Tämä ketju kuin myös tuo tutkimukseen keskittyvä ketju on hyvä juttu. Ylipäätään itsellekin tullut tunne, että jotain voi tehdä, jos ei parantaa täysin, niin jollain tasolla vaikuttaa etenemiseen - muutakin kuin neurologin määrämä odotus.
Jossain toisessa ketjussa oli muutama päivä sitten linkki Dr Jelinekin luennosta 'Taking control of multiple sclerosis', jonka sisältö osui ja upposi. Tosin hänen dieettinsä on ymmärtääkseni sitä myöden erilainen, että ei ole gluteeniton. Niin tai näin, ruokavalion muutoksen aloitin minäkin. Yritin päästä tsekkaamaan tuon Best Bet Diet -sivuston, mutta saan jatkuvasti errorin, että sivua ei voi näyttää

Oli jo eilen niin, että kummallisen kauan on alhaalla. Vai onko joku muu päässyt nyt katsomaan nyt?
Vielä mä kysyisin, että myös liikunnan ja meditaation osuutta korostetaan ainakin tuossa Jelinekin jutussa, toki muuallakin ja kuinka moni on muuttanut tapojaan tämän suhteen? Itse olen lisännyt liikuntaa minkä pystynyt (tällä hetkellä kunto hyvä), mutta esim. joogaharjoituksia en ole vielä missään päässyt aloittamaan.
Erekillä oli jälleen kerran tosiaan hyvä kerronta omakohtaisista (tai siis vaimon:)) tuloksista. Olisi tosi hienoa kuulla täällä jatkossa, kuinka muilla menee.
Ja saada ennen kaikkea niitä hyviä reseptejä, ettei perhe nouse barrikadeille