Hanna
God Member

Poissa

YaBB 1G - SP1 on Kuningas!
Tampere
Sukupuoli:
|
Aika osuvat tekstit Aapon linkeissä. Itsehän tuolla aiemmin kirjoitin, että hiilareita ja viljaa vähentämällä pystyin myös vierottautumaan sairaalloisesta makean syömisestä. (tämän siis huomasin sattumalta silloin).
Nyt, kun yritän pitää painoani helposti edes näissä lukemissa, niin luonnollistahan on ollut lisätä niitä hiilareita ruokavalioon takaisin. Sokerihimo on tullut kylkiäisenä myös back. Toissa päivänä innostuin oikein urakalla, johtui siitä, että karkkeja oli kotona helposti saatavilla (ja minähän en lopeta, kun olen aloittanut). Kroppa -Reppana ei tykännyt mun siirrostani lainkaan. Hetki meni ja tuli tolkuttoman huono olo, siis TODELLA huono olo. Hikoilin kuin pieni possu, värinäkö katosi melkein kokonaan ja sykemittari heilui 150:n paremmalla puolella vaakatasossa. Jouduin lopulta turvautumaan beetasalpaajiin, että sain leposykkeen lähelle sataa.
En tiedä onko tämän päiväsellä syömisen ylilyönnillä mitään tekemistä tuon karkkisekoilun kanssa, mutta 'jouduin' syömään ihan tolkuttomia määriä (ja tolkuton on tässä merkityksessä TODELLA SUURIA) ruokaa, että oli vihdoin tunne: "nonni nyt mää olen kylläinen, eikä puutosta enää mistään". Tähän vaadittiin aamupalan jälkeen, lounaaksi: 6 paahtoleipää sulatejuustolla ja meetvurstilla (tarkemmin sulatejuustoa paahtoleivällä ja metukalla), 2 karjalanpiirakkaa samoilla lisillä, juustopasta, Gainomax, melkein litra kokista, jogurtti (niitä rasvasimpia löytöjäni), Hessburgerin kerroshampurilainen+juustohampurilainen+pehmispyörre, einesnugetteja muutama ja pussillinen em. lafkan majoneesia.
Väilpalat, päivällinen ja iltapala sujuikin sitten ihan 'normivaliolla'.
nim. 3000-4000 kaloria on päivän tavoite, että pysyy pienessä hiirulaismitassaan
|