Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä Kirjaudu tai Rekisteröidy
YaBB - Yet another Bulletin Board
  Parlamentti on paikka jossa jokainen saa puhua. (parlare, it. puhua)
  KotiOhjeitaHaeKirjauduRekisteröidy  

Sivunvalintanappi Sivu: 1
Lähetä aihe Tulosta
Liikunta tsemppausta ja vertaistukea Kuopiosta? (Luettu 3433 kertaa)
Peltoniemi
YaBB Newbies
*
Poissa

Pöh..
Kuopio
Sukupuoli: male
Liikunta tsemppausta ja vertaistukea Kuopiosta?
22.10.2011 - 13:42:30

Ajattelin näin uutena Kuopiolaisena kysyä rohkeasti täällä, että olisiko täällä Kuopiossa mielenkiintoa alkaa käymään yhdessä (samoihin aikoihin) liikkumassa esim. kävelyillä, kuntosalilla, uimassa, joogassa jne., siinä samalla saisi vertaistukea..  Hymiö
..ms- miestä/ miehiä, naista/ naisia..

Ja tämä ei siis ole treffi-ilmoitus, kysyjä elää vakaassa parisuhteessa..  Silmänisku  
Siirry sivun alkuun

Dg. -98, rr, Avonexia 7 vuotta v:sta -98, nykyisin Copaxone v:sta -05, työkyvyttömyyseläkkeelle -03. Taistelua kesken luovuta en, sairauteni kanssa opettelen elämään..

IP on kirjattu

susu77
YaBB Newbies
*
Poissa

Parlamentaristi
Kuopio
Sukupuoli: female
Re: Liikunta tsemppausta ja vertaistukea Kuopiosta?
Vastaus #1 - 22.10.2011 - 17:12:27

Tuota asiaa oon juuri itse miettinyt! Eli kiinnostusta siis olisi, kun niin saamaton olen lähtemään yksin mihinkään.

Tule ihmeessä 26.11. Kuopion ms-yhdistyksen syyskokokseen ja sen jälkeen pikkujouluihin hotelli Scandiciin (seuraavassa Avaimessa ainakin tarkemmat tiedot)! Tapaat meitä muita mukavissa merkeissä ja saat vertaistukea!
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

Peltoniemi
YaBB Newbies
*
Poissa

Pöh..
Kuopio
Sukupuoli: male
Re: Liikunta tsemppausta ja vertaistukea Kuopiosta?
Vastaus #2 - 23.10.2011 - 22:16:42

Yksi kiinnostunut ilmoittautunut, kiva..  Hymiö ..-susu77- yksityisviesteillä jutellaan tarkemmin.

Ja kiitos kokous- tiedosta sekä pikkujouluvihjeestä, laitetaanpa eukon kanssa (siipat kait saanee pikkujouluun ottaa mukaan?) harkintaan.  Hymiö
Siirry sivun alkuun

Dg. -98, rr, Avonexia 7 vuotta v:sta -98, nykyisin Copaxone v:sta -05, työkyvyttömyyseläkkeelle -03. Taistelua kesken luovuta en, sairauteni kanssa opettelen elämään..

IP on kirjattu

Sivunvalintanappi Sivu: 1
Lähetä aihe Tulosta