Haa, pitihän munkin kokeilla omaa pikku surisijaa.
Se oli mun tapauksessa Oral B ja sen vanhentunut harjaosa. Mulla on tuntopuutoksia varpaissa, päkiöissä sekä kantapäissä ja huristelin näitä alueita kokeeksi muutaman minuutin. Ensin se ei tuntunut juuri miltään, ja varsinkin varpaat oli niin tunnottomat, että piti ihan katsoa, että osuuko se harja edes ihoon.
Kun lähdin tallustelemaan käsittelyn jälkeen, huomasin jaloissa selvää kihelmöintiä. Siinä tärinässä on siis oikeesti jotain taikaa!
Mä en oo nyt ihan suoraa päätä menossa dildo-ostoksille, mutta sellaisen vesitornin näköisen niskahierontalaitteen voisin investoida. Muistatteko, niitä oli joskus 90-luvun alkupuolella. Niissä oli pitkä kahva, ja aivan hiivatinmoinen tärinä, kun hieroi hartioita, niin koko pää tärisi. Sellaisen kun sais

Sillä olis hyvä käsitellä jalkoja, kun se varsi oli sellainen 40-50 cm pitkä, ja se hierontaosa oli siellä varren päässä.
Ja sillä ilkiäis hoitaa ittiään myös lasten silmien edessä. Vihreä kaalimato katoais samantien niitten leikkeihin, ja varmaan lelupäivänä päiväkodin tätien ihmeteltäväksi