Mä en osaa ottaa kantaa lääkkeiden vaikutukseen, tai muutenkaan mitenkään kovin virallisesti, enhän mä ees tiedä, olenko edes oikeessa paikassa, kun vasta reilun viikon päästä on eka magneettikuvaus.
Mutta sen verran tungen lusikkaani tähän soppaan, että mulla on ollu tässä kesän ja syksyn kuluessa semmosta, että ei kauheesti ole nälkä, eikä tee mieli useinkaan erityisesti syödä. Toki pienten lasten äitinä syön, vaikka väkisin jotain että pysyy voimissaan jne...
Ja sillo ku tuolla oire-osiossa oli juttua noista plakkien paikoista ja niiden vaikutuksista, ni oli yks linkki johonki hermosto-kalvosulkeisiin, jossa oli mm. että (jos en väärin muista alueen nimeä) ni hypotalamuksen toiminta säätelee nälkää, janoa ja ärtyneisyyttä sekä seksuaalitoimintoja.
Itse sillo aattelin, että liekö mulla juuri hypotalamuksessa sit jotai häikkää, kun välillä tuntui että kokoajan piti vettä juoda ja nälkä ei ihmeemmin vaivannu, ärtyneisyys on välillä ihan ihmeellistä, ja välillä vähä tuo seksuaallipuolikin toimii epämääräisesti...
Mene ja tiedä, mutta heitinpä kehiin tuommoisen