Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä Kirjaudu tai Rekisteröidy
YaBB - Yet another Bulletin Board
  Tervetuloa Parlamenttiin, MS-keskustelupalstalle. Terveisin Aapo Halko
  KotiOhjeitaHaeKirjauduRekisteröidy  

Sivu: 1 2 3 ... 6
Lähetä aihe Tulosta
YaBB 2.3.1 -päivitys (Luettu 105731 kertaa)
admin
YaBB Administrator
Poissa

Olen kärryillä
Helsinki
Sukupuoli: male
YaBB 2.3.1 -päivitys
05.01.2009 - 17:35:31

Tänään päivitimme uusimpaan YaBBin versioon. Kirjoittakaa tähän ketjuun kehuja, valituksia, kokemuksia uudesta versiosta.

Terveisin, Aapo
Siirry sivun alkuun

Aapo
IP on kirjattu

kaptah
God Member
Poissa

Lisää aksonia elämään!

Helsinki
Re: YaBB 2.3.1 -päivitys
Vastaus #1 - 05.01.2009 - 17:38:57

Kopioin tosta ylähuoneelta tänne:

Mun mielestä tällainen sinivihertävä väritys on ihan jees. Sivun yläosan ulkonäköön puuttuisin; se Parliksen oma logo oli ihan tyylikäs.

Ja toi "eikä yhtään uutta viestiä" on tällaiselle surkean itsetunnon omaavalle pololle murskaavan herjaava. Nolostunut Vähän kuin: "Hah, eikä taaskaan uusia viestejä, hajoo!"  Viileä

No joo, ihan hyvältä tää näyttää. Loppiaisaattoa vain kaikille kanssaveljille ja -sisarille!
Siirry sivun alkuun

Dg 08/2006, RR(?), ei lääkitystä

IP on kirjattu

sasaliini.
God Member
Poissa

Paras kosto on nauttia
elämästä.
Uusimaa/Hyvinkää
Sukupuoli: female
Vastaus #2 - 05.01.2009 - 17:39:49

Värien kontrastit pitää olla selkeemmät, myös heikompi näköiset pystys lukee paremmin...

Muutenkin, enemmän persoonallisuutta kehiin.
Saisko tän takas oranssi-sävyiseksi?Se oli niin tavaramerkki jo...  Pyöritä silmiä

Mut tekstit liian haaleella ja pienellä, vaiks voi noita suurentaa ite tos kirjoiittaessaan...mut se pitää tehdä hankalan kautta. Ku pitää ns. muokata.

Joo, täytyy varmaan ulkoasua muokata, kuten yläotsakkeen uutisissa lukikin.  

PS. ja noi missä on uusia tekstejä, vois vilkkuu jollain värillä, aika hankala nopeasti huomata mihin ketjuun on tullut uutta tarinaa, tuo vilkkuminen menee ohi helposti.

PS2. Olin niiiiiin laiska, että kopsasin vaan tekstin jonka olin kirjoittanut tuonne toiseen ketjuun...siirsin vaan tänne.
Siirry sivun alkuun

Diagnoosi 04/07, RR, Copaxone, työssä 6h/pvä....
WWW sasaliini.  
IP on kirjattu

kantripappa
Ex-jäsen

Vastaus #3 - 05.01.2009 - 18:13:29

sasaliini. kirjoitti on 05.01.2009 - 17:39:49:
Värien kontrastit pitää olla selkeemmät, myös heikompi näköiset pystys lukee paremmin...

Muutenkin, enemmän persoonallisuutta kehiin.
Saisko tän takas oranssi-sävyiseksi?Se oli niin tavaramerkki jo...  Pyöritä silmiä

Mut tekstit liian haaleella ja pienellä, vaiks voi noita suurentaa ite tos kirjoiittaessaan...mut se pitää tehdä hankalan kautta. Ku pitää ns. muokata.

Joo, täytyy varmaan ulkoasua muokata, kuten yläotsakkeen uutisissa lukikin.  

PS. ja noi missä on uusia tekstejä, vois vilkkuu jollain värillä, aika hankala nopeasti huomata mihin ketjuun on tullut uutta tarinaa, tuo vilkkuminen menee ohi helposti.

PS2. Olin niiiiiin laiska, että kopsasin vaan tekstin jonka olin kirjoittanut tuonne toiseen ketjuun...siirsin vaan tänne.

Minulla on käytössä Googlen selain (Google Chrome, ladattuna kuukkelin sivuilta) ja ainakin sen kanssa pelittää parlis hyvin kun klikkaan ctrl +, niin joka näpäytyksellä se kasvaa ihan silmissä... Siis teksti näytöllä... Pelästynyt
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

sasaliini.
God Member
Poissa

Paras kosto on nauttia
elämästä.
Uusimaa/Hyvinkää
Vastaus #4 - 05.01.2009 - 18:48:57

^  Juustoinen Virnistys
Siirry sivun alkuun

WWW sasaliini.  
IP on kirjattu

Terppanen
God Member
Poissa

Vastaus #5 - 05.01.2009 - 18:59:38

Juu, kyllä se CTRL + pelaa Firefoxissakin. Joskus olen joutunut käyttämään kun näkö mennyt pahiksen takia hämäräksi.

Mikä on muuten tuolla paikalla olevat käyttäjät kohdassa: Hakukoneet: 5
Yahoo! Crawler (4), Exava (1)???????
Siirry sivun alkuun

Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin!!!!  ... dg 03/03, RR, Ei lääkitystä,  Eläkkeellä, Kunto hyvä, CCSVI-dg 10/10

IP on kirjattu

vempu
Senior Member
Poissa

YaBB 1G - SP1 on Kuningas!

Vastaus #6 - 05.01.2009 - 19:11:17

Kiitos vaan, en meinannu päästä mukaan ollenkaan, toheloin sen ensimmäisen pyytämäni salasanan kanssa ja siis ei sisään millään, mut nyt oon täällä. Kiitos.
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

Mymskä
Ex-jäsen

Vastaus #7 - 05.01.2009 - 19:55:09

Ggnnaaahhh!!
En päässyt eilen enkä tänään kunnolla Parlikseen, ja nyt pamahdin tällaiseen merelliseen maailmaan!
Pidän näistä väreistä, mutta muuten vaatii hieman totuttelua.
Tässä on varmaan viikon verran taas sellainen verkonpaikkaajan olo (Hakee, hakee, muttei soisi löytävänsä). Kaikki on vähän hukassa, mutta äkkiä näihin on ennenkin tottunut!

Muuten, hymiöt on sitten entistä sähäkämpiä, herkkäsilmäisille varmaan tekee höböö, kun nuo vilkkuvat ihan vimmatusti... Ja täällä näyttää olevan muutenkin enemmän vilkkuvia osia.
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

Iitaliina.
God Member
Poissa

~ PPMS ~

Vastaus #8 - 05.01.2009 - 19:55:14

Yritin tuolta omasta profiilistani poistaa maakunnan näkyvistä. No, alkoikin sitten ehdotella, että käyttäjänimi ja joku toinen nimi ei saa turvallisuussyistä olla sama. Siis häh? Näinhän nämä ovat olleet alusta lähtien. Enpä alkanut vaihtaa mitään nimeä, varmuuden vuoksi. Mikä juttu tuo on?

Kaipailen takaisin sivunumeroiden jatkoksi sanaa kaikki.

Kukahan se sanoi niistä vilkkuvista palloista. En mokomia edes nähnyt ennen kuin etsin ne tuon viestin perusteella. Liian huomaamattomia?

Hiukan hailakan värinen Parlis, mutta toimiva. Riittää minulle. Kiitos Aapo ja Klapa!
Siirry sivun alkuun

Ihmiset unohtavat mitä olet tehnyt.
Ihmiset unohtavat mitä olet sanonut.
Mutta he eivät unohda niitä tunteita,
joita olet heissä herättänyt.

IP on kirjattu

kaptah
God Member
Poissa

Lisää aksonia elämään!

Helsinki
Vastaus #9 - 05.01.2009 - 20:12:27

Great se vasta onkin kova tyttö kirjoittamaan:
(Itse yllän vain n. 800:n/päivä.)

great_has_been
God Member
Poissa
3542.00 Viestiä päivässä
Rekisteröitymispäivä:
12.12.2001 - 21:23:38
0 päivää liittymisestä
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

kaptah
God Member
Poissa

Lisää aksonia elämään!

Helsinki
Vastaus #10 - 05.01.2009 - 20:42:39

Huomasin menettäneeni kaikki lähetetyt privat. Saapuneet ovat kyllä kaikki tallella. Onko muillakin näin?
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

sasaliini.
God Member
Poissa

Paras kosto on nauttia
elämästä.
Uusimaa/Hyvinkää
Vastaus #11 - 05.01.2009 - 20:44:48

Iitaliina. kirjoitti on 05.01.2009 - 19:55:14:
Yritin tuolta omasta profiilistani poistaa maakunnan näkyvistä. No, alkoikin sitten ehdotella, että käyttäjänimi ja joku toinen nimi ei saa turvallisuussyistä olla sama. Siis häh? Näinhän nämä ovat olleet alusta lähtien. Enpä alkanut vaihtaa mitään nimeä, varmuuden vuoksi. Mikä juttu tuo on?

Kaipailen takaisin sivunumeroiden jatkoksi sanaa kaikki.

Kukahan se sanoi niistä vilkkuvista palloista. En mokomia edes nähnyt ennen kuin etsin ne tuon viestin perusteella. Liian huomaamattomia?

Hiukan hailakan värinen Parlis, mutta toimiva. Riittää minulle. Kiitos Aapo ja Klapa!

Mulla ihan sama ongelma, ei anna muokata profiilia, vaan herjaa että, jotain...

Ju, se olin mä joka noista vilkkuvista palloista mainitsi, mä en niitä nää...tai nään ku oikeen tuijotan.

Siirry sivun alkuun

WWW sasaliini.  
IP on kirjattu

sasaliini.
God Member
Poissa

Paras kosto on nauttia
elämästä.
Uusimaa/Hyvinkää
Vastaus #12 - 05.01.2009 - 20:45:11

kaptah kirjoitti on 05.01.2009 - 20:42:39:
Huomasin menettäneeni kaikki lähetetyt privat. Saapuneet ovat kyllä kaikki tallella. Onko muillakin näin?

Jeps, on, näin on.
Siirry sivun alkuun

WWW sasaliini.  
IP on kirjattu

amiel
God Member
Poissa

Havuja, prrkele!   
Rovaniemi
Vastaus #13 - 05.01.2009 - 20:56:35

Lähetetyt häipyivät multakin, ja niissä kaikissa on nyt joku vinkeä päivämäärä 1.1.1970, kuulunee asiaan  Täh

Mistäs löytyy privan esikatselu? Öö, onko se piilossa jossain valikossa?

Ja niin kuin jo kehuin (tammikuun tärinä-ketjussa), niin tämä väri on mun mielestä parempi kuin se keltsi-versio.
Siirry sivun alkuun

Vilkkaat heijasteet-97, eka plakki-98, MS-dg 2006 (hyvänlaatuinen ms-sairaus), ei selkeitä pahenemisia, ei lääkitystä. Kunto hyvä; MS ei näy, mutta tuntuu. Töissä.
Olen puhunut läpiä päähäni.

IP on kirjattu

amiel
God Member
Poissa

Havuja, prrkele!   
Rovaniemi
Vastaus #14 - 05.01.2009 - 21:03:39

Ai niin, kannattaa tsekata omat allekirjoitukset ja sloganit. Mulla oli tuo tautihistoriikki päivityksen jälkeen vähän epämääräisen näköinen, välilyöntien tilalla oli &&-merkkejä.

Rahikaisella, eli tässä tapauksessa ainakin Mymskällä, näyttää näin pikaisesti katsottuna olevan sama vika.
Siirry sivun alkuun

Vilkkaat heijasteet-97, eka plakki-98, MS-dg 2006 (hyvänlaatuinen ms-sairaus), ei selkeitä pahenemisia, ei lääkitystä. Kunto hyvä; MS ei näy, mutta tuntuu. Töissä.
Olen puhunut läpiä päähäni.

IP on kirjattu

Sivu: 1 2 3 ... 6
Lähetä aihe Tulosta