Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä Kirjaudu tai Rekisteröidy
YaBB - Yet another Bulletin Board
  Tietoa, tukea, tuttuja.
  KotiOhjeitaHaeKirjauduRekisteröidy  

Sivu: 1 2 3 4 
Lähetä aihe Tulosta
työpaikan vaihto (Luettu 56542 kertaa)
sasaliini.
God Member
Poissa

Paras kosto on nauttia
elämästä.
Uusimaa/Hyvinkää
Sukupuoli: female
Re: työpaikan vaihto
Vastaus #30 - 12.04.2013 - 15:23:09

Mäkin laitoin työpaikkahakemuksen eteenpäin. Kokeilen kepillä jäätä, millaiset mahdollisuudet mulla on työllistyä. Tosin mun mäsä ei näy ulospäin. Laitoin hakemuksen liikkeelle ja odottelen tuleeko pyyntöä haastatteluun.
Siirry sivun alkuun

Diagnoosi 04/07, RR, Copaxone, työssä 6h/pvä....
WWW sasaliini.  
IP on kirjattu

Punapää
Senior Member
Poissa

Parlamentaristi

Vastaus #31 - 16.04.2013 - 16:22:15

Ja seuraavakin homma meni kokeneemmalle. Kuulemma olin tähänkin tosi vahvoilla. Paskat. Nyt on semmonen olo et miks vitussa mä kuvittelin et mä olisin niin mahtava et kolmekymppisena kelpaisin tämmösiin vaativiin paikkoihin. Jotenkin vakipaikka kaupungilla tuntui hyvältä ja turvalliselta vaihtoehdolta tämmöselle sairaalle. No nyt oon yksityisellä epämääräisessä pätkähommassa. Vituttaa.
Siirry sivun alkuun

dg maaliskuu -09, betaferon huhtikuu -09
proktiitti toukokuu -12

IP on kirjattu

Punapää
Senior Member
Poissa

Parlamentaristi

Vastaus #32 - 30.09.2013 - 22:31:53

Tossa edellä oonkin avautunut työtilanteestani. Sain parikuukautta sitten lyhyen sijaisuuden kaupungilla. Sitä jatkettiinkin jo kertaalleen. Nyt sopimus on vuoden loppuun. Tänään sain kuulla että henkilö jota sijaistan tulee takaisin osa-aikaiseksi ja toinenkin poissa ollut henkilö palaa töihin. Olen ollut todella innostunut tästä työstä ja ymmärtänyt että muhun on oltu tyytyväisiä. Nyt todennäköisyys jatkosta pieneni kertaheitolla. Ei tälle oikein mitään voi mutta masentaa tämmönen. Maaliskuusta asti ollut tosi epävarma mun työtilanne vaikka todellisuudessa oon vaan kaks kuukautta ollut työttömänä. Pätkätyöt vaan vie voimat. Nyt pitää taas alkaa etsiä uutta paikkaa. Vaikka voihan tietysti ihme käydä että saankin jatkoa. Taloudellisesti mulla ei oo varsinaista hätää, mies on kuitenkin töissä. Mielenterveydestäni oon enemmän huolissani. Masentuminen ei oikein sovi ms:n ja suolistotulehduksen kanssa yhteen. Musta tuntuu että kun voi henkisesti huonosti, molemmat sairaudet pahenee. Nyt oon pitkään voinut tosi hyvin.

Jonnekin oli pakko avautua ja tää tuntui parhaalta paikalta.
Siirry sivun alkuun

proktiitti toukokuu -12

IP on kirjattu

VPS358
Global Moderator
Poissa

Yhden sortin pölvästi

Parkano
Sukupuoli: male
Vastaus #33 - 30.09.2013 - 23:58:53

Punapää kirjoitti on 30.09.2013 - 22:31:53:
Mielenterveydestäni oon enemmän huolissani. Masentuminen ei oikein sovi ms:n ja suolistotulehduksen kanssa yhteen. Musta tuntuu että kun voi henkisesti huonosti, molemmat sairaudet pahenee. Nyt oon pitkään voinut tosi hyvin.

Jonnekin oli pakko avautua ja tää tuntui parhaalta paikalta.

Kyl se siitä, muista hengittää...
Tsemiä!

T: Vesku
Siirry sivun alkuun

Diag. ja SE 2007
Rebif -07-09
Projekti- ja Laatuinsinööri (BSc)
Työpaikan verkon Admin EVP.
Asiantuntemattomuuden antamalla 100% varmuudella

IP on kirjattu

Tiikku
YaBB Newbies
*
Poissa

Parlamentaristi

Vastaus #34 - 01.10.2013 - 13:19:51

Täällä myös ressin aihetta työasioissa. Tutkimukset vielä kesken, eikä mitään tietoa jatkosta  Epävarma

Olen työskennellyt yrittäjänä muutaman viime vuoden. Sairastelun vuoksi jouduin jäämään sairauslomalle ja työt todennäköisesti ei tule tällä saralla jatkumaan. Nyt pohdiskelen mitähän seuraavaksi. Koulutus on lähihoitajaksi, joten työtä varmasti on (pätkiä ainakin  Pyöritä silmiä ) mutta huolta aiheuttaa tämä tilanne. Löytyykö tutkimuksissa selvyyttä ja mitä jos ei löydy. Millaista työtä työtä kroppa kestää ja millaisen kuvan annan itsestäni työpaikalla jos kroppa ei kestäkkään.

Voin Punapää vain toivottaa jaksamista. Toivottavasti työasiat järjestyvät meillä molemmilla!
Siirry sivun alkuun

Dg 11/13: G37.9

IP on kirjattu

merikihu
God Member
Poissa

Parlamentaristi

Vastaus #35 - 01.10.2013 - 18:57:15

Mulla on myös työt katkolla tämän vuoden lopussa. Koko ajan on ollut tiedossa, että tämä on vain kahden vuoden projekti, joten ei tule yllätyksenä. Olen jotain hakemuksia jo lähettänyt ja toisella puolen Saksaa on yksi mielenkiintoinen paikka avoinna ja aion sitä myös hakea. Miehellä on onneksi vakityö, joten ei meidän pariskunnan talous romahda mun töiden loppumiseen. Mutta olisihan sitä mukava tehdä töitä, varsinkin kun näistä tutkimushommista tykkään ja kuntokin on hyvä (*koputan puuta*).  Silmänisku
Siirry sivun alkuun

RR-MS-diagnoosi 11/2009, Betaferon 1/2010 - 4/2015, Tecfidera 4/2015 -

IP on kirjattu

Juliane85
God Member
Poissa

Etelä-Suomi
Vastaus #36 - 04.10.2013 - 13:40:07

Minä suunnittelen myös työpaikan vaihtoa, ja sainkin jopa jo toisen työn, mutten sanonut, että minulla on MS-tauti, kun se ei näy minusta ollenkaan. Kysyivät vain, puhunko ruotsia, ja koko haastattelukin oli ruotsin kielellä, kun sanoin puhuvani sujuvasti ruotsia ja pakosta kyllä puhuinkin. Olivat tyytyväisiä ja sain sen paikan, mutta koskaan en ole ollut niin kauhuissani. Hymiö
Siirry sivun alkuun

”Pimeys ei voi karkottaa pimeyttä; vain valo voi tehdä sen. Viha ei voi karkottaa vihaa; vain rakkaus voi tehdä sen”. - Martin Luther King jr.
Näe metsä puilta - maalaisjärkeä unohtamatta - Pirjo L.

IP on kirjattu

K.Kuusela
YaBB Newbies
*
Poissa

Parlamentaristi

Vastaus #37 - 26.10.2013 - 18:09:39

Onnea Juliane85!! Juustoinen
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

Annelis
God Member
Poissa

Ordo ab chao
Etelä-Suomi
Vastaus #38 - 26.10.2013 - 21:41:51

Hienoa Juliane85 - onnittelut ja työniloa uuteen työpaikkaan !!
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

Punapää
Senior Member
Poissa

Parlamentaristi

Vastaus #39 - 10.01.2014 - 08:08:29

Tuolla edellä on mum purnausta työtilanteestani. Nyt tilanne on muuttunut siten, että työt jatkuu marraskuun loppuun. Olin kyllä tosi iloinen kun sain tietää.

Hyvänä puolena määräaikaisuudessa on ettei työhöntulotarkastusta vaadita. Kun ms ei mitenkään näy vielä on huojentavaa ettei sitä ole pakko edes työterveyslääkärille kertoa. Sit jos mut vuoden lopussa vakinaistetaan (näin toivon ja luulen), oon hoitanut hommaa jo niin pitkään (1,5 v) ettei kukaan voi väittää etten terveyden puolesta kykene.
Siirry sivun alkuun

proktiitti toukokuu -12

IP on kirjattu

Punapää
Senior Member
Poissa

Parlamentaristi

Vastaus #40 - 12.05.2014 - 17:04:14

Olen saanut vakituisen viran. Määräaikaisuuksien tahkoaminen kannatti. Nyt jännittää työhöntulotarkastus. Onneks tällä viikolla on neurologi, niin voin kysellä ja pyytää vaikka todistuksen työkyvystäni, jossa ei siis ole mitään vikaa.
Siirry sivun alkuun

proktiitti toukokuu -12

IP on kirjattu

Juliane85
God Member
Poissa

Etelä-Suomi
Vastaus #41 - 12.05.2014 - 17:50:50

Sama tilanne minullakin, mutta työhöntulotarkastuksessa en sanonut, että minulla on MS. Lääkäri ei huomannut minussa mitään ja pidin suuni kiinni. En usko sairauden tulevan nykyisessä työssäni ilmi. Hoidan vammaisten asioita, ja edeltäjäni ontui ja liikkui rollattorilla. Oli muuten erittäin fiksu mies. - Marianna.
Siirry sivun alkuun

”Pimeys ei voi karkottaa pimeyttä; vain valo voi tehdä sen. Viha ei voi karkottaa vihaa; vain rakkaus voi tehdä sen”. - Martin Luther King jr.
Näe metsä puilta - maalaisjärkeä unohtamatta - Pirjo L.

IP on kirjattu

Punapää
Senior Member
Poissa

Parlamentaristi

Vastaus #42 - 11.06.2014 - 17:16:57

Tänään mulla oli työhöntulotarkastus. Terveydenhoitaja ei kuulemma voi antaa lausuntoa ms:n takia vaan nyt mun pitää mennä vielä lääkärille. Nyt lausunnon saaminen menee yli aikarajasta. Nyt pelottaa että lääkäri antaa kielteisen lausunnon (en kyllä ymmärrä millä perusteella) tai että myöhästyneestä lausunnosta tulee ongelma.
Siirry sivun alkuun

proktiitti toukokuu -12

IP on kirjattu

Punapää
Senior Member
Poissa

Parlamentaristi

Vastaus #43 - 23.06.2014 - 17:24:55

Huh. Lääkärin luona kaikki sujui hienosti. Kun ei mäsän takia oo edes poissaoloja ollut, ei ole mitään syytä väittää etten olisi työkykyinen nyt ja parin vuoden päästäkin. Ikinä ei voi tietää mitä ihmiselle tulevaisuudessa käy, joten ms ei voi estää työnsaantia. Eli olen työhöni sopiva. Nyt on siis vakivirka plakkarissa.
Siirry sivun alkuun

proktiitti toukokuu -12

IP on kirjattu

merikihu
God Member
Poissa

Parlamentaristi

Vastaus #44 - 18.01.2015 - 00:27:01

Olen tässä uutta työpaikkaa katsellut ja vastaan tuli yksi lupaava haussa oleva paikka Englannista. Mielestäni täytän vaaditut kriteerit ja mielelläni tuonne menisin töihin. Hakemuslomake on netissä ja selailin sitä ennen varsinaista täyttämistä. Viimeisellä sivulla sanottiin, että he haluavat tukea vammaisten ja vajaakuntoisten työtä, joten jos kertoo sairastavansa jotain listatuista sairauksista, niin pääsee helpommin haastatteluun. MS oli myös tuolla listalla. En kyllä halua taudistani vielä kertoa kenellekään perheeni ulkopuoliselle, koska se ei ulospäin mitenkään näy. En vaikka pääsisin työhaastatteluun helpommin. Jos en ilman taudista kertomista tuota paikkaa saa, niin antaa olla.  Epävarma
Siirry sivun alkuun

RR-MS-diagnoosi 11/2009, Betaferon 1/2010 - 4/2015, Tecfidera 4/2015 -

IP on kirjattu

Sivu: 1 2 3 4 
Lähetä aihe Tulosta