Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä Kirjaudu tai Rekisteröidy
YaBB - Yet another Bulletin Board
  MS-ihmisten kannattaa huolehtia D-vitamiinin saannista
  KotiOhjeitaHaeKirjauduRekisteröidy  

Sivunvalintanappi Sivu: 1
Lähetä aihe Tulosta
Reishi-sieni?? (Luettu 3697 kertaa)
rimadonna
YaBB Newbies
*
Poissa

Parlamentaristi

Reishi-sieni??
16.07.2011 - 09:15:00

Olen täältä jostais muutaman kerran lukenut jotain vanhempia keskusteluita ja siellä on vilahtanut tuo reishi-sieni. Nyt kiinnostaisi että mistä sellaista saa? Ja vieläkö täällä on ihmisiä jotkä sitä käyttävät ja onko ollut apua?
Siirry sivun alkuun

On olemassa vain yksi aivan epäitsekäs,aivan puhdas,aivan jumalallinen rakkaus-Se on äidin rakkaus ♥

IP on kirjattu

Jerry
Ex-jäsen

Re: Reishi-sieni??
Vastaus #1 - 16.07.2011 - 09:57:42

http://mscrossroads.org/cgibin/YaBB.cgi?num=1264073454

Tuossa se jostain  Silmänisku

Kannattanee jatkaa tuolla.
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

Piikki
God Member
Poissa

sivupersoona nelivuotiaana...

Uusimaa
Sukupuoli: female
Vastaus #2 - 16.07.2011 - 13:14:40

On edelleen meitä käyttäjiä. Auttaa rakon hallinnassa ja jonkunverran myös spastisuuden vähentämisessä. En olis uskonut kyllä.
Siirry sivun alkuun

- dg 1988, SPMS, työkyv.eläkkeellä 2001-> motto: Mäsä ei mua hautaan vie vaan minä mäsän!

IP on kirjattu

Seikkuli
Junior Member
**
Poissa

Hej, på dig

Vastaus #3 - 16.07.2011 - 15:13:56

Käyttääkö kukaan reishiä kapseleina???
Löysin tällaisen linkin: https://www.hyvinvoinnin.fi/tuote/9230/Natures-Way-Reishi-kapselit
Ajattelin tilata Juustoinen
Siirry sivun alkuun

Elämää ei mitata hengenvetojen määrällä,
vaan niiden hetkien määrällä,
jotka saavat henkemme salpautumaan.

IP on kirjattu

Milena
God Member
Poissa

Omakuva

Vastaus #4 - 16.07.2011 - 18:29:29

Lainaus:
http://mscrossroads.org/cgibin/YaBB.cgi?num=1264073454

Tuossa se jostain  Silmänisku

Kannattanee jatkaa tuolla.

Tuolla Jerryn linkittämässä ketjussa on paljon kokemuksia erilaisista muodoista. Itse keittelen sieniä tai sitten vetelen (helpomman kautta) uutetta pullosta teehen.
Siirry sivun alkuun

Jotain ihan muuta: Miia's Workshop of Moments

IP on kirjattu

rimadonna
YaBB Newbies
*
Poissa

Parlamentaristi

Vastaus #5 - 17.07.2011 - 14:14:25

hei Piikki ja Milena! Mistä te tuota reishiä tilaatte? vai tilaatteko sieltä iherbiltä? Itse kävin tuolla katsomassa jos saisi sieltä tilattua mutta luovutin.....oli niin monimutkaset sivut ja kun tuo englannin kieli ei ole ihan vahvin. ajattelin et josko jostain suomesta saisi?! Entäs mitä mieltä noista kapseleista? Onkohan ne yhtä "voimakkaita" kun nuo muut mitä on mainittu?
Siirry sivun alkuun

On olemassa vain yksi aivan epäitsekäs,aivan puhdas,aivan jumalallinen rakkaus-Se on äidin rakkaus ♥

IP on kirjattu

Piikki
God Member
Poissa

sivupersoona nelivuotiaana...

Uusimaa
Vastaus #6 - 17.07.2011 - 14:47:05

Kapseleista en tiä mitään, mutta kuivattuja sieniä tilaan Pekka Nurmelta puh. 050-4143396. Illemmalla saa kii paremmin, nyt voi olla kesälomallakin.

Voin tässä mainita muuten, että eilen ip join taas reishiä lämpimänä, seassa murunen appelsiininmakuista C-poretablettia. Kädet rauhoittuivat kramppaamasta - eikä tarvinnut yöllä vessassa käydä kertaakaan. Aamuseitsemältä kävin ja sitten nukkua posotin vielä kymmeneen...
Siirry sivun alkuun

- dg 1988, SPMS, työkyv.eläkkeellä 2001-> motto: Mäsä ei mua hautaan vie vaan minä mäsän!

IP on kirjattu

rimadonna
YaBB Newbies
*
Poissa

Parlamentaristi

Vastaus #7 - 17.07.2011 - 20:29:20

Kiitos piikki! Tuolla aikaisemmissa jutusteluissa mainittiinkin tuo Pekka Nurmi mutta olin liian arka alkaan soittelemaan numeroon kun oli viime vuonna tuo juttu jo kirjoitettu. Mutta taidanpa tilata nyt  Hymiö
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

Milena
God Member
Poissa

Omakuva

Vastaus #8 - 17.07.2011 - 20:29:24

rimadonna kirjoitti on 17.07.2011 - 14:14:25:
hei Piikki ja Milena! Mistä te tuota reishiä tilaatte? vai tilaatteko sieltä iherbiltä? Itse kävin tuolla katsomassa jos saisi sieltä tilattua mutta luovutin.....oli niin monimutkaset sivut ja kun tuo englannin kieli ei ole ihan vahvin. ajattelin et josko jostain suomesta saisi?! Entäs mitä mieltä noista kapseleista? Onkohan ne yhtä "voimakkaita" kun nuo muut mitä on mainittu?

kokeile iHerb-sivuilla hakusanoiksi reishi fruiting body extract

Löytyy esim tämä:http://www.iherb.com/Nature-s-Answer-Reishi-Fruiting-Body-Alcohol-Free-Extract-1...
tai tämä: http://www.iherb.com/Planetary-Herbals-Full-Spectrum-Reishi-Extract-2-fl-oz-59-1...

TOisessa on alkoholia toisessa ei.

En ole ikinä kokeillut kapseleita. Kannattaa vertailla niissä olevia reishi-määriä uutteeseen (extract).

P.S. Jos tilaat, saat alennusta mun koodilla LUH535
Siirry sivun alkuun

Jotain ihan muuta: Miia's Workshop of Moments

IP on kirjattu

Sivunvalintanappi Sivu: 1
Lähetä aihe Tulosta