Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä Kirjaudu tai Rekisteröidy
YaBB - Yet another Bulletin Board
  Avattu maanantaina 24. syyskuuta 2001
  KotiOhjeitaHaeKirjauduRekisteröidy  

Sivu: 1 ... 24 25 26 
Lähetä aihe Tulosta
Tecfidera (Luettu 92423 kertaa)
merikihu
God Member
Poissa

Parlamentaristi

Sukupuoli: female
Re: Tecfidera
Vastaus #375 - 07.06.2018 - 14:15:42

Eilen ja tänään on taas pitkästä aikaa käsivarsia punoittanut aamupäivällä jonkin aikaa. Mutta tiedän tähän syyn. Tiistaina olin hammasimplanttileikkauksessa eli leukaluuhun asennettiin ruuvi. Kaikki meni hyvin eikä sen kummempaa särkyä tai muuta ole ollut. Mutta olen syönyt varovasti vain pehmeitä ruokia, ettei tikit irtoa. Ne poistetaan ensi maanantaina. Hammaslääkäri antoi myös varmuuden vuoksi antibioottikuurin (Dalacin). Mietin jo etukäteen että haluanko/tarvitsenko antibioottia, mutta kun lääkäri sitä itse ehdotti niin syödään sitten. Olen tätä samaa joskus aiemminkin syönyt, eikä silloin muistaakseni ollut mitään pahempia haittoja. Ja nyt tämä on vain 5 päivää kestävä kuuri. Mutta oletan, että punoituksen syy on vähemmän täyttävä aamupala (en voi syödä mysliä tai tummaa leipää) ja ehkä välillisesti myös antibiootti. Mutta jos näin vähäisillä haitoilla selviän tästä, niin ei ole paha. Hymiö
Siirry sivun alkuun

RR-MS-diagnoosi 11/2009, Betaferon 1/2010 - 4/2015, Tecfidera 4/2015 -

IP on kirjattu

Juliane85
God Member
Poissa

Etelä-Suomi
Vastaus #376 - 08.06.2018 - 14:06:38

merikihu kirjoitti on 07.06.2018 - 14:15:42:
Eilen ja tänään on taas pitkästä aikaa käsivarsia punoittanut aamupäivällä jonkin aikaa. Mutta tiedän tähän syyn. Tiistaina olin hammasimplanttileikkauksessa eli leukaluuhun asennettiin ruuvi. Kaikki meni hyvin eikä sen kummempaa särkyä tai muuta ole ollut. Mutta olen syönyt varovasti vain pehmeitä ruokia, ettei tikit irtoa. Ne poistetaan ensi maanantaina. Hammaslääkäri antoi myös varmuuden vuoksi antibioottikuurin (Dalacin). Mietin jo etukäteen että haluanko/tarvitsenko antibioottia, mutta kun lääkäri sitä itse ehdotti niin syödään sitten. Olen tätä samaa joskus aiemminkin syönyt, eikä silloin muistaakseni ollut mitään pahempia haittoja. Ja nyt tämä on vain 5 päivää kestävä kuuri. Mutta oletan, että punoituksen syy on vähemmän täyttävä aamupala (en voi syödä mysliä tai tummaa leipää) ja ehkä välillisesti myös antibiootti. Mutta jos näin vähäisillä haitoilla selviän tästä, niin ei ole paha. Hymiö
Mitä hampaallesi tapahtui? Kysyn tätä, kun jokin aika sitten horjahdin sängyssä istuessani lyöden pääni sängyn reunaan, jolloin etuhampaani hajosi. Tarvitsen siihen implantin. Hymiö
- Marianna D.
Siirry sivun alkuun

”Pimeys ei voi karkottaa pimeyttä; vain valo voi tehdä sen. Viha ei voi karkottaa vihaa; vain rakkaus voi tehdä sen”. - Martin Luther King jr.
Näe metsä puilta - maalaisjärkeä unohtamatta - Pirjo L.

IP on kirjattu

merikihu
God Member
Poissa

Parlamentaristi

Vastaus #377 - 08.06.2018 - 15:26:53

Juliane85 kirjoitti on 08.06.2018 - 14:06:38:
Mitä hampaallesi tapahtui? Kysyn tätä, kun jokin aika sitten horjahdin sängyssä istuessani lyöden pääni sängyn reunaan, jolloin etuhampaani hajosi. Tarvitsen siihen implantin. Hymiö
- Marianna D.

Pitkä tarina johon liittyy oliivinkivi. Silmänisku Hammasta koitettiin korjata pariin otteeseen ja muutaman vuoden se oli ok, mutta lopulta melkein vuosi sitten se oli pakko poistaa.
Siirry sivun alkuun

RR-MS-diagnoosi 11/2009, Betaferon 1/2010 - 4/2015, Tecfidera 4/2015 -

IP on kirjattu

Red Kite
Full Member
Poissa

Parlamentaristi

Vastaus #378 - 12.06.2018 - 22:03:09

Jaha, eilen oli sitten neurologin vuosikontrolli. Ja jälleen uusi neurologi, tämä vaikutti ihan pätevältä. Sitten sairastumisen en ole kertaakaan käynyt samalla neurolla kahta kertaa.  Pyöritä silmiä  Tauti on pysynyt vuoden päivät kutakuinkin samanlaisena, joten kuvat otetaan vasta vuoden päästä, tarpeen vaatiessa aikaisemmin. Heijasteet oli kuulemma erilaiset kuin aikaisemmin, mutta se johtui pitkälle lekurista, ei oikein osunut oikeaan kohtaan.  Virnistys

Mutta mutta, iltapäivällä sitten apteekkiin tilamaan seuraavaa Tecfidera satsia. Ylläri, B-lausunto olikin mennyt umpeen.  Pelästynyt Jotenkin olin neuron vastaanotolla siinä uskossa, että olisi vielä 2 kk voimassa. Noh, lääkkeitä on vajaaksi kahdeksi viikoksi jäljellä, nyt testataan kuinka nopea Kelan uusi sähköinen B-lausunto on..
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

Sivu: 1 ... 24 25 26 
Lähetä aihe Tulosta