kaptah kirjoitti on 12.03.2009 - 17:44:14:Rebifin grammahinta kelakorvaus huomioitunakin on heittämällä kultaa suurempi. Laskin vähän, ja sain (äärimmäisen epätieteellistä ja hataraa!) grammahinnaksi n. 100 egeä.
Joo kallista on, mutta niin kauan kuin on onni olla näin vähäoireinen ja hyväkuntoinen, niin oon valmis maksamaan mukisematta tuon vuotuisen omavastuun. Mun piikitystä on jatkunu kohta jo 12 vuotta, joten feroniin on menny melkosenmoinen kasa rahaa, mutta yhtään ei wituta, eikä etes harmita
Lainaus:Se mikä oli mälsää oli se, että kyseinen lääke eli rebif ei sopinut vaimolle - oireita (tunnottomuutta, jne) tuli vain lääkkeen oton jälkeen. Labratesti osoittikin että lääke ei sopinut.
Eli vasta-ainetesti tai MxA-proteiinimittaus osoitti, että Rebifillä ei ollut vastetta -kö? Ja minä ku muistelin, että tilanne oli teillä lopetuksesta huolimatta just päinvastoin, mutta muistan siis väärin
Olen tietenkin myös sitä mieltä, että lääkettä ei kannata silloin käyttää, jos se ei tunnu sopivan. Ihan heti ei kuitenkaan kannata antaa periksi ja pikku sivarithan kuuluu asiaan.