Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä Kirjaudu tai Rekisteröidy
YaBB - Yet another Bulletin Board
  Parlamentti on paikka jossa jokainen saa puhua. (parlare, it. puhua)
  KotiOhjeitaHaeKirjauduRekisteröidy  

Sivu: 1 ... 34 35 36 37 38 39
Lähetä aihe Tulosta
Kivat/hyvät asiat-ketju II (Luettu 345220 kertaa)
Marko Mjölnir parkkola
Full Member
Poissa

Sairas ja väsynyt ihminen

Tampere
Sukupuoli: male
Re: Kivat/hyvät asiat-ketju II
Vastaus #525 - 22.01.2016 - 22:42:39

Katselin puolen vuoden takaisia magneettikuvia selkärangasta. Hitto kun niitä ei tehty varjoaineella jo silloin. Nyt saa odottaa kuukauden. Mutta joo, kuulin yhdeltä psykiatrilta, että Voxra voikin väsyttää aluksi.
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

Juliane85
God Member
Poissa

Etelä-Suomi
Sukupuoli: female
Vastaus #526 - 04.04.2016 - 13:46:08

Moi! Minä sain eilen poikavauvan, jolla oli kova kiire tulla tänne maailmaan, mutta hän ei kuitenkaan ollut keskonen. Kaikista lääkkeistäni huolimatta hän on terve. Hän on suloinen ja kaunis vauva. - Marianna Hymiö
Siirry sivun alkuun

”Pimeys ei voi karkottaa pimeyttä; vain valo voi tehdä sen. Viha ei voi karkottaa vihaa; vain rakkaus voi tehdä sen”. - Martin Luther King jr.
Näe metsä puilta - maalaisjärkeä unohtamatta - Pirjo L.

IP on kirjattu

merikihu
God Member
Poissa

Parlamentaristi

Vastaus #527 - 04.04.2016 - 15:03:27

Juliane85 kirjoitti on 04.04.2016 - 13:46:08:
Moi! Minä sain eilen poikavauvan, jolla oli kova kiire tulla tänne maailmaan, mutta hän ei kuitenkaan ollut keskonen. Kaikista lääkkeistäni huolimatta hän on terve. Hän on suloinen ja kaunis vauva. - Marianna Hymiö

Onnittelut koko perheelle!  Hymiö
Siirry sivun alkuun

RR-MS-diagnoosi 11/2009, Betaferon 1/2010 - 4/2015, Tecfidera 4/2015 -

IP on kirjattu

Juliane85
God Member
Poissa

Etelä-Suomi
Vastaus #528 - 04.04.2016 - 19:37:16

merikihu kirjoitti on 04.04.2016 - 15:03:27:
Onnittelut koko perheelle!  Hymiö
Kiitos sinne Berliiniin! Hymiö Lähdemme kaikki nyt mieheni perheen luo Australiaan. Tecfideraan tulee nyt tauko. Itku Australia here we come!
Siirry sivun alkuun

”Pimeys ei voi karkottaa pimeyttä; vain valo voi tehdä sen. Viha ei voi karkottaa vihaa; vain rakkaus voi tehdä sen”. - Martin Luther King jr.
Näe metsä puilta - maalaisjärkeä unohtamatta - Pirjo L.

IP on kirjattu

elisabet
God Member
Poissa

dg. -99, benigni, lääk.atsatiopriini,
töissä

Vastaus #529 - 04.04.2016 - 19:48:50

Onnea Julianelle esikoisen syntymän johdosta!
Siirry sivun alkuun

"joka kohdalla on vaikutuksensa, riippumatta siitä, palaako sama tai samanlainen koskaan uudestaan."

IP on kirjattu

elisa
God Member
Poissa

Maailma on ikuinen keinulauta.
- Montaigne
Välisuomi
Vastaus #530 - 05.04.2016 - 17:43:10

Paljon Onnea Juliane85: n koko perheelle!
Siirry sivun alkuun

dg RR 2/05, työkyvyttömyyseläke 5/05 Rebif22 Rebif44

IP on kirjattu

kukamuu
Senior Member
Poissa

Parlamentaristi

Vastaus #531 - 22.04.2016 - 00:54:30

Paljon onnea! Hyvä, että kaikki meni hyvin ja toivottavasti menee myös jatkossakin vauvan kanssa  Hymiö
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

Caroline80
God Member
Poissa

I Love YaBB 2!
Kaarina
Vastaus #532 - 05.05.2016 - 17:50:12

Caroline80 kirjoitti on 26.09.2015 - 12:34:09:
Teemme koko perhe parin viikon reissun Freiburgiin Saksaan. Odotinkin jo kauan. Hymiö
Menemme Freiburgiin taas. Kahden pienen lapsen kanssa ehkä hankalaa. Minä ihailen Alppeja.  http://www.mundologia.de/veranstaltung/alpen-2/
Lappikin on upea.
http://www.visitfinland.com/article/call-of-the-wild-tinja-and-her-dogs/
Vau mikä kuva! http://www.briceportolano.com/arctic-love/3uml5mf6ash2nr0c4wig46k5l9uyqz t. Karoliina Hymiö
Siirry sivun alkuun
« Viimeksi muokattu: 06.05.2016 - 17:39:14 Kirjoittaja Caroline80 »  

Carpe diem, quam minimum credula postero. ”Tartu päivään, älä luota huomiseen.” Hymiö

IP on kirjattu

Caroline80
God Member
Poissa

I Love YaBB 2!
Kaarina
Vastaus #533 - 12.05.2016 - 18:17:10

Tuli huono olo, kun minua nuorempi mies menehtyi keuhkokuumeen komplikaatioihin. Keuhkokuumeeseen kuolee Suomessa vuosittain yli 2 000 henkilöä, joista suurin osa on yli 50-vuotiaita.Tätä en tiennyt. http://www.terve.fi/keuhkokuume/keuhkokuume

Kesäloma alkaa myös miehelläni. Matkaamme nyt Saksaan eli Hampurin kautta Freiburgiin. Mieheni puhuu saksaa minua paremmin.

Mielestäni yksi kauneimmista (tai kaunein) saksankielisistä kaupungeista on Sveitsin Luzern, jossa kävin jo peruskolulaisena. http://www.luzern.ch/
===================
Nyt lähdemme illalla mit Kind und Kegel, koko konkkaronkka

LUZERN tässäkin https://www.youtube.com/watch?v=QQjAhAg8urQ
t. Karoliina Hymiö

Siirry sivun alkuun
« Viimeksi muokattu: 16.05.2016 - 15:01:38 Kirjoittaja Caroline80 »  

Carpe diem, quam minimum credula postero. ”Tartu päivään, älä luota huomiseen.” Hymiö

IP on kirjattu

elisabet
God Member
Poissa

dg. -99, benigni, lääk.atsatiopriini,
töissä

Vastaus #534 - 12.05.2016 - 22:31:48

Huh, kuoleeko keuhkokuumeeseen nuoriakin...?
En ole edes nuori, mutta sairastin vähän aikaa sitten keuhkokuumeen. Onneksi ollaan vielä hengissä...
Hyvää matkaa Karoliinalle!
Siirry sivun alkuun

"joka kohdalla on vaikutuksensa, riippumatta siitä, palaako sama tai samanlainen koskaan uudestaan."

IP on kirjattu

VPS358
Global Moderator
Poissa

Yhden sortin pölvästi

Parkano
Sukupuoli: male
Vastaus #535 - 13.05.2016 - 08:59:38

Kaikkeen voi kuolla...

T: Vesku
Siirry sivun alkuun

Diag. ja SE 2007
Rebif -07-09
Projekti- ja Laatuinsinööri (BSc)
Työpaikan verkon Admin EVP.
Asiantuntemattomuuden antamalla 100% varmuudella

IP on kirjattu

merikihu
God Member
Poissa

Parlamentaristi

Vastaus #536 - 29.05.2016 - 12:27:47

Eilen oli kaverin läksiäispiknik ja vähän mietitytti, miten jaksan siellä olla, kun lämmintä säätä (+24 astetta) luvattiin. No, onneksi sää ei ollut koko ajan aurinkoinen vaan suurimman osan ajasta aurinko oli pilvien takana. Lämmintä silti oli. Varustauduin myös mukavilla, kevyillä vaatteilla, leveälierisellä kesähatulla, aurinkorasvalla ja isolla vesipullolla. Silmänisku Olin lopulta iloisesti yllättynyt, että jaksoin siellä lämmössä olla viitisen tuntia. Seura oli mukavaa ja ruoka hyvää eli niistä saattoi olla apua. Enkä edes palanut. Hymiö
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

Punapää
Senior Member
Poissa

Parlamentaristi

Vastaus #537 - 03.07.2016 - 00:38:50

Olin Berliinissä muutaman päivän reissulla. Lämpöä joku 28 astetta ja käveltiin joku 10-15 km joka päivä. Olin ihan ihmeissäni miten jaksoin. Kävelyä isompi ongelma oli lämpö. Ylikuumenin pienestäkin kävelystä. Vettä meni paljon ja pidettiin koko ajan taukoja. Vointi oli aika kauhee. Mut silti jalat kantoi. Olin tosi ihmeissäni. En aio kuitenkaan ottaa uusiksi.
Siirry sivun alkuun

dg maaliskuu -09, betaferon huhtikuu -09
proktiitti toukokuu -12

IP on kirjattu

merikihu
God Member
Poissa

Parlamentaristi

Vastaus #538 - 03.07.2016 - 12:26:11

Punapää kirjoitti on 03.07.2016 - 00:38:50:
Olin Berliinissä muutaman päivän reissulla. Lämpöä joku 28 astetta ja käveltiin joku 10-15 km joka päivä. Olin ihan ihmeissäni miten jaksoin. Kävelyä isompi ongelma oli lämpö. Ylikuumenin pienestäkin kävelystä. Vettä meni paljon ja pidettiin koko ajan taukoja. Vointi oli aika kauhee. Mut silti jalat kantoi. Olin tosi ihmeissäni. En aio kuitenkaan ottaa uusiksi.

Tuo kuulostaa hyvin tutulta. Berliinistä tulee helposti lämpökattila, jos hellettä on useamman päivän putkeen. Mun ongelmat silloin on samanlaisia kuin sulla eli vettä pitää juoda paljon ja jalat sinänsä kantaa, mutta kävelen huomattavasti hitaammin.

Eilinen päivä Berliinissä oli (onneksi) viileä ja sateinen. Illalla oltiin kaverin synttäreillä ja pihalla katsottiin Saksan matsia telkkarista. Mulla on aiemmin ongelma ollut myös liian viileät lämpötilat, eli helposti alan täristä, jos pidempään olen kylmässä. Nyt koko ilta istuttiin ulkona. Mulla oli farkut ja T-paita ja sitten viilentyessä laitoin päälleni farkkutakin ja ohuen kaulahuivin. Kotiin tultiin puolenyön jälkeen ja silloin katsoin mittarista, että lämpöä oli enää +13 astetta. Ihmettelen, etten missään vaiheessa alkanut täristä. Varovasti elättelen toivetta, että Tecfidera alkaisi poistaa/vähentää MS-oireita, kuten neurologi lupaili.  Hymiö
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

Punapää
Senior Member
Poissa

Parlamentaristi

Vastaus #539 - 03.07.2016 - 16:36:39

Eli oliko merikihu niin että asut Berliinissä? Kiva kaupunki. Jotenkin tosi helppo. Aina löytyy hyvää ruokaa ja kivoja kuppiloita. Ilmastoinnin huonous yllätti monessa paikassa. Esim Pergamon-museossa en pystynyt olemaan sisällä kuin hetken. Menin ulos varjoon istumaan ja odottamaan kavereita. Vähän harmitti kun olis ollut mielenkiintoinen. Tavarataloissakaan ei ollut kummoista ilmanvaihtoa. Helsingissä Stockmann on ihan paras paikka helteellä.

Osaatko muuten sanoa miten Olympiastadionilta ois järkevää keikan jälkeen yrittää pois? Coldplayn keikan jälkeen suunnistettiin kymmenien tuhansien ihmisten joukossa U-bahnille. Se oli aivan hirvee kokemus. Päästiin lopulta tupaten täyteen metroon mut välillä luulin et ei päästä stadionilta pois ollenkaan. Kävi mielessä myös tukehtuminen kapealla väylällä ihmisten puristuksissa. Kierrettiin metsän kautta kun ei uskallettu mennä tunneliin. Olin aivan pöyristynyt siitä miten vaikeaa stadionilta on päästä pois. Siellä on kuitenkin järjestetty futiksen MM-finaali ym. massatapahtumia. En sitten tiedä olisiko S-bahn ollut järkevämpi suunta.
Siirry sivun alkuun

dg maaliskuu -09, betaferon huhtikuu -09
proktiitti toukokuu -12

IP on kirjattu

Sivu: 1 ... 34 35 36 37 38 39
Lähetä aihe Tulosta