Lainaus:Minä en tullut tänne spekuloimaan tai todistamaan mitään, te voitte *ihan itse* todeta muutamassa viikossa miten kofeiinittomuus vaikuttaa teidän oireisiinne ja säästää kaikkien aikaa lopettamalla turha suunsoitto. Minulle on täysin yhdentekevää uskotteko te minua tai oletteko uskomatta, yritättekö parantaa itsenne, vai ette.
Niin, tarkoitus on varmasti hyvä, mutta lupaukset mm. itsensä parantamisesta täyttä P A S K A A! Kukaan ei ole MS-taudista parantunut, ei kahvin juojat ja ne, jotka eivät kahvia ole koskaan juoneetkaan, mutta silti tautiin sairastuneet.
Jokaisella on oikeus kertoa omia mielipiteitään ja uskomuksiaan. Mutta valitettavasti suhtautuminen on skeptistä, kun rinnalle ei ole asettaa minkäänlaisia tieteellisiä todisteita. Ja aina tulee muistaa se, että yksi asia sopii yhdelle, toinen toiselle.
Olen itse ollut ms-elämäni aikana pitkiä pätkiä ilman kahvia, mutta eipä ole ollut minkäänlaista vaikutusta oireisiini. Mikä lienee syynä?
Näistä kariluodon paatoksellisista kirjoituksista on tullut mieleen uskonlahkon käännyttäjä; vain tämä jumala on oikea jumala - vain tämä hoito on oikea...
Olet tällä palstalla ollut aiemminkin jakamassa kahvijumalan sanaa. Pistin jo tuolloin merkille, että mihin tahansa keskusteluun otit osaa, kaikki koskettivat kofeiinin haitallisuutta, vaikkei keskusteluketjuun se olisi sopinutkaan. Turhauttavaa, tylsää ja tyhmää!