Hei Sea,
mullekin kirjoitettiin Atarinia v. 2006 fatiikkiin, mutta mun kohdalla se ei toimi. Mulle tulee siitä pöhnä, ja olo on entistä väsyneempi. Voi olla, että pää tottuis siihen muutamassa viikossa, mutta mä en voi olla pökkyrässä kahta viikkoa, saati edes kahta päivää (ku on pienet lapset).
Oon silti testaillut Atarinia aina silloin tällöin, koska huomasin kivan sivarin. Se auttaa ihan mahtavasti jalkojen spastisuuteen, nilkat sujuu ja jalat tuntuu kaikkinensa terveiltä. Harmi, että niitä ei saa yhtä aikaa, siis keppeitä kinttuja ja virkeää päätä.
Neuro totes muuten reseptiä kirjoittaessaan, että Atarin on vanha ms-lääke; toisille se ei vaikuta ollenkaan ja toiset ei suostu elämään ilman sitä.
Täälläkin on sakkia jolla se toimii fatiikkiin, harmi, että mä en kuulu niihin.
Toivotaan kuitenkin, että se auttaa sua

Oon tässä kyllä miettinyt, et pitäisköhän tässä loman aikana pitää taas uus Atarin-kokeilu, jos ei muuten, niin huomatakseni jälleen kerran, ettei se sovi mulle

Se kevytkenkäisyys kyllä houkuttelee, ku näitten jäykkäpökkelöitten kanssa liikkeelle lähteminen on välillä aika könyämistä.
Atarinilla voi muuten yrittää torjua sikainfluenssaa (tästä oli ketjukin joku aika sitten).