Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä Kirjaudu tai Rekisteröidy
YaBB - Yet another Bulletin Board
  Talon hyviin tapoihin kuuluu, ettei käytä kopiosuojattua tai loukkaavaa materiaalia. Jos huomaat täällä jotain epäasiallista tai hälyttävää, ilmoita ylläpitäjille mod1 tai admin.
  KotiOhjeitaHaeKirjauduRekisteröidy  

Sivunvalintanappi Sivu: 1
Lähetä aihe Tulosta
Kuumotus liikunnan jälkeisenä yönä? (Luettu 9705 kertaa)
Koppis
Senior Member
Poissa

Dg 03/08
Pirkanmaa
Sukupuoli: female
Kuumotus liikunnan jälkeisenä yönä?
25.04.2013 - 08:59:39

Moro pitkästä aikaa!

Olen tässä pitänyt kuntokuuria, keräsin peruskuntoa Jillian Michaelsin jumpilla youtubesta n 2-3 kk ja nyt olen kevään tullut käynyt juoksemassa. Jokaisen juoksulenkin jälkeen mulla kuumottaa koko alaruumista yöllä, ei mitenkään kamalan tukala olo mutta häiritsevä. Vielä aamullakin reidet oli niin lämpimät ettei tosikaan.

Osaatteko sanoa mikä juttu tää on? Yhden kerran mulla on aiemmin käynyt näin, silloin rankan hieronnan jälkeen kuumotti kaikkia hierottuja paikkoja niin pahasti että tuntui kuin olisi ollut kamalasti kuumetta.

Mietin vaan että onkohan toi mitenkään pahasta vai jatketaanko juoksuja? Olen nyt juossut sellaista 5 km lenkkejä.

Terkuin _Koppis_
Siirry sivun alkuun

RR, beta kokeiltu ja nyt copa menossa. Täysipäiväisesti töissä, ei apuvälineitä.

IP on kirjattu

Jerry
Ex-jäsen

Re: Kuumotus liikunnan jälkeisenä yönä?
Vastaus #1 - 30.04.2013 - 07:45:18

Oisko jotain pintaverenkierron aktivoitumista? Voihan olla että se on myös jotain G35:n mukanaan tuomaa, kroppa nyt vain reagoi rasitukseen noin. Jos menee ohi eikä aiheuta mitään vakavampaa, itse jatkaisin juoksentelua.
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

Sivunvalintanappi Sivu: 1
Lähetä aihe Tulosta