Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä Kirjaudu tai Rekisteröidy
YaBB - Yet another Bulletin Board
  MS-ihmisten kannattaa huolehtia D-vitamiinin saannista
  KotiOhjeitaHaeKirjauduRekisteröidy  

Sivu: 1 2 3 4 5 ... 10
Lähetä aihe Tulosta
RE: Nopein ja tehokkain hoito (alk 24 tuntia) (Luettu 76998 kertaa)
Tietäjä
Ex-jäsen

Re: Nopein ja tehokkain hoito (alk 24 tuntia)
Vastaus #30 - 25.10.2010 - 17:44:11

Ei minua kiinnosta niitä lukea, minähän luon koko ajan uutta tietoa. Ei minua kiinnosta keskustella teorioista sellaisten ihmisten kanssa, jotka eivät tiedä, eivätkä ymmärrä asiasta yhtään mitään. Minua ei myöskään kiinnosta keskustella vanhoista keskusteluista, minulla on aivan tarpeeksi tekemistä elämäntilanteeni järjestämisessä ja oman terveyteni hoitamisessa käytännön tekemisen, ei keskustelun tasolla.

Suosittelisin, että tekin tekisitte itse käytännössä jotain hyvinvointinne eteen sen sijaan, että yritätte rakentaa riitaa. Jos teillä olisi älyä ja paranemisen halua, olisitte jo ehtinyt kokeilla tuota juttua sen sijaan, että yritätte keksiä, miten pääsisitte pistävimmin pilkkaamaan minua siksi, että yritän auttaa teitä. Ei ehkä pitäisi sanoa,mutta tulee mieleen, että tuollaiset ihmiset ovat vaivansa ansainneet.
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

kaptah
God Member
Poissa

Lisää aksonia elämään!

Helsinki
Sukupuoli: male
Vastaus #31 - 25.10.2010 - 18:10:34

Et viittis pitää turpaas kiinni.
Siirry sivun alkuun

Dg 08/2006, RR(?), ei lääkitystä

IP on kirjattu

sasaliini.
God Member
Poissa

Paras kosto on nauttia
elämästä.
Uusimaa/Hyvinkää
Sukupuoli: female
Vastaus #32 - 25.10.2010 - 18:14:00

Tietäjä...etpä se sinäkään vaivaton ole. Heippa!
Siirry sivun alkuun

Diagnoosi 04/07, RR, Copaxone, työssä 6h/pvä....
WWW sasaliini.  
IP on kirjattu

Tietäjä
Ex-jäsen

Vastaus #33 - 25.10.2010 - 18:24:15

En ole täydellisen vaivaton, virtsahappoja löytyy vielä runsaasti, mutta minä toimin. Puhdistan kehoani ja oireet, silloin kuin niitä on happojen vapautuessa, käyvät kaiken aikaa heikommiksi.

Käyn kaiken aikaa vaivattomammaksi, ei ole kroonisia oireita, ja nyt tiedän keinon, jolla ne vähätkin oireet pysyvät poissa. Kun kokeilin tuota magnesiumpulssia, olin viikon täysin oireeton, vaikka happoja suli enemmän, kuin normaalisti. Ensimmäiset kaksi vuorokautta makasin ja nautin siitä tunteesta, että on täysin normaali olo, eikä mikään paikka ole kipeä tai lihakset jumissa.

Olen kerännyt teille tiedon, jonka avulla kuntoudutte merkittävästi jopa vuorokaudessa, ja joka auttaa teitä suoriutumaan kuntoutuksen loppuosasta vaivattomasti, nopeasti, halvalla ja turvallisesti.

Eipä kestä kiitellä.
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

JerryLeeLewis
Ex-jäsen

Vastaus #34 - 25.10.2010 - 22:00:06

Lainaus:
Lainaus:
Tietäjän ylimielinen asenne kriittistä keskustelua kohtaan on johtanut jo siihen että hän on saanut humpuukimaakarin maineen näissä. Jos on valmis julistamaan parannusta, täytyy olla miestä vastaamaan kysymyksiin. Miten on?

Kun olet itse kokeillut ehdottamaani hoitoprotokollaa antamieni ohjeiden mukaisesti, keskustelen mielelläni kanssasi, sikäli kun sinulla on esittää kritiikkiä hoidon ja sen vaikutusten suhteen. Onko sinussa miestä olla ilman kofeiinia muutama päivä ja syödä kokonainen parsakaali yhdellä istumalla, vai oletko pelkkä asennevammainen suunpieksijä? Omien ratkaisujen etsiminen ja kokeileminen omalla keholla ja omalla riskillä, vaatii älyn ja tiedon lisäksi tervettä maalaisjäkeä, suhteellisuudentajua ja suomalaista sisua, sinulta ei tunnu löytyvän mitään näistä.

Mars ruokakauppaan nyt ja vihannestiskille, viimeistään parin päivän päästä olet täällä kiittämässä minua.

Olen kertonut jo aikoja sitten, että arvauskeskuslääkärit eivät ole suostuneet lähettämään minua tutkimuksiin, mutta sillä ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa, nythän myös nämä virtsahapot tullaan tutkimaan paikallisessa yliopistollisessa tutkimuskeskuksessa. Siellä tehdään myös lääkekokeiluja kannabiksella, kertoi eräs opiskelija, joka asuu samassa talossa ja on perin innoissaan näistä minun kofeiinilöydöksistäni. Hänellä on tuttuja samalta alalta Saksassa, ja kiinnostus kuulemma leviää opiskelijapiireissä lääketieteellisissä yliopistoissa. Odotatko muutaman kuukauden, tai vuoden, että asia on varmistettu tieteellisesti, ennen kuin kokeilet itse?

Minulla ei ole mitään syytä kokeilla hoitoprotokollaasi siksi että sinä sitä vaadit. Itseasiassa minulla ei ole mitään noita kuvailemiasi oireita, en edes tiedä että kukaan saisi MS-taudista mitään paiseita jalkapohjiinsa. Tällä hetkellä olen likipitäen oireeton, eikä se todellakaan johdu kahvin vähentämisestä. Olutta olen ehkä hieman lisännyt, sekä D-vitamiinin käyttöä. Toisena hoitokeinona olen käyttänyt raivaussahan kantamista rantapajukossa sekä halonhakkuuta. Toimii.

Minun MS-tautini on diagnosoitu oirekuvan, likvorin ja MRI:n perusteella. Asiallisessa järjestyksessä n. vuosi ensimmäisten oireiden esiintymisestä. En ole missään vaiheessa esittänyt omia diagnooseja lääkärille vaan olen antanut heidän tehdä työnsä, hyvin ovat tehneetkin.

Jäitä hattuun Tietäjä, sinulla ei ole MS-tautia koskaan ollutkaan, olet tehnyt väärän itsediagnoosin. Tähän sortuu moni, ei kannata hävetä.
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

JerryLeeLewis
Ex-jäsen

Vastaus #35 - 25.10.2010 - 22:02:01

Lainaus:
Ei minua kiinnosta niitä lukea, minähän luon koko ajan uutta tietoa. Ei minua kiinnosta keskustella teorioista sellaisten ihmisten kanssa, jotka eivät tiedä, eivätkä ymmärrä asiasta yhtään mitään. Minua ei myöskään kiinnosta keskustella vanhoista keskusteluista, minulla on aivan tarpeeksi tekemistä elämäntilanteeni järjestämisessä ja oman terveyteni hoitamisessa käytännön tekemisen, ei keskustelun tasolla.

Suosittelisin, että tekin tekisitte itse käytännössä jotain hyvinvointinne eteen sen sijaan, että yritätte rakentaa riitaa. Jos teillä olisi älyä ja paranemisen halua, olisitte jo ehtinyt kokeilla tuota juttua sen sijaan, että yritätte keksiä, miten pääsisitte pistävimmin pilkkaamaan minua siksi, että yritän auttaa teitä. Ei ehkä pitäisi sanoa,mutta tulee mieleen, että tuollaiset ihmiset ovat vaivansa ansainneet.

Mitkä vaivat? Minä ainakin olen ihan ok, miten lie sulla?
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

tatsi
Full Member
Poissa

Jo vain
Rollo
Vastaus #36 - 02.11.2010 - 18:27:17

Täytyy sanoa että maanista tekstiä. Kannabista on varmaan enemmänkin tullut pössyteltyä siellä cafeessa kun kofeiini jäi pois.
1970-luvulla tuota sanottiin tajunnan laajentamiseksi. Nyt se on "lääkitystä". Vrt. kohta " makasin 2 päivää hyvänolontunteessa ".  
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

Hanna
God Member
Poissa

YaBB 1G - SP1 on Kuningas!

Tampere
Vastaus #37 - 02.11.2010 - 21:06:45

tatsi kirjoitti on 02.11.2010 - 18:27:17:
Täytyy sanoa että maanista tekstiä. Kannabista on varmaan enemmänkin tullut pössyteltyä siellä cafeessa kun kofeiini jäi pois.
1970-luvulla tuota sanottiin tajunnan laajentamiseksi. Nyt se on "lääkitystä". Vrt. kohta " makasin 2 päivää hyvänolontunteessa ".  

Tiäkkö, kun tuli aivan sama mieleen.  Virnistys
Siirry sivun alkuun

RR dg. 12/99,04/00 Lääkityksenä mennyt 05/00- -04 Betafeon, Rebiff44, Copaxone, Rebiff22, Rebiff 44; 09/04 MitoksantroniX2; 03/08 TysabriX1. Ei tiedossa tulevaa lääkitystä...

IP on kirjattu

Tempsu
God Member
Poissa

Parlamentaristi

Vastaus #38 - 03.11.2010 - 00:08:06

Mä olisin kyllä iloinen, jos saisin joskus maata 2 päivää hyvänolontunteessa... Eihän sellainen tietysti pidemmän päälle vetele, mutta olisihan se vaihtelua tähän tuskaiseen elämään.

En kyllä usko, että mikään kannabis tuollaista efektiä saa aikaiseksi, jos sitä ajoitte takaa.
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

Tietäjä
Ex-jäsen

Vastaus #39 - 03.11.2010 - 02:03:44

Kannabis ei aiheuta maniaa, akuutin kofeiinimyrkytyksen ensioireisiin sen sijaan kuuluu hypomania. Sitä esiintyy myös riippuvuuden synnyttämän kofeinismin yhteydessä.

Kannabis ei toimi samoin kuin alkoholi, jonka aiheuttaja päihtymys lisääntyy kun ainetta nautitaan lisää. Jos kannabiksesta haluaa pään sekaisin, sitä pitää polttaa kerran viikossa. Lääkekäytössä päivä aloitetaan pienellä annoksella, jonka jälkeen syödään. Syöminen hävittää lähes täysin aamuannoksen psykoaktiivisen vaikutuksen. Kannabikselle on ominaista, että edellinen annos ehkäisee seuraavan annoksen psykoaktiivista vaikutusta. Ennen kuin kannabis kiellettiin ja se oli yleisin lääke, sen käyttöohjeissa kehoitettiin aloittamaan pienellä annoksella sivuvaikutusten välttämiseksi.

Käyttämäni kannabislajike on lääkekäyttöön sopivimpia, koska sen psykoaktiiviselle vaikutukselle muodostuu toleranssi hyvin nopeasti. Siksi se ei ole suosittu kannabiskahviloiden valikoimissa. Valtaosa huvikäyttäjistä haluaa Cannabis Sativa tai sen ja Indican risteytystä, jolla jaksaa bailata. Cannabis Indica on perinteinen lääkekannabislajike, jonka aiheuttama vaikutus tuntuu enemmän kehon täydellisenä rentoutumisena, kuin nupin hurisemisena.

Kannabis todella laajentaa tajuntaa. Siinä suhteessa se toimii päinvastoin kuin kofeiini, joka supistaa tajuntaa. Kofeiinihan tunnetaan siitä, että se auttaa keskittymään, samoin kuin amfetamiini, metyylifenidaatti, kokaiini, tai mikä tahansa stimulantti sopivana annoksena.

Stimulanttien aiheuttama keskittymisen supistuminen ja kannabiksen aiheuttama hajaantuminen perustuvat aineiden vastakkaisille vaikutuksille aivoissa.

Kannabis ehkäisee hippokampuksen solukuolemaa ja kiihdyttää uusien solujen syntymistä. Aivan samoin tapahtuu spatiaalisen oppimisen yhteydessä luonnollisesti. Laajojen kokonaisuuksien ajatteleminen bodaa hippokampusta, koska sen solukuolema estyy ja uusien solujen syntyminen lisääntyy.

Kofeiini taas kiihdyttää hippokampuksen solukuolemaa ja estää uusien solujen syntymistä. Kun solukuoleman ja uudistumisen luonnollinen rytmi häiriintyy, aivot eivät enää pysty käsittelemään laajoja kokonaisuuksia ja niiden sisäisiä lainalaisuuksia, aivot menevät kemiallisesti putkinäkövaihteelle. Kun tilanne jatkuu pitkään, hippokampus surkastuu ja kofeiinin aiheuttaman välittömän toiminnallisen dementian lisäksi fyysiset vauriot pahentavat tilannetta.
Olen lukenut tästä aiheesta huomattavan määrän tieteellisiä tutkimuksia, joissa todetaan täysin yksiselitteisesti päivittäisen kofeiinin käytön vaurioittavan hippokampusta siten, että siitä riippuvaiset toiminnot häiriintyvät, kuten muisti ja oppimiskyky jne. Olen kirjoittanut aiheesta blogissani useamman kerran ja jutuissa on mainittu lähteet.

Kun olet lopettanut kofeiinin käytön tykkänään ja puhdistanut kehosi sen jättämistä happojäämistä raa'an ja keitetyn broccolin yhdistelmähoidolla ja terveellisellä ruokavaliolla, voit ryhtyä parantelemaan aivoillesi aiheutuneita vaurioita kannabiksella, sillä kannabishan on siihen täsmälääke, siihen löytyy tieteellistä näyttöä vaikka minkä verran.

Kun olet itse tehnyt tuon hoidon ja heräät yhtenä aamuna, etkä ole kipeä mistään, huomaat mitä tarkoitan sillä makailemisella.

Kofeiini sopii hyvin kasvinsuojeluaineeksi. 2% kofeiiniliuos tappaa isot etanat nopeasti kun ruiskutat sitä niiden päälle. Ennen kuin ne kuolevat, ne vääntelehtivät täysin kontrolloimattomasti, jonka tutkimuksen tehneet tiedemiehet selittävät johtuvat siitä, että niiden hermosto on täysin tuhoutunut. Jos teillä on puutarhassa etanoita tai muita tuholaisia, keittäkää vahvaa kahvia, antakaa jäähtyä ja ruiskuttakaa pitkin pihaa. Elukat lähtevät hyvin liukkaasti pakoon kun tuntevat lähestyvän kuoleman ensioireet.

Ihmisellä hermosto ei tuhoudu heti, koska annokset ovat pieniä. Päivän mittaan nautittu kofeiini aiheuttaisi kerta-annoksena psykoosin, mutta tuskin hengenlähtöä. Ihmisellä kofeiini muuntuu virtsahapoksi, joka varastoituu kudoksiin, estää munuaisia poistamasta itseään verenkierrosta, ja alkaa tehdä tuhotyötään hitaasti vuosien, tai jopa vuosikymmenten kuluessa. Siinä teille "ms-taudin" mysteeri suorin sanoin ja suomeksi selitettynä.

Toisessa kokeessa riisi ruiskutettiin kofeiinilla, sen jälkeen viljelmät tuhonneet linnut eivät enää syöneet jyviä. Tämä koe tehtiin Amerikassa. Eivät ne linnut ihmistä viisaampia ole, ne vain tunnistavat myrkyn kun maistavat sen. Samoin tekee ihminenkin, ennen kuin oppii työntämään suuhunsa kaikkea sellaista mitä haluaa, mutta mitä ei tarvitse ja sanoo perästä "Hyi saatana ku oli hyvää". Kokeilepa antaa sylivauvalle lusikalla vahvaa mustaa kahvia ilman sokeria tai muita lisukkeita niin saat nähdä onko kahvi tarkoitettu ihmisen juotavaksi vai ei.
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

elisa
God Member
Poissa

Maailma on ikuinen keinulauta.
- Montaigne
Välisuomi
Vastaus #40 - 03.11.2010 - 06:08:18

Lainaus:
Ei minua kiinnosta niitä lukea, minähän luon koko ajan uutta tietoa. Ei minua kiinnosta keskustella teorioista sellaisten ihmisten kanssa, jotka eivät tiedä, eivätkä ymmärrä asiasta yhtään mitään.

Kiitos samoin, veit jalat suustani.

Suosittelen sinua vaihtamaan nikkisi "ihmeparantajaksi".  Silmänisku
Kenties sinun kannattaisi myös perustaa oma hoitoklinikka, jossa parantaisit meidät kaikki vammaiset.
Siirry sivun alkuun

dg RR 2/05, työkyvyttömyyseläke 5/05 Rebif22 Rebif44

IP on kirjattu

JerryLeeLewis
Ex-jäsen

Vastaus #41 - 03.11.2010 - 07:19:37

Lainaus:
Siinä teille "ms-taudin" mysteeri suorin sanoin ja suomeksi selitettynä.

Tätäkin sinulta on aiemmin kysytty, entä ne ihmiset jotka eivät ole kofeiiniia nykäisseetkään elämänsa aikana ja saavat silti MS:n?

Läksysi olet ilmeisimmin lukenut, paljon tutkimuksia etc. Tärkein kuitenkin puuttuu, keksitkö mikä?
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

Tietäjä
Ex-jäsen

Vastaus #42 - 03.11.2010 - 07:25:17

Ei kai siihen mitään klinikkaa tarvita, että alkaa syödä niin, kuin kropalle sopii. Eikö sitä osata tai viitsitä tehdä itse mitään? Se on uhrimentaliteettia, että odotetaan vaan, että joku tulee ja parantaa. Ei ihmistä, kuules, voi parantaa tällaisessa asiassa kukaan muu kuin ihminen itse. Pitää painaa päälle, eikä jäädä tuleen makaamaan ja odottelemaan kun elämä ampuu kovilla. Vai pitääkö sinulle syöttää terveysruokaa väkisin ja pitää ketjuissa, ettet pääse myrkyttämään itseäsi kofeiinilla. Kummaa porukkaa.

Jos ei edes viitsi yrittää itse mitään, vaivat ovat vapaavalintaiset.

Ei minua mitkään klinikan pitämiset kiinnosta, mutta tässä yhteisössä asuvat lääketieteen opiskelijat ovat innoissaan järjestämässä potilaskoetta. Ensimmäinen potilas on jo ilmoittautunut ja nyt ollaan ryhtymässä levittämään ilmoituksia pitkin kaupunkia, että saadaan lisää. Ensisijaisena kohteena ovat masennuspotilaat, koska kofeiini aiheuttaa maailmanlaajuisesti arviolta yli 2000 itsemurhaa vuorokaudessa mielenterveysongelmien kautta.
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

JerryLeeLewis
Ex-jäsen

Vastaus #43 - 03.11.2010 - 07:31:55

Lainaus:
Ei kai siihen mitään klinikkaa tarvita, että alkaa syödä niin, kuin kropalle sopii. Eikö sitä osata tai viitsitä tehdä itse mitään? Se on uhrimentaliteettia, että odotetaan vaan, että joku tulee ja parantaa. Ei ihmistä, kuules, voi parantaa tällaisessa asiassa kukaan muu kuin ihminen itse. Pitää painaa päälle, eikä jäädä tuleen makaamaan ja odottelemaan kun elämä ampuu kovilla. Vai pitääkö sinulle syöttää terveysruokaa väkisin ja pitää ketjuissa, ettet pääse myrkyttämään itseäsi kofeiinilla. Kummaa porukkaa.

Jos ei edes viitsi yrittää itse mitään, vaivat ovat vapaavalintaiset.

Ei minua mitkään klinikan pitämiset kiinnosta, mutta tässä yhteisössä asuvat lääketieteen opiskelijat ovat innoissaan järjestämässä potilaskoetta. Ensimmäinen potilas on jo ilmoittautunut ja nyt ollaan ryhtymässä levittämään ilmoituksia pitkin kaupunkia, että saadaan lisää. Ensisijaisena kohteena ovat masennuspotilaat, koska kofeiini aiheuttaa maailmanlaajuisesti arviolta yli 2000 itsemurhaa vuorokaudessa mielenterveysongelmien kautta.

Sivuutat sinulle esitetyt kysymykset ihan surutta, ovela kaveri!

Ethän sinä itseasiassa edes tiedä mitä minä syön. Etkä tiedä mitä vaivoja minulla on. Minäpä kerron sinulle. Syön paljon naudanlihaa, hapanmaitotuotteita. Viljoja todella vähän samoin kuin kasvirasvoja. Pidän edellämainituista. Kahvia menee niin paljon kuin hyvälle maistuu päivän aikana, ei tippaakaan enempää. Kroppani voi hyvin eikä minulla ole vaivoja, kiitos kysymästä. Se että minulla on MS, ei liity näihin asioihin millään tavalla.
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

Susu
God Member
Poissa

Ei mitään viisasta sanottavaa!

Vantaa
Vastaus #44 - 03.11.2010 - 07:47:47

Lainaus:

Tämä, jos joku, on marttyyrimentaliteettia. Multa ei tipu sympatiapisteitä.
Siirry sivun alkuun

Dg. 09/01, RR, Betaa pistellyt 8 vuotta, Copa kokeiltu, ei lääkitystä. Eläkkeellä.

IP on kirjattu

Sivu: 1 2 3 4 5 ... 10
Lähetä aihe Tulosta