eve kirjoitti on 27.05.2008 - 13:21:44:Tosiasia näyttää olevan, että meillä mäsillä on paljon kipuja, koviakin. Ja Suomessa on kivun hoito aikalailla 'lapsenkengissä', eli kipua ei hoideta läheskään tarpeeksi. Ja lääkärit usein aliarvioi potilaansa kipua.
Näinhän se menee. Miun hoitava fysiatri ei ottanu kuuleviin korviinsa ollenkaan sitä tietoa, et Triptyl ei auta miun kipuihin millään tavalla tai annoksella. Ja, et se on miulla käytössä tuntohäiriöihin, ei kipuihin. Eix tää ollu ihan selvästi ja ymmärrettävästi kerrottu...?!

Miusta ainakin. Näin mie sen hänelle kerroin. Mutta... fysiatri konsultoi neuroa ja he yhteistuumin päättivät, et suurennetaan annosta -> josko sitä kautta löytyisi apu kipuun. Haloo!!

Mitä mie äsken kerroin!

Ja vielä Suomeksi!

Neuro samassa juonessa, aika huvittavaa. Tilanne eteni sit niin, et varasin ajan Juha Multaselle. Olen toiveikkaalla mielellä, et hän kuuntelis ja uskois mitä mie hänelle suomenkielellä kerron.
Olen siis kokeillu Tramal Retard 200 mg ilman toivottua tulosta. Fysiatri mainitsi lääkkeen nimeltä Temgesic. Onx se minkälainen lääke... verrattuna Tramaliin? Olen Terveyskirjaston kautta lueskellu lääkkeestä, mut... Käyttökokemuksia?