Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä Kirjaudu tai Rekisteröidy
YaBB - Yet another Bulletin Board
  Tietoa, tukea, tuttuja.
  KotiOhjeitaHaeKirjauduRekisteröidy  

Sivu: 1 2 3 4 5 ... 12
Lähetä aihe Tulosta
Rebifin kokemukset vol.3 (Luettu 143050 kertaa)
LilLik
God Member
Poissa

Huomisesta en tiedä mitään,
tämä päivä on minun...

Sukupuoli: female
Re: Rebifin kokemukset vol.3
Vastaus #30 - 14.03.2009 - 12:52:47

Sauhu: Mikä vakuutusyhtiö? Hitsi, en ole ajatellutkaan että minunkin sairaskuluvakuutus sen saattaisi korvata, täytyy kokeilla kun 2 viikon päästä pitää uusi satsi hommata.. Parikymppisenä tuli päivitettyä kaikki vakuutukset ajantasalle, ja oli onnea kun ensimmäinen lapsi keisarileikattiin suunnitellusti, korvausta tuli siitäkin operaatiosta Hymiö
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

Sauhu
Full Member
Poissa

Mitä tehdään se tehdään
kunnolla!
Pirkanmaa
Vastaus #31 - 14.03.2009 - 13:21:36

Turvassa on vakuutuksemme. Parikymppisenä (reilu 10 vuotta sitten) sen otin ja nyt laskeskelin, että melkein olen jo omani sieltä saanut pois kun polikäyntejä ja nyt vasta eka satsi lääkkeitä on korvattu.
Siirry sivun alkuun

Kaikille ei tarvi olla hyvä mutta kenellekkään ei saa olla paha!!!

IP on kirjattu

LilLik
God Member
Poissa

tämä päivä on minun...

Vastaus #32 - 14.03.2009 - 14:50:13

Juu, tässä harmittaakin se kun on jo 2x kovan hinnan maksanut, mutta jospa nyt tästä kolmannesta sais sitten korvauksia, kun vaan älyää hakea Hymiö
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

Sauhu
Full Member
Poissa

Mitä tehdään se tehdään
kunnolla!
Pirkanmaa
Vastaus #33 - 14.03.2009 - 15:09:51

^ Toivottavasti saat korvaukset. Helpottaa hurjasti elämistä, kun tietää apteekkiin maksetun summan pian "palautuvan" tilille.  Hymiö
Siirry sivun alkuun

Kaikille ei tarvi olla hyvä mutta kenellekkään ei saa olla paha!!!

IP on kirjattu

arja61
God Member
Poissa

Penkkiurheilija henkeen
ja vereen.
pohjanmaa
Vastaus #34 - 14.03.2009 - 17:14:16

Minä onnellinen omistan myös sairauskuluvakuutuksen. Otin vakuutuksen n. vuosi ennen kuin sairastuin. Taitaa olla elämäni paras vakuutuspäätös!
Siirry sivun alkuun

Dg. 1/94, RR, Betaferon 4/01, osatyött.eläke 9/03, ei apuvälineitä.&&&&Ei pohojalaasetkaan täyrellisiä oo - meiltä puuttuu heikkouret.&&&&Sääliä saa ilimaaseksi mutta kateus pitää ansaata!

IP on kirjattu

Mymskä
Ex-jäsen

Vastaus #35 - 14.03.2009 - 17:26:27

Olenkohan minä muistanut kysyä tuota asiaa vakuutusyhtiöltä!?

Mulla sattuu olemaan vakuutus, joka korvaa kaikki ms-tautiin liittyvät sairauskulut. Muori sen on joskus mun lasna ollessa ottanut, ja ehdin sairastua ennen kuin lisäsivät siihen yhden pykälän  Hymiö
Olen muuten hyötynyt siitä paljon, varsinkin alkuvuosina, kun sitä sairastelua oli. Se kait mun talouden silloin pelastikin,muuten maksaisin niitä laskuja varmaan vieläkin...
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

JerryLeeLewis
Ex-jäsen

Vastaus #36 - 14.03.2009 - 21:57:54

LilLik kirjoitti on 14.03.2009 - 14:50:13:
Juu, tässä harmittaakin se kun on jo 2x kovan hinnan maksanut, mutta jospa nyt tästä kolmannesta sais sitten korvauksia, kun vaan älyää hakea Hymiö

Yleensä korvaukset on haettava 2 vuoden kuluessa vahinkotapahtumasta, eli tässä tapauksessa lääkeostosta. Eli aikaa voi vielä olla.
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

kaptah
God Member
Poissa

Lisää aksonia elämään!

Helsinki
Sukupuoli: male
Vastaus #37 - 27.04.2009 - 19:24:31

Hitto! Mulla ei injektori tänään jostain syystä toiminut, joten piikitin "manuaalisesti". Mutta se piikkihän on siinä sentin pari pitkä, eli mistä tietää oikean syvyyden? Yritin struutata johonkin välimaastoon... menikö nyt lihakseen saakka? Mistä te "omatoimiset" tiedätte oikean syvyyden???

Muuten homma oli kyllä ihan helppo. Vaan onkohan käsi huomenna ihan paskana...? Surullinen
Siirry sivun alkuun

Dg 08/2006, RR(?), ei lääkitystä

IP on kirjattu

sasaliini.
God Member
Poissa

Paras kosto on nauttia
elämästä.
Uusimaa/Hyvinkää
Vastaus #38 - 27.04.2009 - 19:43:39

Mä ruuttaan sen piikin aina mäntää myöden. Ei oo mennynnä lihakseen kertaakaan, mutta mulla on tuota hmmm...pehmuketta sen verran paljon, ettei ole kovin riskiäkään tökätä lihakseen.

Ja jos sen nahan nostaa sormien väliin poimulle, ei se lihakseen mene. Tarvittaisiin pidempi neula, jotta se lihakseen tömähtäisi. Enpä usko että kipeydyt sen enempää pistät sitten manuaalisesti tai sillä härvelillä. sama tulos.
Siirry sivun alkuun

Diagnoosi 04/07, RR, Copaxone, työssä 6h/pvä....
WWW sasaliini.  
IP on kirjattu

Mymskä
Ex-jäsen

Vastaus #39 - 27.04.2009 - 20:03:43

Työnnä vaan se piikki niin syvälle kuin menee. Ei se ole niin pitkä, että aiheuttaisi mitään vahinkoa.
Varsinkin jos on iho-oireita, käsketään pistämään syvemmälle. Mulla sillä ei kyllä ole ollut mitään vaikutusta. Vaikka survaisen sen juurta myöten, niin silti olen kuin dalmatialainen (en yhtä söpö kylläkään).

Mulla tuli joskus aikanaan pahempia mustelmia tuosta autoinjektorista, ja senkin takia lopetin sen käytön. Plus että se tyhjensi ruiskun liian nopeasti ja ihon alle jäi sellainen herne.
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

kaptah
God Member
Poissa

Lisää aksonia elämään!

Helsinki
Vastaus #40 - 28.04.2009 - 13:34:13

Joo, hengissä ollaan eikä muutenkaan (paska)olo poikennut totutusta. Ehkä jätänkin injektorin kokonaan pois, tai ainakaan en lähde mistään uutta vonkaamaan jos ei pelitä.
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

kaptah
God Member
Poissa

Lisää aksonia elämään!

Helsinki
Vastaus #41 - 02.05.2009 - 18:56:19

Mulla oli eilen pistospäivä. Mulla oli eilen myös vappupäivä... No, yöllä sitten piti ryhtyä "toimiin", eli ottaa väline esiin ja tuikata se sisään. Mutta kas, hiprakassa sitten unohdin suojuksen päälle. Ihmettelinkin, kun missään ei tunnu.

Vähän kyllä nauratti. Sitten kun laukeamisen jälkeen irrotin suojaimen, niin koko lasti ejakuloitui seinille! Nauratti entisestään!

Sinne meni satojen eurojen arvosta interferonia!
Silmänisku
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

LilLik
God Member
Poissa

tämä päivä on minun...

Vastaus #42 - 02.05.2009 - 18:59:28

^lievästi naurattaa Hymiö
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

Mymskä
Ex-jäsen

Vastaus #43 - 02.05.2009 - 19:22:39

Aah ha haa! Kiitos.
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

JerryLeeLewis
Ex-jäsen

Vastaus #44 - 02.05.2009 - 21:01:56

kaptah kirjoitti on 02.05.2009 - 18:56:19:
Mulla oli eilen pistospäivä. Mulla oli eilen myös vappupäivä... No, yöllä sitten piti ryhtyä "toimiin", eli ottaa väline esiin ja tuikata se sisään. Mutta kas, hiprakassa sitten unohdin suojuksen päälle. Ihmettelinkin, kun missään ei tunnu.

Vähän kyllä nauratti. Sitten kun laukeamisen jälkeen irrotin suojaimen, niin koko lasti ejakuloitui seinille! Nauratti entisestään!

Sinne meni satojen eurojen arvosta interferonia!
Silmänisku

On mullekin käyny, ihan selvinpäin. Pikkasen tunsin itteni idiootiksi älyttyäni että eihän se lääke mene sinne ihon alle jos ruiskussa on suoja paikallaan... No, injektori purkaen, uudelleen virittäen ilman neulansuojusta liuos meni sinne mihin pitikin.

Ei siinä menny sulla kun reilu satanen, eihän tuo vielä kallis testiruiskaus ollu...  Kieli
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

Sivu: 1 2 3 4 5 ... 12
Lähetä aihe Tulosta