Tietäjä
Ex-jäsen
|
Kofeiini kertyy elimistöön ja pystyy estämään munuaisia poistamasta itseään kehosta. Käytön aikana kofeiini- ja muut virtsahapot työntyvät ihon läpi hien mukana ulos kun eivät pääse läpi munuaisista. Kun käyttö loppuu, alkavat myrkyt virrata kudoksista takaisin verenkiertoon. Kofeiinin välittömät vaikutukset peittävät sen aineenvaihduntatuotteiden joitakin vaikutuksia jossain määrin, ja kun lopetat käytön, oireet alkavat paheta kun kofeiini poistuu verestä ja sen myrkylliset jäämät alkavat vaikuttaa keskushermostoon.
Jos olisit neutraloinut aktiivisesti virtsahappoja kehostasi ollessasi ilman kofeiinia, ja syönyt kehoa emäksisöivää kaninruokaa, olisit saattanut päästä kokonaan oireista eroon tuona aikana. Kun aloitit käytön uudelleen, munuaiset ohjaavat taas myrkyt verenkierrosta kudoksiin, ja oireet helpottavat, mutta myrkkyä kertyy kaiken aikaa lisää.
Myrkkyjen poistuminen kudoksista ilman asianmukaista hoitoa voi viedä loppuiän. Itse olen ollut yli 2½ vuotta täydellisesti ilman, ja vasta nyt kun olen vielä lisäksi hoitanut itseäni aika aggressiivisesti liki vuoden verran, alan olla siinä tilanteessa, että kehon perusteellinen puhdistaminen tapahtuu lähiaikoina. Nythän minä tiedän, miten se tehdään turvallisesti.
Minä olen muuten kaikkea muuta, kuin julkisuudenkipeä. Jos tämän asian olisi saanut tutkittua ilman, että nimeäni oltaisiin mainittu, olisin ollut tyytyväinen. Vasta kun huomasin, että asia halutaan salata, minun oli pakko astua esiin.
|