Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä Kirjaudu tai Rekisteröidy
YaBB - Yet another Bulletin Board
  Talon hyviin tapoihin kuuluu, ettei käytä kopiosuojattua tai loukkaavaa materiaalia. Jos huomaat täällä jotain epäasiallista tai hälyttävää, ilmoita ylläpitäjille mod1 tai admin.
  KotiOhjeitaHaeKirjauduRekisteröidy  

Sivu: 1 2 3 4 5
Lähetä aihe Tulosta
Tuntopuutoksien hoito (Luettu 39035 kertaa)
amiel
God Member
Poissa

Havuja, prrkele!   
Rovaniemi
Sukupuoli: female
Re: Tuntopuutoksien hoito
Vastaus #15 - 30.08.2009 - 18:45:11

Jotain tämmöistä haeskelen (aika pervolta tämäkin kyllä näyttää   Virnistys).
Tilaan, jos en löydä parempaa...
Siirry sivun alkuun

Vilkkaat heijasteet-97, eka plakki-98, MS-dg 2006 (hyvänlaatuinen ms-sairaus), ei selkeitä pahenemisia, ei lääkitystä. Kunto hyvä; MS ei näy, mutta tuntuu. Töissä.
Olen puhunut läpiä päähäni.

IP on kirjattu

JONE
God Member
Poissa

Puh on kova jätkä
Tampere
Sukupuoli: male
Vastaus #16 - 30.08.2009 - 19:11:29

Ja nää samat akat täällä joita olen pitänyt siveyden sipuleina Pyöritä silmiä
ovat yksi toisensa jälkeen löytänyt johonkinkaapinperällejonkunvieräänjättämänhydrokopteriamuistuttavanvekottimen (good for you) (jalkapohjia ja varpaan välejä yeah right. Ukkovarpaiden väliä pikemminkin. Silmänisku

Älkää antako vanhan pervon keskeyttää keskustelua, mietin vaan tässä samalla, jos mut yllätettäis kotona joku kotahalon kokoinen vehje kädessä.
Pelästynyt
Siirry sivun alkuun

Paljon on kierretty, mut pirun pientä rinkiä!

IP on kirjattu

Fanny
God Member
Poissa

Si vis amari, ama.
Helsinki
Vastaus #17 - 30.08.2009 - 19:26:10

Näyttää Amiel tuo laite ihan sopivalta juuri jalkojen tuntopuutoksien korjaamiseen. Menen aamulla fysioterapiaan ja otan kameran mukaan ja pistän vibraatorin kuvan sitten tänne.

Kysyn myös mistä tuo HUMS:n laite on ostettu ja hankin samanlaisen. Siinä neuvolan laiteessa ei kyllä ole mitään vartta ja se toimii pattereilla, mutta tehoaa todistetusti tunnottomiin jalkapohjiini.

Mistä sä JONE olet saanut sellaisen käsityksen, että täällä olisi jotain siveydensipuleita. Ihan normaaleja naisiahan me olemme, vaikka meillä onkin ms-diagnoosi.
Siirry sivun alkuun

Dg. v. 2000, Betaferon 2001-2003
Osatyökyvyttömyyseläke v. 2003
Työkyvyttömyyseläke v. 2005

IP on kirjattu

Mymskä
Ex-jäsen

Vastaus #18 - 30.08.2009 - 19:56:49

^ minusta älköön poistettako siveydensipulivaikutelmaa, jos sellainen on syntynyt! Suristimeni (joka tottelee muuten nimeä Gary, Piikki nimesi) tunnustan ihan ite hankkineeni, mutta surullisena totean, että se on tullut pahoin syrjityksi, kun aion olosuhteiden myötämielisyydellä todistaa, että nainen voi tulla uudelleen neitsyeksi (lukekaa avoin tilitys Tieteen kuvalehdestä).

Mutta nytpä saattaa Garykin saada uuden uljaan viran.
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

Piikki
God Member
Poissa

sivupersoona nelivuotiaana...

Uusimaa
Vastaus #19 - 30.08.2009 - 21:15:23

Mitä hittoa, Mymskä? Minäkö nimesin??? En muuten ole Gary-kaveria sitten kylläkään ikinä tavannut!...

amiel, JUURI tuo kävi mullakin mielessä kun yritin eilen sitä &%¤#"! pikkuhirviötä hallita rähmäkäpälässäni. Kiitos linkistä!

Voi JONE JONE, miten harhaan osuitkaan ennakkoluuloinesi!... ja tiedoksesi, kotahalko on niin jumalattoman väärän kokoinen kapine tähän(kin) tarkoitukseen - Mymskähän tuolla aiemmin jo kertoi kuulleensa isoilta tytöiltä, ettei ne isot rälläkät tärise ollenkaan niin antaumuksella mitä meikäläiset usein tarvitsisi (milloin mistäkin syystä)...
Siirry sivun alkuun

- dg 1988, SPMS, työkyv.eläkkeellä 2001-> motto: Mäsä ei mua hautaan vie vaan minä mäsän!

IP on kirjattu

amiel
God Member
Poissa

Havuja, prrkele!   
Rovaniemi
Vastaus #20 - 30.08.2009 - 22:04:17

Voisitteko te muut siveyden sisaret auttaa, kun tämä sipuli ei ymmärtänyt tätä:
JONE kirjoitti on 30.08.2009 - 19:11:29:
...ukkovarpaiden väliä pikemminkin. Silmänisku
Siellähän on pelkkää tyhjää.

JONE kirjoitti on 30.08.2009 - 19:11:29:
Älkää antako vanhan pervon keskeyttää keskustelua, mietin vaan tässä samalla, jos mut yllätettäis kotona joku kotahalon kokoinen vehje kädessä. Pelästynyt  
Seisoisit vaan ylväänä kotahalko ylös kohotettuna, ja kertoisit harjoittelevasi naamiaisia varten. Olisit joko Vapaudenpatsas tai (para)olympialaisten soihdunkantaja.

... ...

Mulla ku tuo lontoo on vähän ruosteessa, niin en voi nimetä omaa tulevaa kädenjatketta muuksi kuin sähkömulukuksi. Ups, se sipulijuttu unohtui. Otetaan uusiksi, sen nimi olkoon Lyly   Silmänisku
Siirry sivun alkuun

Vilkkaat heijasteet-97, eka plakki-98, MS-dg 2006 (hyvänlaatuinen ms-sairaus), ei selkeitä pahenemisia, ei lääkitystä. Kunto hyvä; MS ei näy, mutta tuntuu. Töissä.

IP on kirjattu

Mymskä
Ex-jäsen

Vastaus #21 - 30.08.2009 - 22:04:35

Piikki kirjoitti on 30.08.2009 - 21:15:23:
Mitä hittoa, Mymskä? Minäkö nimesin??? En muuten ole Gary-kaveria sitten kylläkään ikinä tavannut!...

...ne isot rälläkät tärise ollenkaan niin antaumuksella mitä meikäläiset usein tarvitsisi (milloin mistäkin syystä)...

Juu, sen kimaltelevan ulkoasun tähden Gary nimensä sai. Ja mä siis vaan kerroin siitä miten tyttömäisen vekkulin olin hommannut, en tietenkään näyttänyt...

Mitä noihin värinätehoihin tulee, niin "normaalilla" naisella kai alkaa paikat rapista takahampaista sellaisella täryjyrällä, joka alkaa jo tuntohäiriöisellä tuntuakin jossain...
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

Piikki
God Member
Poissa

sivupersoona nelivuotiaana...

Uusimaa
Vastaus #22 - 30.08.2009 - 22:10:54

Ai niin GLITTERin Gary! Gary Grant vain muistui äkkiseltään mieleen, ja siksi olin hänet unohtanut!

Mun pikkukaverilla ei oo nimeä yhtään. Mutta on hänessä viisi eri toimintoa kylläkin, ja hän on vaaleanpunaisen violetti.

Miten tämä asiallinen ketju nyt tällaiseksi muljahti?!
Siirry sivun alkuun

- dg 1988, SPMS, työkyv.eläkkeellä 2001-> motto: Mäsä ei mua hautaan vie vaan minä mäsän!

IP on kirjattu

amiel
God Member
Poissa

Havuja, prrkele!   
Rovaniemi
Vastaus #23 - 30.08.2009 - 22:16:33

Kotahalko-JONEN syy, tietysti.

p.s Lyly on nyt kotimatkalla.
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

JONE
God Member
Poissa

Puh on kova jätkä
Tampere
Vastaus #24 - 30.08.2009 - 23:03:27

Älkää syyttäkö pientä reppanaa, joka vaan halusi antaa pienen viattoman kommenttinsa juttuun. Ja varmaan kateellinenkin, kun ei itse saa pitää kovaa tärisevää kädessään. Epävarma
Siirry sivun alkuun

Paljon on kierretty, mut pirun pientä rinkiä!

IP on kirjattu

Fanny
God Member
Poissa

Si vis amari, ama.
Helsinki
Vastaus #25 - 31.08.2009 - 11:34:01

Näyttää vähän siltä, ettei vibraattorin ei-seksuaalisista käyttötavoista voi puhua teidän kakaroiden kanssa.

Tänään jatkettiin fysioterapiassa toisen fysioterapeutin toimesta varpaiden, jalkapohjien ja sormien herättelyä vibraattorilla.

Toin kyllä kuvankin masinasta, mutta ostospaikan, Sincity,  sivuilla on parempi kuva tästä Feline -nimisestä laitteesta.
...  

Tein tilauksen verkkokaupan kautta ja pian alkaa yletön surina Fannyn residenssissä. Hinta on 26,90e ja postikulut 6e. En jaksanut lähteä keskustaan hakemaan.

Vielä sellainen tieto, että paketissa on useita erilaisia päitä, mutta minulle on käytetty vibraattroria ihan perusmuodossa eli nuo hopeanväriset nystyrät hierovat esim. varpaita ja täydellä teholla.
Siirry sivun alkuun

Dg. v. 2000, Betaferon 2001-2003
Osatyökyvyttömyyseläke v. 2003
Työkyvyttömyyseläke v. 2005

IP on kirjattu

Mymskä
Ex-jäsen

Vastaus #26 - 31.08.2009 - 14:03:06

Fanny kirjoitti on 31.08.2009 - 11:34:01:
Näyttää vähän siltä, ettei vibraattorin ei-seksuaalisista käyttötavoista voi puhua teidän kakaroiden kanssa.

seksuaalisista... *tirskuu*
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

kaptah
God Member
Poissa

Lisää aksonia elämään!

Helsinki
Vastaus #27 - 31.08.2009 - 16:17:40

Mä olen täysin Jonen linjoilla: siveydensipuleja kaikki! Ehdotankin, että laajennetaan sitä "Näytä itsesi" -ketjua! Johan kuulkaa alkais Parliksessakin noususuhdanne ja järisyttävät värinät!

Seksi se uppoo jengiin ku häkä. Miten olis "Näytä ukkovarpaasi väli" -ketju?
Siirry sivun alkuun

Dg 08/2006, RR(?), ei lääkitystä

IP on kirjattu

amiel
God Member
Poissa

Havuja, prrkele!   
Rovaniemi
Vastaus #28 - 31.08.2009 - 17:36:41

Näytä ukkovarpaasi, ukkosi tai ukkosi varpaat-ketju voisi olla soveliaampi   Nolostunut
Ei nekään oo kyllä mitään kaunista kateltavaa. 
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

Mymskä
Ex-jäsen

Vastaus #29 - 31.08.2009 - 18:06:15

kaptah kirjoitti on 31.08.2009 - 16:17:40:
Mä olen täysin Jonen linjoilla: siveydensipuleja kaikki!

Olen aistivinani, että siveys olisi jotenkin aliarvostettua tällä foorumilla.
Onko siinä jotain vikaa? Halutaanko me tästä paikasta joku seksihurjastelijoiden mässäilypaikka? Olisiko tarkoituksenmukaista, että täällä pyörisi kaikenlaisia tirkistelijöitä? Pitääkö siitä seksistä joka paikassa vouhottaa?
Aika pöyristyttävää.

P.S. Kuvapyynnöt privana.
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

Sivu: 1 2 3 4 5
Lähetä aihe Tulosta