Nutritionist
Ex-jäsen
|
Tila, jossa elimistöön on varastoitunut virtsahappoja kiteisessä muodossa, on minun, ja myös lääketieteen mielestä kihti. Virtsahapot varastoituvat kehoon sellaiseen kudokseen, jossa kehon nesteiden virtaus on vähäistä, tai jotka ovat alttiita kylmälle.
Ms on systeeminen kihti, jossa happoja on varastoitunut kutakuinkin kaikkialle kehoon, aivoja ja selkäydintä myöten.
Olen kehittänyt tällaisen kihdin diagnostiikkamenetelmää siten, että tulehtuneet kihtikertymät paikallistetaan ottamalla verinäyte laskimoista, jolloin voidaan kartoittaa epänormaalin korkeat happopitoisuudet omaavat alueet.
Itseltäni vahvistin kihtidiagnoosin ottamalla pisaranäytteen jokaisesta raajasta. Kihtikipujen vaivaama oikea isovarvas antoi merkittävästi korkeamman virtsahappokonsentraation, kuin muut näytteet.
Pystyn siis todistamaan tieteellisellä varmuudella, onko henkilöllä kihti vai ei. Terveydenhuollossa kihtidiagnostiikka lähtee virtsatutkimuksesta, joka kertoo vain munuaisten erittämien virtsahappojen määrän. Lisänä on yleensä pelkästään oirelevasta nivelestä otetun nestenäytteen mikroskooppitutkimus jossa etsitään pelkästään tiettyjä kiteitä.
Englanninkielessä on sanonta "put your money where your mouth is". Olen valmis diagnosoimaan kenet tahansa vastaanväittäjistä milloin heille parhaiten sopii ja näyttämään toteen verikokeella, että heillä on näitä uraattikertymiä kehossaan.
Olen myös valmis seisomaan sanojeni takana antamalla hoito-ohjeita päivystysluontoisesti jos joku ryhtyy hoitamaan itseään tosissaan emäksisöintiprotokollalla.
Nämä terveellisten ravintotottumusten ja kehon puhdistamisen vastustajat saavat luvan todistaa kantansa käytännössä, niin olen ainakin toiminut aina itse. Mitä et ole itse kokenut, et voi tietää. On typerää ajan haaskausta vääntää tekstiä asiasta kun se selviää kokeilemalla hyvin äkkiä.
Tee Se Itse-tyyppiset ihmiset voivat tehdä myös mittaukset itse. Halvimmillaan olen nähnyt veren virtsahappomittaria alle 50€ netissä. Lisäksi tarvitaan ph-mittari virtsan ph:n seuraamiseen, ne maksavat kympin hujakoilla. Verenpainemittarista maksoin 50€ aikoinaan. Toimitan selostuksen siitä mitä mitataan, koska ja kuinka, ja mitä ne arvot merkitsevät heti kun löytyy toimen ihmisiä.
|