Heissan palstalaiset!
Meikäläisellä on asiat nyt siinä pisteessä että keskiviikkona tuikkasin ekan betaferon-satsin TAYSissa. Mulle tuli tohon ainoaan hyvään silmääni nht tossa 3 vkoa sitten ja kansainvälisen MS-päivän kunniaksi menin elämäni ekaan pulssiin toukokuun lopussa.
Liekö oli ne helteet mutta TAYSin hoitsu ihmetteli kun porukkaa oli pulssissa ruuhkaksi asti... Enivei, mulle kortisoni sopi ihan ok ja tykyttely ja unettomuus oli ainoita sivareita. Näkö lähti korjaantumaan heti ekan päivän jälkeen mutta ei edelleenkään ole ihan täysin hyvä, tai on joskus mutta näöntarkkuus vaihtelee. Maanantaina pitäisi lähteä kokeilemaan miten töissä onnistuu.
Olisi mulla muutenkin alkanut tuo lääkitys tässä lähiaikoina mutta ms-hoitsu järkkäsi mulle talon puolesta ekan kuukauden satsin jolla aloitan kela-päätöstä odottaessani.
Törmäsin pistosharjoittelussa heti niiden ei-siivekkeellisten ruiskujen ihanuuteen, harjoituslaukauksen aine ei todellakaan mennyt siihen tyynyyn vaan valui pöydälle. No tuossa lääke-erässä ruiskut kuitenkin on niitä parempia ja eka satsi meni vatsanahkaan hienosti. Tänään sitten uusiksi. Kysymys betaferonisteille: onko noita "susi-eriä" vielä liikenteessä vai saako apteekista nyt aina niitä siivekkeellisiä?
TAYSin hoitaja sanoi että lääke-yhtiön edustaja oli vastikään käynyt siellä ja hoitsu oli haukkunut nuo vanhat ruiskut. Siihen edustaja oli sanonut että ei ole tullut käyttäjiltä valituksia.. Siis tä, täällähän useampi on kertonut tehneensä valituksia niistä lääkefirmaan?
Jep, tälläistä tällä kertaa. Ai niin saunomisesta olen joutunut luopumaan lähes kokonaan

Ja ne pari kuumaa päivää sai miettimään että josko pitäisi hommata kotiin jonkunlaista viilennystä. JONEko se oli joka sanoi että tampere on hiano kaupunki, kun ei sitten millään suostu korvaamaan osaa kustannuksista

Paljonkohan sellainen siirrettävä vempele maksaa, onko kokemuksia?
Ei muuta kuin mukavaa kesänalkua kaikille, itse toivon viileitä aurinkopäiviä

Terkuin _Koppis_