Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä Kirjaudu tai Rekisteröidy
YaBB - Yet another Bulletin Board
  Talon hyviin tapoihin kuuluu, ettei käytä kopiosuojattua tai loukkaavaa materiaalia. Jos huomaat täällä jotain epäasiallista tai hälyttävää, ilmoita ylläpitäjille mod1 tai admin.
  KotiOhjeitaHaeKirjauduRekisteröidy  

Sivu: 1 2 3 4 
Lähetä aihe Tulosta
työpaikan vaihto (Luettu 57386 kertaa)
Punapää
Senior Member
Poissa

Parlamentaristi

Re: työpaikan vaihto
Vastaus #45 - 09.03.2019 - 21:40:41

Ei tää nyt ihan suoraan tähän ketjuun liity mut laitan tähän silti.

Oon julkisella töissä asiantuntijana. Just oikeessa työssä mulle. Meillä on ollu kaaos jo pitkään ja oon vaan päättänyt korjata kaiken. Nyt näyttää siltä, et oikeesti onnistun siinä ja mut ylennetään myös yksikön johtoon. Se on aika hurjaa. Meillä kaks ihmistä tietää mun taudista. Ei tää mun työkykyyn vaikuta ollenkaan eli ei oo tarvetta selitellä. Mut silti jotenkin tuntuu mielettömältä, et tän ikäsenä ja viel sairauden kanssa, pystyn nousee isoks (omasta mielestä ainakin) päälliköks. Tää ei siis oo vielä varmaa mut pomoista moni on sitä mieltä, et mä pystyn ratkasee meidän ongelmat.

Oon ite tosi ylpee tästä ja oon tehny paljon töitä tän eteen. Mut jostain syystä läheiset ei juuri oo kiinnostuneita. No mut se on toinen asia. Mä jännään nyt yksin.
Siirry sivun alkuun

dg maaliskuu -09, betaferon huhtikuu -09
proktiitti toukokuu -12

IP on kirjattu

Punapää
Senior Member
Poissa

Parlamentaristi

Vastaus #46 - 08.10.2019 - 06:25:30

Nyt asia on päätetty. Olen yksikön päällikkö. 😊
Siirry sivun alkuun

proktiitti toukokuu -12

IP on kirjattu

merikihu
God Member
Poissa

Parlamentaristi

Sukupuoli: female
Vastaus #47 - 08.10.2019 - 08:03:43

Punapää kirjoitti on 08.10.2019 - 06:25:30:
Nyt asia on päätetty. Olen yksikön päällikkö. 😊

Hienoa! Onnittelut! Hymiö
Siirry sivun alkuun

RR-MS-diagnoosi 11/2009, Betaferon 1/2010 - 4/2015, Tecfidera 4/2015 -

IP on kirjattu

VPS358
Global Moderator
Poissa

Yhden sortin pölvästi

Parkano
Sukupuoli: male
Vastaus #48 - 08.10.2019 - 17:18:38

Onneksi olkoon täältäkin!
Siirry sivun alkuun

Diag. ja SE 2007
Rebif -07-09
Projekti- ja Laatuinsinööri (BSc)
Työpaikan verkon Admin EVP.
Asiantuntemattomuuden antamalla 100% varmuudella

IP on kirjattu

Punapää
Senior Member
Poissa

Parlamentaristi

Vastaus #49 - 09.10.2019 - 20:10:38

Kiitos. ☺️
Siirry sivun alkuun

proktiitti toukokuu -12

IP on kirjattu

kukamuu
Senior Member
Poissa

Parlamentaristi

Vastaus #50 - 15.10.2019 - 01:50:32

Onnea onnea  Hymiö

Itse kovasti mietin alan vaihtoa. Joutuisin uudelleen kouluun, mikä taas ei hyvä taloudellisesti, ei mielenkiintoa opiskeluun enkä kyllä uudesta alastakaan tiedä  Virnistys

Nykyistä en vuosia enää voi tehdä. Siks yritän suunnitella ennakkoon pakoa uppoavasta laivasta. En vain tiedä miten? Nykyinen työ on vakituinen eikä töissä tiedetä mun terveydestä. En pysty ylentyyn tai muuten keventään työtehtäviä. Niitä tehdään täysillä kokonpäivä, tai ei ollenkaan.

Miten käytännössä menee, jos tän taudin takia joutuu työtä vaihtaan?  Joudunko irtisanoon itseni ja normaalisti työttömäksi, vai saako jotain erityisapua/neuvoa/koulutusta ja kuka järjestää? Työnantaja, kela, työkkäri? Työläkeyhtiö (vai mitä ne onkaan)? Saako uudelleen koulutuksessa jotain tukia, muutaku perus opintotukea? Sillähän ei perhettä elätetä.
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

merikihu
God Member
Poissa

Parlamentaristi

Vastaus #51 - 15.10.2019 - 08:44:44

kukamuu kirjoitti on 15.10.2019 - 01:50:32:
Onnea onnea  Hymiö

Itse kovasti mietin alan vaihtoa. Joutuisin uudelleen kouluun, mikä taas ei hyvä taloudellisesti, ei mielenkiintoa opiskeluun enkä kyllä uudesta alastakaan tiedä  Virnistys

Nykyistä en vuosia enää voi tehdä. Siks yritän suunnitella ennakkoon pakoa uppoavasta laivasta. En vain tiedä miten? Nykyinen työ on vakituinen eikä töissä tiedetä mun terveydestä. En pysty ylentyyn tai muuten keventään työtehtäviä. Niitä tehdään täysillä kokonpäivä, tai ei ollenkaan.

Miten käytännössä menee, jos tän taudin takia joutuu työtä vaihtaan?  Joudunko irtisanoon itseni ja normaalisti työttömäksi, vai saako jotain erityisapua/neuvoa/koulutusta ja kuka järjestää? Työnantaja, kela, työkkäri? Työläkeyhtiö (vai mitä ne onkaan)? Saako uudelleen koulutuksessa jotain tukia, muutaku perus opintotukea? Sillähän ei perhettä elätetä.

Kannattaa kysyä Neuroliitosta. Kaikenlaista apua on tarjolla, jos ei nykyisessä työssä pärjää. https://neuroliitto.fi/tieto-tuki/neuvonta/usein-kysytyt-kysymykset/tyoelama-ja-...
opiskelu/
Siirry sivun alkuun

RR-MS-diagnoosi 11/2009, Betaferon 1/2010 - 4/2015, Tecfidera 4/2015 -

IP on kirjattu

Sivu: 1 2 3 4 
Lähetä aihe Tulosta