Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä Kirjaudu tai Rekisteröidy
YaBB - Yet another Bulletin Board
  Tietoa, tukea, tuttuja.
  KotiOhjeitaHaeKirjauduRekisteröidy  

Sivu: 1 2 3 ... 6
Lähetä aihe Tulosta
Multippeliskleroosin luonnonmukainen hoito (Luettu 39897 kertaa)
Kari_54
Ex-jäsen

Multippeliskleroosin luonnonmukainen hoito
01.02.2010 - 04:01:36

Jos nyt sovittaisiin heti kättelyssä, että tätä aloitusta ei pilata spammaamalla vaan, että asiasta kiinnostuneet saisivat keskustella rauhassa hoidosta ja sen vaikutuksista. Teoreettiset spekuloinnit ja vastaväitteet voi myös koota omaan ketjuunsa, jos joku kovin tätä vastustaa. Voin tulla sinne selittämään hoidon taustoja.

Olen edennyt oireiden mekanismin selvittämisen suhteen kofeiinin ominaisuuksista käsin, huomattuani vahingossa sen aiheuttavan osuuden. Kaikki tähän mekanismiin liittyvät tekijät tunnetaan tieteessä. Olen todistanut kokeellisesti mekanismin tärkeimmän tekijän, veren happamuuden vaikutukset oireisiin siten, että happamoittavat ravintoaineet tuovat oireet takaisin seuraavana päivänä, ja emäksisöivät poistavat ne. Minulle tämä riittää, jos ei se riitä sinulle, kokeile itse.

Elleivät mielenterveyden tai neurologiset oireet aiheudu sisäsyntyisistä tekijöistä, ne aiheutuvat useimmiten kehon happamoitumisesta eli liian korkeasta vetypitoisuudesta. Korkeat stressihormonitasot estävät munuaisia poistamasta ravinnosta syntyviä happamia kuona-aineita virtsaan, jolloin ne sitovat kehosta emäksisiä mineraaleja neutralointia varten ja aiheuttavat mm osteoporoosia. Neutraloimattomat hapot kertyvät mm lihasten sidekudoksiin, aiheuttaen kroonisia kipuja, sekä ihonalaisiin rasvakerroksiin selluliitiksi.

Kun emäksiset mineraalit eivät riitä neutraloimaan happojäämiä veressä, ne laskevat veren ph:ta, jolla on hyvin kapeat raja-arvot. Normaali ph liikkuu 7,35-7,45 rajoissa. Jos ph laskee alle 7 tai nousee yli 7,8, tila on hengenvaarallinen. Hapan veri aiheuttaa verenpaineen nousua, masennusta, ahdistuneisuutta, paniikkihäiriötä, pakkomielteisyyttä, psykoottisuutta, dementiaoireita ym, sekä kroonista uupumusta, fibromyalgiaa, ms-oireyhtymää jne. Happamuuden vaihtelut taas maanis-depressiivisyyttä.

Alkoholi, diureetit, maitotaloustuotteet, hiilihappopitoiset juomat, liiallinen happamoittavien ruoka-aineiden osuus ruokavaliossa jne, tuottavat virtsahappoja. Kofeiini sinetöi ongelman kehittymisen, kohottamalla kroonisesti stressihormonien tasoja, joka saa munuaiset ohjaamaan happojäämät takaisin vereen virtsateiden sijasta.

Tila voidaan tasapainottaa nopeasti neutraloimalla veren happamuutta emäksisillä mineraaleilla, mutta kehoon kertyneiden happojen poistaminen voi viedä kuukausia, jona aikana on noudatettava tarkasti emäksistä ruokavaliota. Kun keho on puhdistunut, voidaan happamoittavia ruoka-aineita ottaa takaisin ruokavalioon varovasti.

1. Juo pelkästään puhdasta vettä 2-3 litraa vuorokaudessa, ei mitään muuta nestettä. Ionisoitu, emäksinen vesi puhdistaa kehoa nopeammin, mutta tavallinenkin käy, kunhan korvaa sen happamuuden kalkilla. Voit myös puristaa veteen yhden sitruunan mehun.
  2. Nauti vesilitraa kohden 1/4 teelusikallista merisuolaa.
  3. Ryhdy tiukalle emäksiselle ruokavaliolle. Alkuvaiheessa voi syödä vaikka pelkästään tuoreita vihanneksia ja hedelmiä, jolloin teho on nopeampi.
  4. Happamuutta voi neutraloida tehokkaasti soodalla.
  5. Glutamiini parantaa munuaisten kykyä poistaa happoja.

Tällä yksinkertaisella menetelmällä mielialaongelmat katoavat alle viikossa, parhaassa tapauksessa oireet alkavat helpottaa jo päivässä tai parissa. Koska kuurin aikana ei saada suolaa ravinnosta, on suola otettava erikseen. Tavallinen pöytösuola ei kelpaa, koska siinä ei ei ole kuin kahta mineraalia, merisuolassa noin 90. Merisuolan emäksiset mineraalit neutraloivat veren liiallisia virtsahappoja, jotka aiheuttavat korkeata verenpainetta.

Ms paranee kutakuinkin oireettomaksi noin 6 kuukaudessa.
Ms:n yhteydessä voi esiintyä porfyriinikertymiä, jotka johtuvat lihassolujen hajoamisesta. Ne oireilevat mm hengitysvaikeuksina ja etenkin alaraajoissa esiintyvänä pinnallisena kipuna, joka alkaa tuntua kun lihakset ovat levossa, ja katoaa lihaksia käytettäessä. Porfyriinien poisto tehdään rikkikelaatiolla.

Uraattikertymistä

Jos sinulla on jalkaterissä tunnottomuutta, voimakkaita kipuja, kylmyyttä jne, on varottava, etteivät sinne kiteytyneet hapot liukene ja purkaudu liian nopeasti. Siksi kannattaa olla varovainen uraatteja liuottavien ruoka-aineiden, kuten alfalfa-itujen kanssa. Myös jalan rasittaminen pumppaa happoja verenkiertoon.

* Happojen liian nopea vapautuminen voi laskea veren ph:n hengenvaarallisen alas.

* Happojen vapautuminen aiheuttaa nopeata ja voimakasta stressihormonitasojen nousua ja voi aiheuttaa voimakkaita psyyken oireita, aina psykoosia myöten. Tältä varalta on oltava käsillä tähän tilanteeseen sopivaa lääkettä. Diapam on käsitykseni mukaan ainoa sopiva lääke tähän tilanteeseen, koska se estää stressihormonitasojen ryöstäytymisen hengenvaaralliselle tasolle.

* Jos happoja vapautuu liikaa, ota teelusikallinen ruokasoodaa sekoitettuna lämpimään veteen, nauti vettä ja merisuolaa oikeassa suhteessa tarpeen mukaan. Tarkkaile verenpainetta, ja ota tarvittaessa yhteys lääkäriin. On suositeltavaa tutkia kertymät ja tehdä hoitoarvio vahinkojen välttämiseksi.

* Seuraa virtsan ph:ta lakmuspaperilla. Sen pitäisi pysyä 7-8 lukemissa päiväsaikaan. Aamuvirtsan ph on matalampi, noin 5-6. Tämä johtuu siitä, että stressihormonien eritys on vähäisempää yöllä, jolloin munuaiset pystyvät poistamaan enemmän vetyä virtsaan.

* Puhdistusprojektiin olisi hyvä löytää tueksi asian ymmärtävä lääkäri.

Vesi- merisuolahoidosta.

http://www.watercure2.org/

Emäksisöivästä dieetistä.

http://www.bircaterra.fi/ph-tasapaino.htm

Alkajaisiksi voi tutustua hoitoon seuraavalla menettelyllä.

Laita kannuun litra vettä ja purista siihen yhden tai parin sitruunan mehu. Vaikka sitruuna ja greippi ovat erittäin happamia, niiden vaikutus aineenvaihdunnassa on voimakkaan emäksisöivä. Älä lisää sokeria tai mitään muutakaan.

Sekoita kehonlämpöiseen veteen teelusikallinen ruokasoodaa ja juo se.

Ota kaksinkertainen vuorokausiannos kalkkia ja magnesiumia.

Imeskele 1/4 teelusikallinen merisuolaa ja juo sen jälkeen sitruunamehu alle puolessa tunnissa.

Jos juot lisää vettä, ota aina 1/4 teelusikallinen merisuolaa litraa kohden, äläkä koske puhdistettuun suolaan, joka aiheuttaa virtsahappojen kertymistä, koska siinä ei ole niitä neutraloivia mineraaleja, joita taas meri- ja vuorisuolassa on runsaasti.

Tällä pikakuurilla eräät oireet saattavat hellittää havaittavasti jopa minuuteissa ja olo paranee merkittävästi jo viikossa.

Jättäkää kommentti kokeiltuanne hoitoa.
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

happybunny
Full Member
Poissa

everything is fine, thanks
for asking
Etelä-Pohjanmaa
Sukupuoli: female
Re: Multippeliskleroosin luonnonmukainen hoito
Vastaus #1 - 01.02.2010 - 08:27:43

Miten tämä sopii yhteen sen kanssa, että MS-tautiin näyttäisi liittyvän alhainen virtsahapon määrä? Muistelin lukeneeni jostain, että kihti ja MS olisivat toisensa poissulkevia. Googlella löytyi ainakin tämä: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15493114

Tuolla sanotaan, että virtsahapon määrä MS-potilailla oli alempi kuin kontrolliryhmällä ja MS-potilaista alempi niillä, joilla oli aktiivinen vaihe päällä kuin remissiossa olevilla.
Siirry sivun alkuun

NHT 11/09, ei vielä virallista diagnoosia, mutta tulee, kunhan kerkiää

IP on kirjattu

Kari_54
Ex-jäsen

Vastaus #2 - 01.02.2010 - 08:43:10

Tämä on täysin luonnollista. Virtsahapon poistuma mitataan virtsasta, ja ongelmanahan on nimenomaan se, että munuaiset eivät poista happoja virtsaan, vaan ne ohjautuvat takaisin kehoon. Remissiossa olevilla virtsahapot poistuvat tehokkaammin, jolloin niitä on enemmän virtsassa, ja vähemmän kehossa aiheuttamassa oireita. Aktiivisessa vaiheessa happojen poistuminen on estynyt, ja niitä on enemmän kehossa kuin virtsassa.

Uraatit voivat sijoittua minne tahansa kehossa. Jalkojen ja käsien nivelten lisäksi ne kertyvät jänteisiin, lihasten sidekudoksiin, lihasten ja luiden väliin, ihon alle selluliitiksi jne.

Tästä on aivan turhaa alkaa puimaan tässä keskustelussa. Haluaisin pitää tämän auki sitä tarkoitusta varten, että tässä keskustellaan hoidon kulusta sen aikana, jaetaan kokemuksia ja tietoja jne. Hoidon tehohan on kuitenkin niin helppo ja nopea kokeilla, että on turha synnyttää tästä pitkiä teoria- ja uskonsotia, kun jokainen voi hankkia itse kokemusperäisen vahvistuksen asialle.

Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

Kari_54
Ex-jäsen

Vastaus #3 - 01.02.2010 - 09:14:23

Ensimmäinen tämän vesi/merisuolan ja emäksisen dieetin kokeilija on amerikkalainen Denise Bristolista, Wisconsinista. Hän on noin 40 ja joutui jättämään työelämän kävelyvaikeuksien takia. Hänellä on tutkimukset vielä käynnissä, eikä ole vielä saanut diagnoosia. Tähänastisten oireiden ja muiden taustatietojen perusteella, diagnosoisin hänet todennäköiseksi positiiviseksi tapaukseksi.

Pyydän hänet tänne, tai kysyn, saanko häneltä meilin laitettavaksi tänne, että hän saa kertoa itse itsestään ja hoitokokeilustaan.
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

JerryLeeLewis
Ex-jäsen

Vastaus #4 - 01.02.2010 - 10:33:37

Lainaus:
Tästä on aivan turhaa alkaa puimaan tässä keskustelussa. Haluaisin pitää tämän auki sitä tarkoitusta varten, että tässä keskustellaan hoidon kulusta sen aikana, jaetaan kokemuksia ja tietoja jne. Hoidon tehohan on kuitenkin niin helppo ja nopea kokeilla, että on turha synnyttää tästä pitkiä teoria- ja uskonsotia, kun jokainen voi hankkia itse kokemusperäisen vahvistuksen asialle.

Miten muuten voit vaatia toisia olemaan vaiti teoriasta tai tutkimustuloksista kun itse isket teoriaa aika tavalla pöytään tuossa avauksessa? Mielenkiintoinen sisääntulo, "tehkää niinkuin minä sanon mutta sanaani älkää epäilkö..."

Tämä ei ole spämmiä, vaan mielipide.
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

happybunny
Full Member
Poissa

everything is fine, thanks
for asking
Etelä-Pohjanmaa
Vastaus #5 - 01.02.2010 - 11:21:31

Lainaus:
Miten muuten voit vaatia toisia olemaan vaiti teoriasta tai tutkimustuloksista kun itse isket teoriaa aika tavalla pöytään tuossa avauksessa?

Nimenomaan. Tieteessähän on kysymys siitä, että esität teorian ja sitten katsotaan kestääkö se kriittisen tarkastelun. Jos kestää, voidaan olettaa, että teoria ei ole väärä (oikeaksihan tieteellisiä teorioita ei välttämättä voida todistaa millään). Teoria, jota ei saa kritisoida tai yrittää todistaa vääräksi, ei enää ole tieteellinen teoria, vaan siinä mennään jo uskon puolelle.

En näe mitään syytä jakaa keskustelua eri ketjuihin, kun eihän tässä mitään sotaa olla aloittamassa, minä vain kysyin, kun mielestäni lukemani oli ristiriidassa esitetyn kanssa.
Siirry sivun alkuun

NHT 11/09, ei vielä virallista diagnoosia, mutta tulee, kunhan kerkiää

IP on kirjattu

Milena
God Member
Poissa

Omakuva

Vastaus #6 - 01.02.2010 - 13:00:21

Olen samaa mieltä em. keskustelijoiden kanssa, että kritiikki pitää olla sallittua samassas ketjussa. Tuleehan silloin kaikkien ihmisten kanta selville juuri tässä ketjussa, eikä tarvitse hakea muualta.

Itse kuitenkin haluan kertoa omia kokemuksiani. En ole vielä aloittanut tätä tässä mainittua dieettiä, mutta paraikaa käyttämissäni on hyvin samoja piirteitä. Esim. Best Bet Dieetistä on poistettu mm. maitotaloustuotteet, gluteeni (monet jyvät), sokeri, ja palkokasvit, sekä vähennetty lihan ja kananmunien määrää.

Tässä pätkä Karin laittamasta linkistä:

"Happamoitumista aiheuttavat ruokavaliomme sisältämät ruoka-aineet kuten liha, maitotaloustuotteet, kananmunat, viljatuotteet, korkean sokeripitoisuuden hedelmät, etikkaa sisältävät ruuat, hiilihappoa sisältävät kivennäisvedet ja virvoitusjuomat, tuoremehut ja muut mehut, kahvi, tee (musta ja vihreä), sokeri (myös intiaanisokeri) ja keinotekoiset makeutusaineet sekä puhdistettu suola. Lisäksi mitä enemmän syömäämme ruokaa on käsitelty ja muokattu, sitä enemmän se happamoittaa kehoamme. Myös käyttämämme vesi (sekä vesijohtovesi että lähdevesi) on yleensä hapanta.
"

Eli olen jo poistanut gluteenipitoiset viljat (myös speltin) ja oikeastaan en syö enää paljoakaan edes gluteenittomia viljatuotteita.

Lisäksi olen ottanut vaikuttita Terry Wahlsin ravintosuosituksista. Hänen suosikkisanontansa on varmaan: The greener the better. Eli lehtivihreää runsain määrin.

Tässä taas pätkä karin linkistä:

"Alkalisoivia eli emäksisöiviä ruoka-aineita ovat kasvikset, juurekset (ei peruna), avokado, kookospähkinä, sitruuna, lime, greippi, idut, kvino, tattari, hirssi, speltti, osa siemenistä ja pähkinöistä ja osa kylmäpuristetuista öljyistä. Emäksisöivän ruokavalion perustana on lehtivihreää sisältävät kasvit, hyvät kylmäpuristetut öljyt, hyvä suola (esim. ruususuola tai kristallisuola) ja emäksinen vesi (vettä voidaan emäksisöidä kotona siihen kehitetyillä suodatinlaitteilla).
"

Lisäksi käytän suolana vuorisuolaa.

Omalla dieetilläni olen saanut mielialaa kohennettua siten, että ylimääräinen ärtyisyys on poissa ja lisäksi jos hermostun, lepyn entistäkin nopeasti. Masennusta en ole saanut poistettua. Lisäksi ylimääräiset nesteet on poistuneet kehosta ja vatsaakaan ei turvota. Laihtua en halua.

Kysyisinkin Karilta kantaa siihen, millä tavalla dieetissä taataan riittävä proteiinien saanti? Nimittäin kasviperäinen p roteiini ei täysin vastaa eläinperäistä. Jos elää jonkin aikaa ihan pelkillä kasviksillä, lihasmassa kuihtuu. Omassa tapauksessani siihen ei ole enää varaa. Syön kyllä itse lintua, kalaa ja riistaa, jotteivat heikot lihakseni kutistuisi olemattomiin heikentyneen toimintakyvyn takia.
Siirry sivun alkuun

Jotain ihan muuta: Miia's Workshop of Moments

IP on kirjattu

Kari_54
Ex-jäsen

Vastaus #7 - 01.02.2010 - 13:24:39

Olet oikealla tiellä, sekä asenteessasi hyvinvointiisi, käyttämällä omaa aktiivisuuttasi ja älyäsi, että keskustelussasi, joka on juuri sellaista, kuin tarkoitin.

Olen itse löytänyt nämä ruoka-aineet kokemuksen kautta pelkistämällä ruokavalioni sellaiseksi, että kaikki toimi tasaisesti. Sitten kokeilin miten eri aineet vaikuttivat oloon. Päädyin gluteenittomaan ja puriiniköyhään ruokavalioon pakosta, koska ne aiheuttivat vahvoja oireita.

Tämä veren peruskemia tuli esille näiden toistuvien oireilujen yhteydessä hyvin pitkien tutkimusketjujen kautta. Kun olin löytänyt itselleni sopivat keinot, löysin tuo vesi/merisuola-sivut ja Tri Robert Youngin happamuustutkimuksiin perustuvan kirjan mainoksen, josta on tässä helppolukuinen esittely. Kirjasta en perusta, koska olen jo löytänyt itse parhaan metodin, jolla tulosta saa nopeasti. Youngin kokeellinen lähestymistapa on mielestäni järkevä. Tärkeämpää kuin se, onko jokin hapan vai emäksinen, on se, aiheuttaako se aineenvaihdunnassa happamuutta vai emäksisyyttä.

http://www.multiple-sclerosis-cure.com/

Mantelit ovat ainoa turvallinen proteiinin lähde. Tonnikalaa voin syödä puoli purkkia kerran tai pari viikossa, ilman mitään isompia kitumisia. Olen itse 187 ja hoikkarakenteinen. Normaalipainoni on ollut noin 75 niin kauan kuin muistan. Ennen tätä kuuria painoin 65 kiloa, gluteeniton viikko toi 5 kiloa lisää, ja nyt painoni nousee 75 kiloon alle viikossa, aina kun virtsahappoja on veressä vähän, ja laskee parissa päivässä 2-4 kiloa kun kehosta vapautuu niitä verenkiertoon.

Laihtuminen aiheutuu happamuudesta, koska silloin ravinteet eivät imeydy tehokkaasti. Se johtunee asidoosin sileitä lihaksia rentouttavasta vaikutuksesta. Suoli on veltto ja ruoka kulkeutuu läpi liian nopeasti, on vaaleaa ja puolivalmiin oloista ominaisuuksiltaan.

Tämä hoito on tasapainottava, se poistaa liikakiloja tehokkaasti, ja tuo alipainoiselle painoa takisin normalisoimalla suolen toimintaa. Turvotus johtunee useimmiten suolistohiivasta, jota happamuus elättää. Minulta on lähteneet tämän puhdistuskäsittelyn aikana kaikki ihottumat, jotka vaivasivat yli 20 vuotta.

Jos tilaan liittyy rabdomyolyysin vuoksi porfyriinejä, ne aiheuttavat sileiden lihasten spastisuutta, joka tuntuu hengenahdistuksena ja, joka käpristää suolen kurttuun niin, että kakki on ajoittain kuin teräsbetonia. Näihin oireiluihin liittyy aika usein maanis-depressiivinen suoli, jos sallit sanonnan.

Minulla ei yksinkertaisesti ole muuta vaihtoehtoa, kuin elää näin, osan ajasta täysin terveenä, ja osan, taistellen niiden myrkkyjen kanssa, joita tuli kerättyä kroppaan kun elin herkkuja mässäten kuin sika pellossa ja olin kofeiiniriippuvainen käsittämättä sitä itse. Nyt maksellaan nuoruuden synneistä, ei ihanan paheellinen elämä ilmaista ole. Tämä elämäntyyli ei todellakaan ole mitään herkkua 55-vuotiaalle lihansyöjälle ja herkkusuulle. Ei pidä kuvitella, että olen mikään periaatteellinen viherhihhuli, minua riepoo tämä meininki vähän perkeleesti, mutta vielä enemmän riepoisi olla taas kipeä.

Ehkä joskus, kun keho on puhdistettu, ja jos munuaiset sen sallivat, saan maistella vielä edes pikkuisen porsaan sisäfilettä, ja ottaa suullisen huurteista kaljaa päälle. Ken elää, se näkee.
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

amok1
God Member
Poissa

vanitas vanitatum et omnia
vanitas

Sukupuoli: male
Vastaus #8 - 01.02.2010 - 14:53:05

Brittiläistutkija varoittaa pitämästä merisuolaa turvallisempana kuin tavallista ruokasuolaa

Brittiläinen sydän- ja verisuonitautien professori Graham MacGregor on arvostellut Jamie Oliverin ja Delia Smithin kaltaisia kuuluisia televisiokokkeja näiden puolustellessa merisuolan käyttöä tavallisen ruokasuolan sijasta. Ohjelmissaan nämä huippukokit antavat ymmärtää, että merisuolaa voisi käyttää jotenkin huolettomammin kuin tavallista suolaa. Tällainen yksipuolinen merisuolan mainostaminen voi kuitenkin johtaa siihen, että yleisö alkaa käyttää sitä tavallisen suolan sijaan ja kaiken lisäksi enemmän kuin muuten käyttäisivät suolaa.
Siirry sivun alkuun

g37.9 -04,  g35 -07, RR, ei lääkitystä, töissä

IP on kirjattu

amok1
God Member
Poissa

vanitas vanitatum et omnia
vanitas

Vastaus #9 - 01.02.2010 - 15:15:40

Lainaus:
Ms paranee kutakuinkin oireettomaksi noin 6 kuukaudessa.

Sinulla? Kenellä? Kerro lisää.
Siirry sivun alkuun

g37.9 -04,  g35 -07, RR, ei lääkitystä, töissä

IP on kirjattu

Susu
God Member
Poissa

Ei mitään viisasta sanottavaa!

Vantaa
Vastaus #10 - 01.02.2010 - 15:23:48

Lainaus:
Minulla ei yksinkertaisesti ole muuta vaihtoehtoa, kuin elää näin, osan ajasta täysin terveenä, ja osan, taistellen niiden myrkkyjen kanssa, joita tuli kerättyä kroppaan kun elin herkkuja mässäten kuin sika pellossa ja olin kofeiiniriippuvainen käsittämättä sitä itse. Nyt maksellaan nuoruuden synneistä, ei ihanan paheellinen elämä ilmaista ole. Tämä elämäntyyli ei todellakaan ole mitään herkkua 55-vuotiaalle lihansyöjälle ja herkkusuulle. Ei pidä kuvitella, että olen mikään periaatteellinen viherhihhuli, minua riepoo tämä meininki vähän perkeleesti, mutta vielä enemmän riepoisi olla taas kipeä.

Ehkä joskus, kun keho on puhdistettu, ja jos munuaiset sen sallivat, saan maistella vielä edes pikkuisen porsaan sisäfilettä, ja ottaa suullisen huurteista kaljaa päälle. Ken elää, se näkee.

Minun ms-tautini ei ole nuoruuden synti eikä syömiseni tai juomiseni ole sitä aiheuttaneet. Myöskään nykytiede ei sitä vielä osaa parantaa.
Siirry sivun alkuun

Dg. 09/01, RR, Betaa pistellyt 8 vuotta, Copa kokeiltu, ei lääkitystä. Eläkkeellä.

IP on kirjattu

rosanen
God Member
Poissa

Vastaus #11 - 01.02.2010 - 15:29:15

Onpa erikoista, että tällaisia "parantavia hoitoja" esitellään anonyymisti netissä nimikerkin takaa, kun taas oikeat lääkärit ja tutkijat eivät ole tähän mennessä kyenneet löytämään vastaavaa tieteellisillä ja luotettavilla tutkimuksilla.
Siirry sivun alkuun

"Jos se ei tapa niin se todellakin hajottaa"
-Haloo Helsinki!

RR-dg 07/09, tk-eläke jo 01/09.
Apuvälineinä pyörätuoli ja sähkömopo.

IP on kirjattu

pikku_lintu77
God Member
Poissa

I Love YaBB 2!
Tampere
Vastaus #12 - 01.02.2010 - 15:36:30

komppaan rosasta ja totean vain lukeneeni tätä samaa tarinaa mm. suomi24-foorumilta... Surullinen  onhan se hienoa jos joku uskoo löytäneensä parannuksen omiin vaivoihinsa mutta ei tälläinen varmastikkaan päde kaikkien kohdalla... Sinetöidyt huulet
Siirry sivun alkuun

10/2009: G35,RR , Rebif22 1/10-6/2013, Gilenya alkamassa

IP on kirjattu

JerryLeeLewis
Ex-jäsen

Vastaus #13 - 01.02.2010 - 15:43:09

Susu kirjoitti on 01.02.2010 - 15:23:48:
Lainaus:

Minun ms-tautini ei ole nuoruuden synti eikä syömiseni tai juomiseni ole sitä aiheuttaneet. Myöskään nykytiede ei sitä vielä osaa parantaa.

Minun kokemukseni on se että vaikka minulla on MS-tauti, en tunne oloani myrkytetyksi. Itseasiassa Kari, listaat melkoisen määrän erilaisia tiloja kuten: "verenpaineen nousua, masennusta, ahdistuneisuutta, paniikkihäiriötä, pakkomielteisyyttä, psykoottisuutta, dementiaoireita ym, sekä kroonista uupumusta, fibromyalgiaa, ms-oireyhtymää jne. Happamuuden vaihtelut taas maanis-depressiivisyyttä."

Väsymystä joka tulee ja menee sekä itse MS:aa lukuunottamatta minä en pode oikeastaan mitään noista. Siitä huolimatta juon kahvia, kaljaa ja syön makkaraperunoita. Välillä paino nousee ja joskus se sitten laskee kun vähentää sokerin ja läskin määrää. Mutta herranjestas, en minä noin sairas ole. Oikeastaan voin ihan hyvin suhteessa siihen miten paljon itseäni myrkytän  Juustoinen

Että pointti minun kannaltani on edelleen kadoksissa. Jos se on olemassa, haluan toki tietää siitä.

Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

Rami
Senior Member
Poissa

”Nikita, haluaisin tilata
yhden nootin.”

Vastaus #14 - 01.02.2010 - 16:26:52

Tämähän on se sama pelle, joka kofeiinin myrkyllisyydestä vaahtos. Keksii aina vaan uusia parannuskonsteja, ei vaan saa edes itseään paranemaa. Edellinen oli Kari  nyt näkyy olevan Kari_54, sama kiihko edelleen, valitettavaa että, tänne saa kuka tahansa kirjoittaa, mitä tahansa tuubaa.

Kun Kari_54 olet niin varma parantaja... tsekkaapa Tuo
Siirry sivun alkuun

”Aaaaauuuaaaaahhhhhhhh ööooorrrrrgyuhhhhh.. vvieellll yksch hei jookoschtaa..?”

kansansanonta

IP on kirjattu

Sivu: 1 2 3 ... 6
Lähetä aihe Tulosta