Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä Kirjaudu tai Rekisteröidy
YaBB - Yet another Bulletin Board
  Talon hyviin tapoihin kuuluu, ettei käytä kopiosuojattua tai loukkaavaa materiaalia. Jos huomaat täällä jotain epäasiallista tai hälyttävää, ilmoita ylläpitäjille mod1 tai admin.
  KotiOhjeitaHaeKirjauduRekisteröidy  

Sivu: 1 2 
Lähetä aihe Tulosta
Päivää (Luettu 11473 kertaa)
jokuvaan
YaBB Newbies
*
Poissa

Parlamentaristi

Re: Päivää
Vastaus #15 - 06.12.2023 - 18:49:24

Joo, hiljaista.  Ite käyn noin kerran viikossa vilkasemassa onko täällä mitään uutta. Mulla ms pysynyt ennallaan, töissä käydään vaikka oikean silmän näkö on mitä on. Tätäkin on kirjoitettava oikea silmä suljettuna ettei mene liian sumuiseksi. Koiran kans kävin tänään pikku lenkin metässä että liikkumaan nyt pystyy vaikka tuo pikku piru aina välillä irvisteleekin olkapäällä.
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

Elvari
YaBB Newbies
*
Poissa

Parlamentaristi

Vastaus #16 - 14.12.2023 - 21:25:28

Kirjoitetaan vielä, josko muutkin innostuisi. Nyt siis univelkaa, ja se selkeästi näkyy oireissa. Tänään töissä autoa ajellessa, jalat oli niin puutuneita että kytkinjalka ihan tärisi, hyvä että jaksoi pitää kytkintä. Päiväunet hieman paransi, edelleen jalat on puutuneet.
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

VPS358
Global Moderator
Poissa

Yhden sortin pölvästi

Parkano
Sukupuoli: male
Vastaus #17 - 15.12.2023 - 09:47:31

Moderaatiokin on hereillä, päivittäin käydään tarvittaessa häätämässä botteja, joita ei onneksi ole ilmaantunut pitkiin aikoihin.

T: Vesku
Siirry sivun alkuun

Diag. ja SE 2007
Rebif -07-09
Projekti- ja Laatuinsinööri (BSc)
Työpaikan verkon Admin EVP.
Asiantuntemattomuuden antamalla 100% varmuudella

IP on kirjattu

admin
YaBB Administrator
Poissa

Olen kärryillä
Helsinki
Sukupuoli: male
Vastaus #18 - 04.01.2024 - 00:03:10

täällä ollaan yhä, vaikka en juurikaan näy .

admin
Siirry sivun alkuun

Aapo
IP on kirjattu

Elvari
YaBB Newbies
*
Poissa

Parlamentaristi

Vastaus #19 - 07.01.2024 - 13:06:59

Tänään näköjään pikkusen kiukuttelee, ihmettelin tossa ajellessa et miten se auto noin prkl hyvin lämpiää jaloista, kunnes rupeskin ihan polttamaan, kädellä jalkatila olikin sit kylmä. Edelleen tuntuu, vaikkakin helpotti kun sai kengät pois mutta ei ihan ohi vielä, ja kantapäät puutuu. Eihän se tietty näin kylmällä niin haittaa, mutta ihan noin kuumaks ei tarttis vetää
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

Elvari
YaBB Newbies
*
Poissa

Parlamentaristi

Vastaus #20 - 20.08.2024 - 17:23:34

Olkoot tämä nyt vaikka päiväkirjana.... Viime lauantaina kävin simmosella ulkokuntosalilla, todella kevyillä painoilla ja pitkiä sarjoja, hetkeen mitn tehnyt, ja ajattelin josko se kannattais yrittää. Olen siis ennen käynyt salilla, ja vaikka olen pysynyt salimarkkujen perässä, ei minulla ole ikinä lihakset kipeytynyt, työssä saa fyysistä liikuntaa, josko se sit on toiminut. Nyt kuitenkin mulla 3 pvä ollut kädet niin kipeät ettei niitä pysty nostamaan kunnolla ylös, eikä kestä suoristaa taikka laittaa ihan koukkuun. Kaivinkoneeseen nousu sattuu, kun joutuu kiipeämään. Liekö ms:llä tekemistä, mutta ei mua ennen ole 40kg kaatanut, eikä vaikka olisin 80kg sarjaa tehnyt...
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

Sivu: 1 2 
Lähetä aihe Tulosta