Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä Kirjaudu tai Rekisteröidy
YaBB - Yet another Bulletin Board
  Parlamentti on paikka jossa jokainen saa puhua. (parlare, it. puhua)
  KotiOhjeitaHaeKirjauduRekisteröidy  

Sivu: 1 ... 10 11 12 
Lähetä aihe Tulosta
Rebifin kokemukset vol.3 (Luettu 147313 kertaa)
Red Kite
Full Member
Poissa

Parlamentaristi

Sukupuoli: female
Re: Rebifin kokemukset vol.3
Vastaus #165 - 11.09.2015 - 22:36:44

Kävin taysin neuropolilla päivystyskortisonipulssissa, kun toinen silmä sokeutui melkein kokonaan pahiksessa. Mielestäni vaikutti paremmalta kuin hatanpään puoli. Neuroja en kyllä tavannut kuin Taysin päivystävän. Taysin puolella asioiva kaveri on ollut ihan tyytyväinen Taysin neuropolin toimintaan.

Jos Tecfideraa harkitset, se voi olla herkkävatsaiselle ainakin alkuun vähän raju, se kannattaa ottaa aina monipuolisen ( maitotuotteita, proteiinejä ja rasvoja sopivasti, ei pelkkää hiilihydraattia tai kasvista, ei myöskään hirveästi mausteita) aterian päälle täyteen vatsaan.
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

hopefully
Junior Member
**
Poissa

Parlamentaristi
Pirkkala
Vastaus #166 - 12.09.2015 - 15:54:19

Ajattelin juuri tecfideraa kun olen lukenut kommentteja. Jos vatsalle on huono, niin saattaa olla, että ei sitten käy. Mutta kaipa sitä kokeilla voi. Hyvä tietää, että on taysista positiivia kokemuksia, Hatanpäältä ihan ok kokemukset mulla. Tosin sain siellä diagnoosin, joten en vielä siinä vaiheessa paljon osannut kysyä. Kovasti esiteltiin eri laitteita, millä voi pistää ja sai itse valita lääkkeen (rebif tai copaxone) mutta eipä sitä siinä vaiheessa mitään käsitystä ollut muista vaihtoehdoista. Otin rebifin kun siinä pistos vain 3 krt/vk.
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

hopefully
Junior Member
**
Poissa

Parlamentaristi
Pirkkala
Vastaus #167 - 12.09.2015 - 15:56:26

Niin ja kiitos vinkistä tuon syömisen suhteen. Muistankin lukeneeni, että kannattaa maitotuotteiden kanssa ottaa.
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

Sivu: 1 ... 10 11 12 
Lähetä aihe Tulosta