Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä Kirjaudu tai Rekisteröidy
YaBB - Yet another Bulletin Board
  Tervetuloa Parlamenttiin, MS-keskustelupalstalle. Terveisin Aapo Halko
  KotiOhjeitaHaeKirjauduRekisteröidy  

Sivunvalintanappi Sivu: 1
Lähetä aihe Tulosta
Spastisuuden laukaisu ja ratsastus (Luettu 3722 kertaa)
Christina
Ex-jäsen

Spastisuuden laukaisu ja ratsastus
14.10.2001 - 16:16:24

Alkuperäinen otsikko: Spastisuuden laukaisu

Juustoinen Minulla paras, ja ainoa, keino laukaista voimakas spastisuus on ratsastus. KELA vain ei enää korvaa, kun olen ratsastanut yli kolmena vuotena. Se muuttuu KELA:n [mukaan "harrastukseksi", joka pitää kustantaa itse!
Tämä sairaus ei kuitenkaan ole muuttunut harrastukseksi kolmenkymmenenkään vuoden jälkeen, kyllä tämä ihan työstä käy. Vihainen Enkä sitäpaitsi edes osaa ratsastaa "oikeasti", kyllä minulla täytyy olla terapeutti ja vikellysvyö pysyäkseni hevosen selässä! Hevosiakin pelkään ihan kuollakseni!
Olen nyt ollut ratsastamatta parisen vuotta ja spastisuus senkun voimistuu.
Valituskierros on meneillään, ja aion viedä sen loppuun asti.  Aion käyttää kaikkia oikeusasteita,eduskuntaa ja presidenttiä,  jos on tarvis, tai sitten EU-tuomioistuimeen.  
Siirry sivun alkuun
« Viimeksi muokattu: 03.02.2006 - 20:45:18 Kirjoittaja mod1 »  

IP on kirjattu

Mika
God Member
Poissa

Miehen mitta: pituus +
paino on yli 30
Espoo
Sukupuoli: male
Re: spastisuuden laukaisu ja ratsastus
Vastaus #1 - 17.10.2001 - 23:08:42

[quote author=Christina  link=1003065384&amp/0#0 date=1003065384]
Juustoinen Minulla paras, ja ainoa, keino laukaista voimakas spastisuus on ratsastus. KELA vain ei enää korvaa, kun olen ratsastanut yli kolmena vuotena. Se muuttuu KELA:n mukaan "harrastukseksi", joka pitää kustantaa itse! [/quote]
Kolminkertainen köön huuto kelalle ja heidän suurelle viisaudelle!

Tämän logiikan mukaan mulla on kohta Maskut katkolla, kyllä sekin rupee harrastukseksi menemään 8)

Tämä sairaus ei kuitenkaan ole muuttunut harrastukseksi kolmenkymmenenkään vuoden jälkeen, kyllä tämä ihan työstä käy. Vihainen [/quote]
Niinpä mutta kun meitä ei ole kuin 6000 ympäri suomea niin käytäntö on mitä on koska kela ei muka tunne tätä sairautta. Miksi liitto ei tee mitään! tai tekee mutta miksi tuntuu että ne tekee vääriä asioita

Enkä sitäpaitsi edes osaa ratsastaa "oikeasti", kyllä minulla täytyy olla terapeutti ja vikellysvyö pysyäkseni hevosen selässä! Hevosiakin pelkään ihan kuollakseni!
[/quote]
Multa kysyttiin Maskussa haluanko ratsastaa, niin totesin että en halua ajaa millään milä on oa tahto Silmänisku

Ei tuu meikäläisestä Joni Veiniä Hymiö

[quote author=Christina  link=1003065384&amp/0#0 date=1003065384]Valituskierros on meneillään, ja aion viedä sen loppuun asti.  Aion käyttää kaikkia oikeusasteita,eduskuntaa ja presidenttiä,  jos on tarvis, tai sitten EU-tuomioistuimeen.  
[/quote]

JA se mikä on kammottavinta, joku on VARMASTI jo valittnut samasta asiasta ja moni tulee vielä hakkaamaan päätään samaan kiveen, jos jaksaa. Vaikeeta on  Vihainen
Siirry sivun alkuun
« Viimeksi muokattu: 31.01.2006 - 21:01:16 Kirjoittaja mod1 »  

Tiesitk, että .... Suomen ensimmäinen poliisikoira oli nimeltään "Hektor von der Volmeburg".
IP on kirjattu

Christina
Ex-jäsen

Re: spastisuuden laukaisu
Vastaus #2 - 18.10.2001 - 17:46:38

Tähän kiveen olen päättänyt päätäni hakata Vihainen koska ratsastus ihan OIKEASTI on ainoa spastisuuden laukaisukeino. Itku Mitkään lääkkeet eivät käy, sivuvaikutukset ovat liikaa!!! mekaanisia laitteita vain "potkin" kumoon, ja venyttely jumpparin kanssa tai ilman, auttaa tasan 30 sekuntia Pyöritä silmiä
Kun olen ratsastanut niin tämä spastisuusharrastus... vai miten se nyt oli... on poissa jopa päiviä, ja sen myös ulkopuoliset huomaavat, KELA ei.
Mutta tiedämmehän sen, että KELA:n työpaikkailmoituksissakin lukee "terveellä maalaisjärjellä varustetut
älkööt vaivautuko" Kieli
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

Sivunvalintanappi Sivu: 1
Lähetä aihe Tulosta