Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä Kirjaudu tai Rekisteröidy
YaBB - Yet another Bulletin Board
  Tietoa, tukea, tuttuja.
  KotiOhjeitaHaeKirjauduRekisteröidy  

Sivu: 1 2 
Lähetä aihe Tulosta
Tarvitsen tukea (Luettu 5015 kertaa)
Surusilmä
YaBB Newbies
*
Poissa

Parlamentaristi

Re: Tarvitsen tukea
Vastaus #15 - 05.04.2021 - 16:56:17

Moi! Mää tääl taas. Nyt on kevään kontrollit käyty sairaalan neurologian polilla ja neurologi on todennut, ettei vaarallista/rappeuttavaa sairautta oirekuvan taustalla ole todettavissa ja etten sairasta mitään äkilliseen kuolemaan johtavaa sairautta. Koska tutkimuksissa ei ole tullut esille mitään, mihin tarttua konkreettisesti, ehdotti lääkäri psykiatrin konsultaatiota.

Nyt olen käynyt psykiatrin luona ja hän sanoi, ettei pysty asettamaan minulle mitään diagnoosia ja on ihan luonnollista huolestua ja surra, jos oma keho oireilee eikä toimi kuten aikaisemmin. Tämänhän minä jo itsekin tiesin. Kaikillahan meillä on omat heikkoutemme, mutten tunnista itsestäni taipumusta oireiden provosointiin.

Neurologialla on nyt seurannat päätetty ja kun tarvitsen terveydenhuollon palveluja, kehotettiin minua kääntymään oman terveysaseman puoleen.  

Joku minua kuitenkin vaivaa ja toivottavasti sekin asia joskus selviää. Kärsin nykyään eniten yöllä tulevista lihassäpsähdyksistä ja jalkojen kipuilusta ja jäykkyydestä liikkeelle lähdettäessä varsinkin iltaisin. Mutta niin kuin moni on täällä todennut, niin ajan kanssa ihminen tottuu kaikkeen kummalliseenkin. Ihanaa kevättä kaikille! Juustoinen
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

kukamuu
Senior Member
Poissa

Parlamentaristi

Sukupuoli: female
Re: Tarvitsen tukea
Vastaus #16 - 05.04.2021 - 21:22:36

Minullakin välillä epämääräisiä oireita ja vaivoja, joista en osaa sanoa liittyykö ms vai ei. Enää en edes kaikkeen kiinnitä suurempaa huomiota, helpommalla pääsee kun ei stressaa. Ei jää asioita miettiin vaan elelee normaalisti.

Sinunkin kannattaa vain elää oireiden/vaivojen kanssa eikä kummemin miettiä niitä. Hyvällä tuurilla kohta huomaatkin ettei niitä enää ole ollenkaan. Kaikkea hyvää sinulle  Hymiö
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

Sivu: 1 2 
Lähetä aihe Tulosta