Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä Kirjaudu tai Rekisteröidy
YaBB - Yet another Bulletin Board
  Talon hyviin tapoihin kuuluu, ettei käytä kopiosuojattua tai loukkaavaa materiaalia. Jos huomaat täällä jotain epäasiallista tai hälyttävää, ilmoita ylläpitäjille mod1 tai admin.
  KotiOhjeitaHaeKirjauduRekisteröidy  

Sivunvalintanappi Sivu: 1
Lähetä aihe Tulosta
Onneton kirjautuminen (Luettu 12589 kertaa)
jalmari
Senior Member
Poissa

Jokiloinen
Sukupuoli: male
Onneton kirjautuminen
19.10.2013 - 14:23:56

Yritin tuossa varmaan puolisen tuntia kirjautua tänne onnistumatta oikeastaan millään lailla. Siitä helvetin kuvasta ei saa selkoa, kun muka pitäisi kirjoitella ne merkit näkyville. En minä ainakaan niistä mitään tolkkua saa, aina meni väärin.
Lopulta sain arvottua sellaiset kuviot, että pääsin kirjautumaan tilapäisellä salasanalla ja suunnittelin mennä vaihtamaan itselleni hieman inhimillisemmän salasanan. Se toimenpide vaatii ensin sen tilapäisen salasanan muistamisen ja arvaako kukaan, muistinko sitä.
Taisi jäädä vierailuni näissä piireissä tähän. En muista edelleenkään sitä tilapäistä salasanaani. Se siitä. Niitä kuvioita joita kutsutaan kirjaimiksi en ala arvailemaan enää.
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

Juliane85
God Member
Poissa

Etelä-Suomi
Sukupuoli: female
Re: Onneton kirjautuminen
Vastaus #1 - 19.10.2013 - 18:04:05

Mulla on ollut samoja ongelmia. Salasananikin menee joskus pieleen. Olen lisäksi itse valinnut huonon salasanan. Mulla ovat joskus isot kirjaimet vahingossa käytössä. Hymiö
Siirry sivun alkuun

”Pimeys ei voi karkottaa pimeyttä; vain valo voi tehdä sen. Viha ei voi karkottaa vihaa; vain rakkaus voi tehdä sen”. - Martin Luther King jr.
Näe metsä puilta - maalaisjärkeä unohtamatta - Pirjo L.

IP on kirjattu

Susu
God Member
Poissa

Ei mitään viisasta sanottavaa!

Vantaa
Sukupuoli: female
Vastaus #2 - 19.10.2013 - 18:57:31

Jotenkin tää on tosi hankalaa kirjautumisineen kaikkineen  Epävarma. Tsäkällä pääsin tänne nytkin, oli salasana jäänyt muistiin. Mutta muuttamaan en sitä pääse.

Kuka täällä on nyt mode, vai onko kukaan? Ois kyllä enempi kuin kiva, jos Jerry tulisi takasin.
Siirry sivun alkuun

Dg. 09/01, RR, Betaa pistellyt 8 vuotta, Copa kokeiltu, ei lääkitystä. Eläkkeellä.

IP on kirjattu

Neilikkamies
Full Member
Poissa

00550 Helsinki
Vastaus #3 - 08.11.2013 - 23:14:48

Turvallisuus ja käytettävyys ovat keskenään ristiriidassa. Molempia ei voi
saada yhtä aikaa. Mullakin teetti töitä, mutta ymmärrän miksi: halutaan pitää
robotit ja spammerit loitolla.

Tietoliikenteessä on kolme ominaisuutta: Halpa hinta, nopeus ja luotettavuus. Niistä voi valita vain kaksi ominaisuutta kerralla, vaan ei kolmea.

Jos tää nyt yhtään auttoi...
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

admin
YaBB Administrator
Poissa

Olen kärryillä
Helsinki
Vastaus #4 - 08.12.2013 - 14:14:47

sori, olen joutunut virittämään turva-asetukset maksimiin.

pitäisi päivittää yabb, mutta se on isompi homma...
Siirry sivun alkuun

Aapo
IP on kirjattu

Sivunvalintanappi Sivu: 1
Lähetä aihe Tulosta