Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä Kirjaudu tai Rekisteröidy
YaBB - Yet another Bulletin Board
  Tervetuloa Parlamenttiin, MS-keskustelupalstalle. Terveisin Aapo Halko
  KotiOhjeitaHaeKirjauduRekisteröidy  

Sivunvalintanappi Sivu: 1
Lähetä aihe Tulosta
Kruunupuisto (Luettu 18977 kertaa)
Agazere
Senior Member
Poissa

Parlamentaristi

Sukupuoli: female
Kruunupuisto
11.10.2013 - 17:20:37

Onks täältä kukaan tulossa joulukuun ekalla viikolla Punkaharjuun Kruunupuistoon sopparille? Entä onko kenelläkään kokemuksia paikasta? En ainakaan haulla suoraan löytänyt että olis keskusteltu. Hymiö
Siirry sivun alkuun

05/2010: G37.9
05/2011: G35, RRMS

Ammatillisessa uudelleenkoulutuksessa kevyemmälle alalle.
Lääkkeet: abcr kokeiltu. Käytössä Bediol-lääkekannabis ja D-vit 200ug/vrk.
IP on kirjattu

Hiutale
YaBB Newbies
*
Poissa

Parlamentaristi
Rovaniemi
Re: Kruunupuisto
Vastaus #1 - 30.11.2013 - 01:58:55

Kerrothan kokemuksesi jakson jälkeen TähPähkäilen tässä,että millainen paikka se on?Olen kulkenut Rokua-Masku-Kunnonpaikka-Kankaanpää-Peurunka.Kaksi vuotta olen nyt Peurungassa käynyt,eikä täällä ole enää mitään uutta nähtävää.Ens vuonna suunnittelin hakevani Kruunupuistoon.Toki kokemus on eri sopparin ja yksillöllisen välillä,mutta kaipaisin tietoa paikasta yleensä?Millainen henkilökunta?Oliko ruoka hyvää?Oliko iltaohjelmaa?Kiitos jo etukäteen Juustoinen Juustoinen
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

Hiutale
YaBB Newbies
*
Poissa

Parlamentaristi
Rovaniemi
Vastaus #2 - 02.03.2014 - 11:19:52

Tulipas jo etukäteen huono vaikutelma koko Kruunupuistosta,kun soittelin sinne ja kysyin mahdollisuudesta saada yhden hengen huone (sairauden luonteen vuoksi olen oman huoneen saanut kaikista muistakin paikoista)niin vastaanotto oli vain että saat sen jos maksat 26€/vrk.Laitoin sinne viestiä etten tule ollenkaan,jos huone ei järjesty.Tiedän ettei kyseisestä jaksosta saa täyttä hyötyä,jos en saa yöunia. Pelästynyt

Ymmärrän maksun,jos yhden hengen huoneen haluaa mukavuus syistä.
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

Caroline80
God Member
Poissa

I Love YaBB 2!
Kaarina
Vastaus #3 - 02.03.2014 - 16:08:56

Kuntoutuksesta en tiedä mitään, mutta ympäristö on mahtava. http://www.kruunupuisto.fi/fi Hymiö
Siirry sivun alkuun

Carpe diem, quam minimum credula postero. ”Tartu päivään, älä luota huomiseen.” Hymiö

IP on kirjattu

Nandina
YaBB Newbies
*
Poissa

Parlamentaristi

Vastaus #4 - 09.06.2015 - 12:20:12

Hiutale kirjoitti on 02.03.2014 - 11:19:52:
Tulipas jo etukäteen huono vaikutelma koko Kruunupuistosta,kun soittelin sinne ja kysyin mahdollisuudesta saada yhden hengen huone (sairauden luonteen vuoksi olen oman huoneen saanut kaikista muistakin paikoista)niin vastaanotto oli vain että saat sen jos maksat 26€/vrk.Laitoin sinne viestiä etten tule ollenkaan,jos huone ei järjesty.Tiedän ettei kyseisestä jaksosta saa täyttä hyötyä,jos en saa yöunia. Pelästynyt

Ymmärrän maksun,jos yhden hengen huoneen haluaa mukavuus syistä.

Maskussa on ystävällinen henkilökunta. Huvittavinta oli, että konkarit olivat yhden hengen huoneissa. Minua ärsytti, että jokainen mies oli omassa sviitissä.  Eikä mitään lisämaksuja. Eilen tui juuri mainos ja voisin mennäkin, mutta ehtoni on oma huone. Itku
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

Mymmeliini
Junior Member
**
Poissa

Parlamentaristi
Itä-Suomi
Vastaus #5 - 12.06.2015 - 10:28:53

Olin Kruunupuistossa kuntoutuksessa 2013-2014 ja paras ( ehkä ainoa) anti oli vertaistuki. Sain aivan upeita uusia "rikkinäisiä" ystäviä ja tukipilareita! Kiitos heille!
Kuntoutus, no jaa , oli hakusessa. Oltiin ensimmäinen MS-kuntoturyhmä siellä, eikä oikeen oltu meihin varauduttu..
Ruoka parani, kun siitä tehtiin kirjallinen pyyntö. Illalla ei ollut 19 jälkeen mitään tarjolla.
Iltaohjelmaa oli karaokea pari kertaa viikolla ja itsehän me keksittiin mm. Makkaranpaistoa kodalla.
Ehkäpä Masku on neurologisesti oikea paikka meille!!
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

Sivunvalintanappi Sivu: 1
Lähetä aihe Tulosta