Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä Kirjaudu tai Rekisteröidy
YaBB - Yet another Bulletin Board
  Tietoa, tukea, tuttuja.
  KotiOhjeitaHaeKirjauduRekisteröidy  

Sivu: 1 ... 12 13 14 15 16 ... 58
Lähetä aihe Tulosta
CANNABIS FLOS varieteit BEDROCAN:Lääkkeenä (Luettu 608974 kertaa)
Sartsa
Full Member
Poissa

uusimaa
Sukupuoli: female
Re: CANNABIS FLOS varieteit BEDROCAN:Lääkkeenä
Vastaus #195 - 24.07.2009 - 00:04:07

Niin äskeiseen vielä: en tiennyt että nykysin sitä saa, Vasta kun yst'v'ni kertoi. Kivut ovat nimittäin palanneet. Mistäähän lääkäriltä sais apua? Epävarmams-neuvola???
Siirry sivun alkuun

All my life I've been over the top
I don't know what I'm doing all I know is I don't wanna stop
All fired up, I'm gonna go 'til I drop

- Ozzy Osbourne -

IP on kirjattu

Lapakulma
Senior Member
Poissa

Vastaus #196 - 26.07.2009 - 08:48:51

Jälleen viranomaiset jarruttelee lääkkeen saantia, lähetys on kyllä tulossa mutta armottoman myöhässä n.kuukauden! Olemme todella väsyneitä tähän viivyttely taktiikkaan. Rikkovat lakia tietoisesti.

Jos haluatte vastauksia niin kysykää Sosiaali-ja Terveysministeriöstä tarkemmin Liisa Hyssälältä, hänellä on valtikka kaikkeen kannabikseen liittyvää. "lissu tule kaapista ulos"!

Vetädymme Annen kans nuoleen haavoja, parempi näin.
Siirry sivun alkuun

ms  etenevä sekä borrelioosi  eläkkeellä  lääkitys Bedrocan

IP on kirjattu

eki
God Member
Poissa

me ollaan sankareita kaikki.......

Pirkanmaa, lentokentän reuna
Sukupuoli: male
Vastaus #197 - 29.07.2009 - 16:54:36

Jenkeissä on edistytty.

Aamulehti
Siirry sivun alkuun

eki
...
IP on kirjattu

Piikki
God Member
Poissa

sivupersoona nelivuotiaana...

Uusimaa
Sukupuoli: female
Vastaus #198 - 29.07.2009 - 19:16:02

Hihi! että aamiaisraksuja!  Virnistys Sais niissä olla kuitua sit kans!
Siirry sivun alkuun

- dg 1988, SPMS, työkyv.eläkkeellä 2001-> motto: Mäsä ei mua hautaan vie vaan minä mäsän!

IP on kirjattu

amok1
God Member
Poissa

vanitas vanitatum et omnia
vanitas

Vastaus #199 - 30.07.2009 - 15:54:25

Kyllää tämäkin päihde joskus laillistetaan.
Ei kuitenkaan meidän elinaikanamme? "Huumevalistus" on uponnut niin syvälle nykyisiin päättäjiin, ettei mikään tutkimus heidän päätään enää käännä.
Siirry sivun alkuun

g37.9 -04,  g35 -07, RR, ei lääkitystä, töissä

IP on kirjattu

Tempsu
God Member
Poissa

Parlamentaristi

Vastaus #200 - 02.08.2009 - 06:04:24

Suomen ongelma on voimakkaasti ikääntyvä väestö, joka tarkoittaa sitä, ettei "uudet tuulet" tule puhaltamaan huumepolitiikkaan sen paremmin kuin mihinkään muihinkaan asioihin vielä vuosikymmeniin.

Todennäköistä onkin, että Suomen huumepolitiikka tulee muuttumaan korkeintaan yleiseurooppalaisen paineen alla, eikä niinkään omasta aloitteesta.
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

Rami
Senior Member
Poissa

”Nikita, haluaisin tilata
yhden nootin.”

Vastaus #201 - 02.08.2009 - 07:01:17

Tempsu kirjoitti on 02.08.2009 - 06:04:24:
Suomen ongelma on voimakkaasti ikääntyvä väestö,

MITÄ  eiks muualla vanhetakaan päivä kerrallaan... onks isossa maailmassa välipäiviä vanhettumisessa Pelästynyt
Siirry sivun alkuun

”Aaaaauuuaaaaahhhhhhhh ööooorrrrrgyuhhhhh.. vvieellll yksch hei jookoschtaa..?”

kansansanonta

IP on kirjattu

kaptah
God Member
Poissa

Lisää aksonia elämään!

Helsinki
Vastaus #202 - 02.08.2009 - 18:05:58

Tempsu kirjoitti on 02.08.2009 - 06:04:24:
Todennäköistä onkin, että Suomen huumepolitiikka tulee muuttumaan korkeintaan yleiseurooppalaisen paineen alla, eikä niinkään omasta aloitteesta.

Suomessa mikään ei tapahdu omasta aloitteesta vaan aina kahtellaan raahassa mitä naapurit tekee, eikä tod. hötkyillä. Tästä huolimatta maristaan aina kiireestä, koska se on jotenkin hienoa.

Hyvin koulutetut suomalaiset toki tuntevat sanat dynaaminen ja pioneeri, mutta käytäntö onkin sitten muiden vastuulla.

Viina on viisasten juoma, kaikki muu on ulkomailta tulevaa hirveyttä. Piste.
Siirry sivun alkuun

Dg 08/2006, RR(?), ei lääkitystä

IP on kirjattu

Creidiki
YaBB Newbies
*
Poissa

I Love YaBB 2!

Vastaus #203 - 03.08.2009 - 08:40:59

kaptah kirjoitti on 02.08.2009 - 18:05:58:
Hyvin koulutetut suomalaiset toki tuntevat sanat dynaaminen ja pioneeri, mutta käytäntö onkin sitten muiden vastuulla.

Toivokaamme että elämä lyö mahdollisimman montaa syövällä, glaukoomalla ja mäsällä. Kyllä se asenne muuttuu kun tarvitsee itse lääkettä.
Siirry sivun alkuun
« Viimeksi muokattu: 03.08.2009 - 11:44:39 Kirjoittaja Creidiki »  

IP on kirjattu

JONE
God Member
Poissa

Puh on kova jätkä
Tampere
Vastaus #204 - 03.08.2009 - 09:22:32

Lainaus:

Lainaus:
Toivokaamme että elämä lyä mahdollisimman montaa syövällä, glaukoomalla ka mäsällä. Kyllä se asenne muuttuu kun tarvitsee itse lääkettä.

Se on juuri näin kuinka kirjoititte. Tää lapatossukansa ei tee yhtään mitään, ennenkuin on oma lehmä ojassa ja paskät housussa.
Siirry sivun alkuun

Paljon on kierretty, mut pirun pientä rinkiä!

IP on kirjattu

Rami
Senior Member
Poissa

”Nikita, haluaisin tilata
yhden nootin.”

Vastaus #205 - 03.08.2009 - 12:31:52

Creidiki kirjoitti on 03.08.2009 - 08:40:59:
Toivokaamme että elämä lyö mahdollisimman montaa syövällä, glaukoomalla ja mäsällä. Kyllä se asenne muuttuu kun tarvitsee itse lääkettä.

Voi pahus millainen toive..., ei sellaista olekkaan jolle jotain tuollaista toivois.
Siirry sivun alkuun

”Aaaaauuuaaaaahhhhhhhh ööooorrrrrgyuhhhhh.. vvieellll yksch hei jookoschtaa..?”

kansansanonta

IP on kirjattu

Cud
God Member
Poissa

Errare humanum est
Tellus
Vastaus #206 - 03.08.2009 - 15:12:50

Pia kirjoitti on 05.07.2009 - 22:44:36:
En tiedä salaliitosta, mutta olen täysin samaa mieltä tuputtamisesta. Beta ei käynyt 2001-2002. Sivuoireet olivat massiiviset  (suurempi jäykistyminen, kipu ja särky  kuin MS:stä, jatkuva yleinen sairauden tunne, lopulta itsemurha-ajatukset ja anafylaktinen shokki).
Copasta 2003  tuli kudoskatoa pistoskohtiin, hormonihäiriöt ja vaikeat niveloireet (artriitti). MS-hoitaja yritti sittemmin  ylipuhua minua Avonexiin, lupasi joulutarjoukset ja ilmaiset kuukaudet, kunhan  vain olisin tehnyt päätöksen siltä istumalta. Miksi se oli hänelle niin tärkeää??

Myöhemmin kysyin neurologilta, yrittäisikö hän minun tapauksessani   Avonexia, tai määräisikö läheiselleen, jos lääkkeistä tulee huonompi olo kuin MS-taudista.
Hän oli sitä mieltä, että satsaisi  omalla kohdallaan ja läheistä koskevassa tapauksessa silti siihin toivoon ettei MS etene.
Mahdollisuus on  30 %.

Minä valitsin sen 70%, että  tämä menee kuten menee, mutta ei ainakaan lääkkeen aiheuttamilla rajoituksilla.

Minäkin valitsin myös sen 70% ja minun tarina on melkein sama. Isoin ero on se, että lopetin Copan käyttö ennen kuin sain kudoskatoa. Rebif on minun mielestä myrkkyä ja en ole elämässäni ollut niin sairas kuin silloin. Luulin ihan oikeesti että kuolen ja toisin kuin neurologi uskoo, syy ei ollut masennus vaan se että olin niin sairas. Neurologi jotenkin sai päähänsä että masennus teki mut kipeeksi eikä toisinpäin kuten järjellä voisi ajatella.

En ymmärrä miksi tyrkytetään erittäin vahvoja kipulääkkeitä, huumeita, kun on miedompia vaihtoehtoja mitä voisi edes kokeilla. Käytän Temgesiciä päivittän, eli morfiinijohdannainen, ja saan siitä vakavia sivuoireita jotka häiritsevät elämää. Olisi kiva kokeilla miten elämä olisi ilman lääkkeitä joka sekoittavat kaiken.

Olen käyttänyt myös Neurontia ja Lyricaa mutta ne maksavat paljon ja eivät tee paskaakaan. Enimmillään söin 12 x 300 mg Neurontinia ja pää oli jakuvasti sekaisin. En pystynyt ajattelemaan kunnolla ja ainut hyöty oli hieman korkeampi kipukynnys, mutta sama kipu, ja suolisto on pilalla koska se aiheutti krooninen katarri. En ymmärrä miten kannabis voi olla niin vaarallinen verrattuna näihin muihin lääkkeisiin. Jos ei sovi niin voihan sitä lopettaa mutta päättäjät kai pelkäävät että joku voisi nauttia siitä käytöstä ja sehän olisi kamalaa jos MS-tautia sairastava ihminen saisikin nauttia elämästään...

Ehkä mun pitäisi pyytää lääkekannabista seuraavaksi mutta olen huono pyytämään kun en usko että saisin sitä. Olen jatkuvasti vihainen kun on jatkuvasti kipuja ja kunnon apua ei saa mistään. TEKIS MIELI HUUTAA...
Siirry sivun alkuun

I'm not quite what I thought I was but then again I'm maybe more - Queensryche - The Warning - Roads to madness

IP on kirjattu

Lapakulma
Senior Member
Poissa

Vastaus #207 - 10.08.2009 - 18:36:23

Lääkekannabiksen käyttäjien yhdistysken sääntöilmoitus on jätetty sisään, nyt odottellaan koska hyväksyntä tulee ja sen jälkeen alkaa tiedottaminen ym.

Voimme tällähetkellä hyvin ja eiku paranee koko ajan. Kun ei ole enään ollut pahenemisia vaikka STM koettelee meidän psyykettä halventavalla käytöksellä.
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

Lapakulma
Senior Member
Poissa

Vastaus #208 - 07.09.2009 - 12:53:55

Yhdysvaltain hallituksella on patentti kanabioidit antioksidantteina ja neuroprotektiiveina. Aivojen suojaava vaikutus ilmeinen.

Vauhti näyttää kiihtyvän tiedepuolellakin.
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

Pekkeri
Full Member
Poissa

Vastaus #209 - 08.09.2009 - 16:37:32

..ja samaan aikaan samainen hallitus väittää, että kannabiksella ei ole lääketieteellistä käyttöä. ":)"
Siirry sivun alkuun

"Of those who say nothing, few are silent." -Thomas Neill

"Mitä suurempi valhe, sitä suurempi mahdollisuus että siihen uskotaan" -A. Hitler

IP on kirjattu

Sivu: 1 ... 12 13 14 15 16 ... 58
Lähetä aihe Tulosta