[quote author=Christina link=1003065384&/0#0 date=1003065384]

Minulla paras, ja ainoa, keino laukaista voimakas spastisuus on ratsastus. KELA vain ei enää korvaa, kun olen ratsastanut yli kolmena vuotena. Se muuttuu KELA:n mukaan "harrastukseksi", joka pitää kustantaa itse! [/quote]
Kolminkertainen köön huuto kelalle ja heidän suurelle viisaudelle!
Tämän logiikan mukaan mulla on kohta Maskut katkolla, kyllä sekin rupee harrastukseksi menemään 8)
Tämä sairaus ei kuitenkaan ole muuttunut harrastukseksi kolmenkymmenenkään vuoden jälkeen, kyllä tämä ihan työstä käy.

[/quote]
Niinpä mutta kun meitä ei ole kuin 6000 ympäri suomea niin käytäntö on mitä on koska kela ei muka tunne tätä sairautta. Miksi liitto ei tee mitään! tai tekee mutta miksi tuntuu että ne tekee vääriä asioita
Enkä sitäpaitsi edes osaa ratsastaa "oikeasti", kyllä minulla täytyy olla terapeutti ja vikellysvyö pysyäkseni hevosen selässä! Hevosiakin pelkään ihan kuollakseni!
[/quote]
Multa kysyttiin Maskussa haluanko ratsastaa, niin totesin että en halua ajaa millään milä on oa tahto

Ei tuu meikäläisestä Joni Veiniä

[quote author=Christina link=1003065384&/0#0 date=1003065384]Valituskierros on meneillään, ja aion viedä sen loppuun asti. Aion käyttää kaikkia oikeusasteita,eduskuntaa ja presidenttiä, jos on tarvis, tai sitten EU-tuomioistuimeen.
[/quote]
JA se mikä on kammottavinta, joku on VARMASTI jo valittnut samasta asiasta ja moni tulee vielä hakkaamaan päätään samaan kiveen, jos jaksaa. Vaikeeta on