susu77 kirjoitti on 23.02.2011 - 21:00:04:Kävin tänään saamassa ohjeita Copan pistämiseen ja ekan kerran pistinkin hoitajan luona. Haluaisin kuulla, että millaisilla paikanvaihdoksilla kierrätätte pistämistä. Itse tässä vasta mietiskelen ja ihmettelen, että mitenhän sitä olisi järkevintä hoitaa...
Sen vähän aikaa kun käytin, kierrätin siten, että joka viikonpäivälle oli oma paikkansa. Sijaintejahan on 7, joihin pistämistä suositellaan: käsivarret, reidet, pakarat ja vatsa. Lisäksi yritin muistaa, että olisin joka toisen tämäyttänyt aina eri puolelle kehoa, kuten oikea käsi, vasen reisi jne.
sasaliini. kirjoitti on 23.02.2011 - 21:34:04: Mutta nyt tuntuu olevan liikkeellä näköjään enemmän negatiivisten kokemukset. Tiedän etten ole ainut tyytyväinen, on meitä muitakin. Tarttis nyt saada kehiin niidenkin kirjoituksia. *vink vink*
Musta tuntuu, että alan ylistää Copaa siinä vaiheessa, kun aloitan Rebifin ja saan siitä vielä pahemmat sivarit. Sen aloitus tulee parin viikon sisään. Mulla on jo valmiiksi hirveän pessimistiset odotukset, koska sekin voi aih. jäykkyyttä, ja koska mulla on siihen taipumus, se varmasti sitten tulee.