Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä Kirjaudu tai Rekisteröidy
YaBB - Yet another Bulletin Board
  Tietoa, tukea, tuttuja.
  KotiOhjeitaHaeKirjauduRekisteröidy  

Sivu: 1 2 3 4
Lähetä aihe Tulosta
Tehokas ja nopea luontaishoito. (Luettu 29508 kertaa)
kariluoto
Ex-jäsen

Tehokas ja nopea luontaishoito.
24.05.2009 - 20:54:44

Kokeilin joskus vuonna 2000 keväällä itse kehittelemäni idean pohjalta luontaishoitoa alaraajojen neuropaattisiin kipuihin, joiden arvelin siihen aikaan johtuneen virusaktiviteetista hermoradoissa. Koe onnistui, kivut katosivat muutamassa päivässä, eivätkä pelkästään alaraajoista, vaan myös muualla kehossa vuosia vaivanneet fibromyalgian tyyppiset kivut lähtivät samalla kerralla.

Arvelin silloin nitistäneeni joukon viruksia, mutta nyt tajuan, että tulin kelatoineeksi lihaksiin kertynyttä myoglobiinia, jota kofeiinin rikkomista lihassoluista oli kertynyt lihaksiin, aiheuttaen kipua.

Käsittelyaineeksi murskasin valkosipulin pariin desiin vettä ja laapin sotkua alaruumiin iholle kaksi kertaa vuorokaudessa muutamaksi minuutiksi kerralla. Kolmantena päivänä kivut alkoivat hellittää, mutta jatkoin käsittelyä pöljyyttäni viisi päivää. Siinä vaiheessa virtsa oli tummaa teen väristä, suussa vahva rikin ja metallin maku ja imusuonet olivat turvoksissa ja arat. Olo oli kuin vuosituhannen flunssassa.

Olen myöhemmin oppinut, että yhdenkin päivän reipas valkosipuliannos alkaa tuottaa havaittavaa poistumista vasta kolmen päivän kuluttua, siksi käsittely kannattaa tehdä vain kerran, ja odottaa sitten miten se toimii, että oppii tuntemaan omat toleranssinsa. Poistumista kannattaa tehostaa NAC:llä, vaikka siitä ei ole apua munuaisille, joita poistuvat myrkyt rasittavat voimakkaasti.

Lääke voidaan nauttia myös sisäisesti, jolloin sen puhdistava vaikutus kohdistuu keskitetysti vatsan alueelle, tämä tapa sopii suoliston koliikkikipujen häätämiseen nopeasti ja tehokkaasti. Ihon kautta annosteltu valkosipuli taas tuntuu toimivan paremmin neuropaattiseen kipuun, ehkä siksi, että sen vaikuttavat ainesosat imeytyvät ihon läpi  suoraan solujenväliseen nesteeseen ja saattavat vaikuttaa voimakkaammin paikallisesti, siveltynä suoraan kipuilevalle alueelle.

Kuurin aikana olisi hyvä seurata poistumaa vuorokausivirtsasta labratesteillä.
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

JerryLeeLewis
Ex-jäsen

Re: Tehokas ja nopea luontaishoito.
Vastaus #1 - 24.05.2009 - 21:23:14

Mulle tulee fiilis että olet ehkä ottanut asioista selvää keskivertokansalaista enemmän. Enimmäkseen kirjoitat siitä miten kofeiini vaikuttaa haitallisesti lihaksissa ja niiden soluissa. Oletko muuten pannut merkille että esim MS ei ole lihassairaus vaan keskushermostoa degeneroiva, ei lihaksia. Koska sinulla ei ole lääketieteen määrittelemää diagnoosia (onko sinusta otettu koskaan selkäydinnestenäytettä, herätevastetutkimusta tai MRI:tä???) et voi mitenkään tietää parantuneesi MS:sta. Voihan todellakin olla että olet kofeiiniyliherkkä, joka on täysin eri asia kuin MS ja olet toipunut siitä. Teoriasi on periaatteessa harmiton ja jokaisen vapaasti kokeiltavissa, mutta älä anna turhia lupauksia sellaisesta jota ei ole luvassa. MS ei ole pelkkiä kipuja, olethan ottanut siitäkin selvää?
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

kariluoto
Ex-jäsen

Vastaus #2 - 24.05.2009 - 21:29:31

Minä kiinnostuin aivotutkimuksesta ja psykosomatiikasta jo 70 luvulla. Kun kiinnostuin valkosipulista, luin siitä 1400 lääketieteellistä tutkimusta, sen jälkeen vuoden virologiaa, sitten useamman vuoden fibromyalgiasta ja ms-taudista. Kofeiiniin olen perehtynyt vasta alle vuoden, tutkimuksia ja artikkeleja on luettu satamäärin, mutta nyt se on ohi, minä löysin mekanismin ja se tullaan todistamaan pian sellaisten ihmisten toimesta, joilla on älliä käyttää hyväkseen antamaani tietoa.
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

JerryLeeLewis
Ex-jäsen

Vastaus #3 - 24.05.2009 - 21:48:28

Missä on kliininen näyttö siitä että olet sairastanut ylipäätään mitään neurologista sairautta? Et vastannut edelliseen...

Hmm...keitä ovat ne ihmiset jotka todistavat mekanismisi?
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

eki
God Member
Poissa

me ollaan sankareita kaikki.......

Pirkanmaa, lentokentän reuna
Sukupuoli: male
Vastaus #4 - 24.05.2009 - 22:11:33

Lainaus:
minä löysin mekanismin ja se tullaan todistamaan pian sellaisten ihmisten toimesta, joilla on älliä käyttää hyväkseen antamaani tietoa.

Taitaa olla hevosmiesten tietotoimiston juttuja.
Siirry sivun alkuun

eki
...
IP on kirjattu

kariluoto
Ex-jäsen

Vastaus #5 - 24.05.2009 - 22:30:03

Minä vain kerron miten kävi kun kokeilin itse hommaa.

Jos sinun mielestäsi valehtelen, sinun olisi todistettava oma väittämäsi, näin tällaisissa asioissa sivistyneet ihmiset menettelevät.
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

lebris
God Member
Poissa

I Love YaBB 2! -84,Copaxone,
SPMS, eläkeke -93
Häme
Sukupuoli: female
Vastaus #6 - 24.05.2009 - 22:34:01

Ja taas!
Mielenkiinnolla odotan tieteellisiä tutkimuksia...kun löydät ne ällillä varustetut tutkijat.

Älä todellakaan vaivaudu syöttämään tuota puppua meille.
Virnistys Virnistys Virnistys
Siirry sivun alkuun

Keksi tähän jotain viisasta! "Venäläinen ferrari on paras punainen auto"! Nyt minä sen kekkasin!

IP on kirjattu

Mymskä
Ex-jäsen

Vastaus #7 - 24.05.2009 - 23:09:11

Lainaus:

Jos sinun mielestäsi valehtelen, sinun olisi todistettava oma väittämäsi, näin tällaisissa asioissa sivistyneet ihmiset menettelevät.

Ja näin siirtyy todistamisen taakka. Todella pätevää argumentointia.
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

kariluoto
Ex-jäsen

Vastaus #8 - 24.05.2009 - 23:14:31

lebris kirjoitti on 24.05.2009 - 22:34:01:
Ja taas!
Mielenkiinnolla odotan tieteellisiä tutkimuksia...kun löydät ne ällillä varustetut tutkijat.

Älä todellakaan vaivaudu syöttämään tuota puppua meille.
Virnistys Virnistys Virnistys

Montako vuotta ajattelit odottaa tieteellisiä tutkimuksia valkosipulin tehosta ennen kuin kokeilet sitä omaan nahkaasi ?  Hymiö
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

kariluoto
Ex-jäsen

Vastaus #9 - 24.05.2009 - 23:19:11

Lainaus:
Lainaus:

Ja näin siirtyy todistamisen taakka. Todella pätevää argumentointia.

Tutustu argumentoinnin sääntöihin. Jos minä sanon että olen havainnut asian olevan näin, ja esitän perusteluni, ja sinä väität, ettei se ole, on sinun esitettävä perustelut oman kantasi tueksi, muuten argumentointisi on pelkkää hiekkalaatikkotasoista inttämistä.
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

kariluoto
Ex-jäsen

Vastaus #10 - 24.05.2009 - 23:24:08

lena kirjoitti on 24.05.2009 - 23:21:44:
Lainaus:
Arvelin silloin nitistäneeni joukon viruksia, mutta nyt tajuan, että tulin kelatoineeksi lihaksiin kertynyttä myoglobiinia, jota kofeiinin rikkomista lihassoluista oli kertynyt lihaksiin, aiheuttaen kipua.

Itse en edes arvele neuropatiaa kofeiinin aiheuttamaksi.

En minäkään arvele, minä tiedän ja olen päässyt siitä eroon noin 25 vuoden tuttavuuden jälkeen omilla menetelmilläni.
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

Mymskä
Ex-jäsen

Vastaus #11 - 24.05.2009 - 23:39:13

Lainaus:
Tutustu argumentoinnin sääntöihin. Jos minä sanon että olen havainnut asian olevan näin, ja esitän perusteluni, ja sinä väität, ettei se ole, on sinun esitettävä perustelut oman kantasi tueksi, muuten argumentointisi on pelkkää hiekkalaatikkotasoista inttämistä.

Älä hyökkää minun kimppuuni. En ole missään kohtaa sanonut, että sinun juttusi olisivat fuulaa (eri asia on, mitä niistä ajattelen, mutta e viitsi vaivautua vänkäämään), vai löydätkö sellaista minun kirjoittamanani?

Yo. kommenttisi taas edustaa hiekkalaatikkopuheita parhaimmillaan.
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

elisabet
God Member
Poissa

dg. -99, benigni, lääk.atsatiopriini,
töissä

Vastaus #12 - 24.05.2009 - 23:55:28

Lainaus:

riippuu täysin siitä onko sinulla MS-diagnoosi vai ei. jos olet vain lukenut siitä ja luulet MS:ää lihassairaudeksi, olet täysin hakoteillä.
Siirry sivun alkuun

"joka kohdalla on vaikutuksensa, riippumatta siitä, palaako sama tai samanlainen koskaan uudestaan."

IP on kirjattu

sasaliini.
God Member
Poissa

Paras kosto on nauttia
elämästä.
Uusimaa/Hyvinkää
Vastaus #13 - 25.05.2009 - 07:05:50

Mä muuten lopetin kahvinjuomisen ja kaikki muutkin kofeiinituotteet jo vuosia sitten, en edes sairastanut silloin vielä yhtään mitään (tiedättävästi, tai en ainakaan oireillut).

En saanut yhtään minkäänlaisia vieroitusoireita. En sitten mitään. Ei päänsärkyä, kehon "puhdistumista", ja kuonan lähtemistä, enkä muitakaan ekassa postauksessasi mainittuja asioita. Ei ollut kovin vaarallista puuhaa se lopettaminen.
Samoin kun lopetin tupakoinnin, tein sen kertalaakista, ilman korvaustuotteita tai mitään hienoja vierotussysteemejä, vain lopetin. Se siinä.

Lopettamissyyni eivät olleet mitenkään terveydellisitä syista, oli muut syyt lopettamiseen.

Onhan kahvi ja tupakka "myrkkyä", mutta en usko niiden käytön lopettamalla "parantuvani" mistään sairaudesta, varsinkaan MS-taudista.
Rytmihäiriöihin kyllä niillä oli tekoa. mutta ei muuten havaittavaa vaikutusta käytöllä tai lopettamisella.

tää oli mun kannanotto. Vaatimaton sellainen. Mutta aika yli hilseen menee muuten sun tarinointi. Sorry.
Siirry sivun alkuun

Diagnoosi 04/07, RR, Copaxone, työssä 6h/pvä....
WWW sasaliini.  
IP on kirjattu

JerryLeeLewis
Ex-jäsen

Vastaus #14 - 25.05.2009 - 07:55:09

Lainaus:
Missä on kliininen näyttö siitä että olet sairastanut ylipäätään mitään neurologista sairautta? Et vastannut edelliseen...

Hmm...keitä ovat ne ihmiset jotka todistavat mekanismisi?

Kariluoto, jätä argumentoinnin zen vähemmälle ja vastaa kysymyksiin -niitähän sinä olet kaipaillut.
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

Sivu: 1 2 3 4
Lähetä aihe Tulosta