Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä Kirjaudu tai Rekisteröidy
YaBB - Yet another Bulletin Board
  MS-ihmisten kannattaa huolehtia D-vitamiinin saannista
  KotiOhjeitaHaeKirjauduRekisteröidy  

Sivunvalintanappi Sivu: 1
Lähetä aihe Tulosta
Minulla on keppi sen takia, että ... (Luettu 653 kertaa)
Neilikkamies
Full Member
Poissa

00550 Helsinki
Sukupuoli: male
Minulla on keppi sen takia, että ...
05.12.2018 - 01:33:19

Minulla on keppi sen takia, että ratikoissa on nykyisin niin levotonta ja rauhatonta, että on hyvä olla aina jotain kättä pidempää.

Löytyykö muita selityksiä?
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

Neilikkamies
Full Member
Poissa

00550 Helsinki
Re: Minulla on keppi sen takia, että ...
Vastaus #1 - 05.12.2018 - 17:29:57

Ratikassa ja metrossa on paikkoja, joiden vieressä on kuva keppiä ja hametta käyttävästä kyyryselkäisestä matkustajasta. Minulla on keppi, mutta ei hametta eikä selkä ole kyyryssä (eikä myöskään jalka paketissa ja kyynärsauva eikä mylskään todella isoa mahaa), joten en voi istua paikalle.

Jos bussipysäkillä istuu terve penkillä ja minä taas seison, asiassa ei ole mitään moittimista, Lääkärit ja fysioterapeutit ovat sanoneet, että minun pitäisi istua mahdollisimman vähän ja liikkua mahdollisimman paljon. Terveellä ei ole samanlaistia rajoituksia (vielä), joten hän voi istua.

Bussi on etuosassa vastakkaisten penkkien kohdalla merkki valkoisesta miehestä, jolla on keppi. Olen joskus istunut muualla ja miettinyt, milloin minut ojennetaan istumaan kiintiöpaikalle. Etelä-Afrikassa apartheidin aikaan taas mustille oli kiintiöpaikat bussin takana, jossa heidän tuli istua.
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

Neilikkamies
Full Member
Poissa

00550 Helsinki
Re: Minulla on keppi sen takia, että ...
Vastaus #2 - 10.12.2018 - 14:30:47

Minulta kysyttiin ratikkapysäkillä Hurstin Valinnan kohdalla, olenko keppikerjäläinen.
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

Sivunvalintanappi Sivu: 1
Lähetä aihe Tulosta