Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä Kirjaudu tai Rekisteröidy
YaBB - Yet another Bulletin Board
  Tervetuloa Parlamenttiin, MS-keskustelupalstalle. Terveisin Aapo Halko
  KotiOhjeitaHaeKirjauduRekisteröidy  

Sivu: 1 ... 4 5 6 
Lähetä aihe Tulosta
Pahenemisvaihe? (Luettu 44152 kertaa)
hopefully
Junior Member
**
Poissa

Parlamentaristi
Pirkkala
Sukupuoli: female
Re: Pahenemisvaihe?
Vastaus #75 - 10.12.2017 - 18:22:33

Kiitos teille kaikille Hymiö. Itse asiassa tänään ei ole kurkku enää ollut juurikaan kipeä, joko sinkki on auttanut tai sitten liittyy refluksitautiin. Pitäisi yrittää olla taas ilman viljoja (pl. kaura), muutama vuosi sitten olin  yli vuoden ja silloin refluksi ei juurikaan vaivannut enkä tarvinnut lääkitystä. Mutta jos aamulla on kipeä, soitan kyllä työterveyteen. Lämpöä ei kuitenkaan ole nostanut.
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

saari
Junior Member
**
Poissa

I Love YaBB 2!

Vastaus #76 - 15.12.2017 - 16:56:51

Hei Hopefully. Lue tota edellistäkin ketjua. Toivon sinulla menevän jo paremmin.
Terveiset
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

hopefully
Junior Member
**
Poissa

Parlamentaristi
Pirkkala
Vastaus #77 - 15.12.2017 - 20:17:57

Kiitos, kyllä tämä olotila on taas hivenen kohentunut. Kävelykin jo vähäsen reippaampaa ja jalat ei niin makaroonia. Mutta en ole vielä yksi uskaltanut kovin kauas lähteä mutta täytyy jouluna testata kun on enemmän apureitakin paikalla jos meno tyssää Hymiö. Rauhallista joulun aikaa ja hyvää uutta vuotta 2018!
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

kukamuu
Senior Member
Poissa

Parlamentaristi

Vastaus #78 - 27.07.2020 - 01:46:51

Lievä flunssa parani ja muutama päivä sen jälkeen jaloissa iltaisin kipua ja jäykkyyttä. Sit alkoikin jalkaoireet jo päivällä jne. Nyt siis muutama päivä kipu ja jäykkyys sekä heikotus ja voimattomuus vaihdellen.

Meneekö lie flunssan piikkiin, kun tuntuu niin voimakkaille? Huomenna onkin Tecfideran verikoe, mutta vasta viikon päästä heiltä yhteydenotto kokeisiin liittyen. Oon nyt Tecfideran aikana ollut ihan oireeton, kyllä ketuttaa, kun lievä flunssa herätteli tän taudin. En oikeen unta meinaa saada, kun jaloissa sisäistä värinää ja tärinää, häiritsee. Vaikka täysin vaaka-asennossa olen. Byää  Itku
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

Sivu: 1 ... 4 5 6 
Lähetä aihe Tulosta